[mk3] firsta SWAP |
Autor |
Wiadomość |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19 Gru 2008, 01:34
|
|
|
możesz ale uprzednio musisz przejśc przegląd na stacji diagnostycznej a sam silnik musi być zamontowany na fabrycznych mocowaniach (nie mogą być przeprowadzone modyfikacje konstrukcji nośnej ) . Tyle tytułem prawa . W rzeczywistości nikt tych danych już nie zmienia i nie szanuje . |
|
|
|
 |
michalck
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 36 Dołączył: 04 Wrz 2008 Posty: 24 Skąd: kielce
|
Wysłany: 19 Gru 2008, 13:36
|
|
|
a co myslicie o tym zestawie co wyslal MARIUSZ.B? puki co jestem nastawiony na niego tylko narazie jest niedostepny chyba ze opinie nie bede dobre to zostanie mi zlozenie seri |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 20 Gru 2008, 21:00
|
|
|
ten zestaw to wałek do 1,6 8v Turbo a nie do N/A zapomnij o nim!! |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
michalck
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 36 Dołączył: 04 Wrz 2008 Posty: 24 Skąd: kielce
|
Wysłany: 20 Gru 2008, 22:59
|
|
|
czyli raczej proponujesz serie? |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 20 Gru 2008, 23:54
|
|
|
napewno nie ten kit.
zreszta jesli mam być szczery to wydaj różnice miedzy seria a tym kitem na kompletny remont silnika oraz na porting głowicy i wydech a wiecej zyskasz niz zakładając ostry wąłek nierobiąc korekty mapy. a jak ci cos z kupki zostanie poszukaj krótkiej skrzyni biegów. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 39 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 21 Gru 2008, 00:25
|
|
|
bigkris, od dłuższego czasu silnik traktowany jest jako część/zespół wymienny... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
michalck
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 36 Dołączył: 04 Wrz 2008 Posty: 24 Skąd: kielce
|
Wysłany: 21 Gru 2008, 12:33
|
|
|
dobra nic wielkie dzieki tak bedzie trzeba zrobic na bierzaco bede informowal o postepach prac;) POZDRAWIAM |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 21 Gru 2008, 14:27
|
|
|
michalck napisał/a: | dobra nic wielkie dzieki tak bedzie trzeba zrobic na bierzaco bede informowal o postepach prac;) POZDRAWIAM |
to zrób fotki auta i opisz je w "Naszych Autach" a jak zaczniesz aktualizowac o remont to temat przniesiemy do "Projektów" |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
bigkris [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Gru 2008, 20:10
|
|
|
bidżej86 napisał/a: | bigkris, od dłuższego czasu silnik traktowany jest jako część/zespół wymienny... |
jesli silnik jest o takich samych parametrach. a mnie chodzi i wieksza pojemnosc. |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 39 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.