| [MK2] Fiesta MK2 1.0 86r. jaki akumulator? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | szcz3p   
 Model: Ford Fiesta Mk2`86
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Maciej
 Wiek: 34
 Dołączył: 23 Lip 2008
 Posty: 32
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Gru 2008,  16:30   [MK2] Fiesta MK2 1.0 86r. jaki akumulator? | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam! W mojej Fieście akumulator po całonocnym ładowaniu nie ma siły na rozruch silnika, więc nadaje się do wymiany. Doradźcie mi jaki akumulator powinienem kupić, jaki był by najlepszy oczywiście w granicach zdrowego rozsodku jeśli chodzi o cene     Dodam, że mój akumulator ma płaskie klemy i kupiłem redukcje na normalne okrągłe słupki. Jest to Ford Fiesta MK2  1.0 1986r.
 
P.S. Jeśli ktoś się zna na tyle to prosze, żeby mi napisal co sądzi o akumulatorach z marketu.    |  
				| Ostatnio zmieniony przez szynszyl 26 Gru 2008,  17:39, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Gru 2008,  16:50 | 
 |  
               | 
 |  
               | Akumulator z marketu - trafisz dobry OK, trafisz syf - Problem - Loteria twoja decyzja. Do fiesty akumulator zwykły jak piszesz z okrągłymi klemami, do tego potrzebna ci są zwykłe klemy jeszcze (nie wiem co masz za redukcje) najlepiej ponoć zwykłe ołowiane, i blaszkę z kabla z auta podkładasz pod śrubę w klemie normalnie - zero problemu. Zapamiętaj z której strony akumulatora masz jaki biegun i jake długie masz przewody, bo nieraz taki sam akumulator tylko odwrotnie ma klemy i różnica jest 50 zeta. Ja mam u siebie akumulatory produkowane przez Centrę pod nazwą UltraMocny czy SuperMocny , standartowy 40-45Ah do 1,0 wystarczy całkowicie. |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Gru 2008,  17:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | max 55 Ah . Co do marketu to lipa bo zazwyczaj długo leżakują i nie są doładowywane . Jeśli chcesz kupić akku to od osoby która ma bardzo duże obroty i dużo ich sprzedaje bo będzie w miarę świeży .
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szcz3p   
 Model: Ford Fiesta Mk2`86
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Maciej
 Wiek: 34
 Dołączył: 23 Lip 2008
 Posty: 32
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Gru 2008,  21:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | A powiedzcie mi jakie napięcie mniej wiecej powinien miec akumulator? Moge wziąc miernik i posprawdzać przed zakupem   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Gru 2008,  21:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | Napięcie miernikiem to możesz sprawdzić, ale o kondycji akumulatora Ci to niewiele powie, tylko tyle czy jest mniej wiecej naładowany, ale mam 2 takie sztuki co mają 12,9V i wszystko jest pięknie,,, radio gra godzinami, ale prądu startowego dla rozrusznika nie mają... 
 [ Dodano: Pią Gru 26, 2008 21:38 ]
 
  |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szcz3p   
 Model: Ford Fiesta Mk2`86
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Maciej
 Wiek: 34
 Dołączył: 23 Lip 2008
 Posty: 32
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Gru 2008,  22:46 | 
 |  
               | 
 |  
               | kupiłem Centre 35aH i chyba bedzie ok   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcinowaty   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Marcin
 Wiek: 46
 Dołączył: 21 Sie 2008
 Posty: 1447
 Skąd: Trzcianka
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Gru 2008,  13:43 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | Lipa. Do malucha o podobnej pojemności były. Jak miałem malca z 1998 roku to była 40 albo 45 i nawet jak porządnie przymroziło nie było problemu. Także kup coś koło 45 Ah | 
 wspaniale ale jaki to ma związek z maluchem i z rokiem 1998 ?
 tu masz auto z 1986 roku które ma równie zaawansowaną elektronikę jak maluch . W dodatku niewiele większą pojemność silnika . A różnica między 35 a 40 jest słabo zauważalna . Liczy się krzywa prądu rozruchowego .
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcinowaty   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Marcin
 Wiek: 46
 Dołączył: 21 Sie 2008
 Posty: 1447
 Skąd: Trzcianka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Gru 2008,  10:49 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | diodalodz napisał/a: |  	  | u masz auto z 1986 roku które ma równie zaawansowaną elektronikę jak maluch | 
 Mylisz się maluch z 1998 roku miał elektroniczny zapłon, mapę zapłonów (2 stanową) i czujnik położenia wału korbowego..
 Chciałem tylko powiedzieć że miałem 40 Ah Varty i palił zawsze. Teraz mam we fieście 50 Ah i póki co też jest ok.
 |  
				| _________________ Był:
 Fiat 126p Elegant 1998 r.
 Była:
 Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
 http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
 Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
 http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Gru 2008,  02:00 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Marcinowaty napisał/a: |  	  | Mylisz się maluch z 1998 roku miał elektroniczny zapłon, mapę zapłonów (2 stanową) i czujnik położenia wału korbowego..
 | 
 wiem że miał nanoplexa i aż 2 mapy zapłonu . Bardziej chodzi mi o wyposażenie . W maluchu podobnie jak w mk2 są dwa duże odbiorniki energii światła i ogrzewanie szyby (które zazwyczaj nie działa i tu i tu ) .
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |