Przesunięty przez: PumaRST 15 Paź 2008, 16:20 |
[Inny] Leichtwagen 6N by Skfarek - kolejny superoes zaliczon |
Autor |
Wiadomość |
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 11 Lis 2008, 09:09
|
|
|
No tempo to on ma zawrotne
ale widze, że autko stoi już na krakowskich blachach |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 12 Lis 2008, 08:18
|
|
|
Ano stoi stoi - 170 złociszy poooooooszłooooo w urząd A mogłem za to tyle rzeczy kupić
Ale dość jęczenia, aby nie pogrzebać pokładanych we mnie nadziei oraz nie zawieść udzielonego mi wsparcia lecimy z updatem
Pokazywałem ostatnio zdjęcia obspawanych mocowań amortyzatoró - niestety przy bliższej inspekcji okazało się że podczas spawania przypaleniu uległa masa bitumiczna która pokrywa nadkola od wewnątrz, dlatego by po zimie mieć jeszcze nadkola całe poświęciłem dwa dni na zrywanie starej masy bitumicznej, oczyszczenie spawów, pokrycie ich hammeritem oraz położenie nowej warstwy masy bitumicznej.
Usuwanie masy (najgorszemu wrogowi bym nie życzył):
Zabezpieczenie hammeritem
I kładzenie nowej warstwy masy bitumicznej (Motip) przy okazji straszny syf
Przy okazji zrobiłem następujące rzeczy:
- wymieniłem uszczelniacz wybieraka skrzyni biegów (podciekał, kosztował mnie kosmiczne 3,09 zł)
- uszczelke separatora oleju (następne 5 zł)
- umyłem od spodu silnik
- w środku zrobiłem porządek częściowy z instalacją audio, poszła dolna konsolka i reszta wygłuszeń
- wyczyszczone i zakonserwowane ogniska rdzy gdzie się pojawiały
- odkurzenie całego auta i uporządkowanie tyłu
Narazie tyle ale stay tuned...............
[ Dodano: Czw Lis 20, 2008 22:04 ]
Do wymiany są tulejki wahaczy – zostały polepszone domowym/budżetowym sposobem rajdowców tzn. zalane klejem do szyb. Tulejek narazie nie ma kiedy wymienić bo w pracy kosmosik - może w sobotę. Wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka, mój rodziciel zrzekł się na moja korzyść alu (nie prostestowałem bardzo )- tak więc na wiosnę będą rolki MSW/OZ/Prince Mo3 6x14 ET36: i oponki 185/55 R14.
Po skonsultowaniu kwestii hebli w grudniu biorę się za konwersję na tarcze 256 mm z polo 1.4 16V/1.6 16V GTI.
[ Dodano: Sro Lis 26, 2008 10:05 ]
Tulejki wahaczy wymienione, zbieżnośc ustawiona, kółka przednie w lekki negatyw, założone "kartofle" 185/55 R14 i stalówki z Golfa GTI - i powiem tak BAJKA!!!! Po prostu rewelacja jak się teraz prowadzi, układa w zakręty i jak fajnie go można z poślizgu wyprowadzić |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28 Lis 2008, 22:59
|
|
|
i bardzo dobrze zrobiles naprawde kawał solidnej i dobrej roboty z przygotowaniem auta pod większą moc. Teraz "należałoby" ( ) pojść w performance nie żadne zderzaki itp tylko pure power |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 29 Lis 2008, 15:38
|
|
|
Dziękuję za słowa uznania ale roboty to jeszcze wciąż dużo - performance i safety będą przede wszystkim brane pod uwagę, na upiększanie narazie środków brak i trochę szkoda, poza tym jak już pisałem nieraz prawdziwa satysfakcja tkwi w objechaniu kogoś czymś co nie wygląda
Z modów koniecznych na grudzień doszło jeszcze uszczelnienie skrzyni bo podcieka na łączeniu z silnikiem i przy okazji wymiana śrub na mocniejsze. Po Mikołaju montuję też pasy szelkowe Sabelta no i kompletuję zwrotnice do konwersji na większe hample. Tak więc jak zwykle stay tuned..... |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
PitusK
Model: Inne auto
Wersja: Fun
Silnik: Inny
Wiek: 39 Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 187 Skąd: krakow
|
Wysłany: 5 Gru 2008, 00:21
|
|
|
mialem okazji troszke pojezdzic super sie rpowadzi zabawka fajnie lata bokami prawie jak moje COMBi hehe
OGóLNIE RESPECT!!Trzymam kciuki w razie potrzeby pamietasz moj numer koma dzwon pojawie sie z odsieczą w zabawie z autem.
Zamawiam prawy fotel jak juz skonczysz. Popilotuje cie troszke jesli zechcesz |
_________________ FRAKCJA MAŁOPOLSKA
Moja Fiesta |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 5 Gru 2008, 12:16
|
|
|
PitusK dziękować będę miał na względzie
Dorwałem w dobrej cenie aluminiowa rozpórkę na przód o taką:
producent INXX/JOM aluminiowa z regulacja na śrubie rzymskiej. Do montażu trzeba przesunąć zbiorniczek płynu chłodzącego (nowy wspornik jest w komplecie z rozpórką) i wycwiercić dziury na montaż w kielichach. Przekładka zbiorniczka w trakcie, zdjęcia po montażu i wrażenia z jazdy przekażę.
[ Dodano: Nie Gru 07, 2008 16:31 ]
Zbiorniczek płynu chłodzącego zamontowany na wsporniku miejsce na rozpókę zrobione.
[ Dodano: Pią Gru 19, 2008 14:18 ]
Rozpórka, skrzynia i sprzęgiełko zostaną zrobione razem razem ze swapem Zbieram materiały do niego w tym silnik Mam już namierzony 1.6 AEA na monowtrysku gdyż pasuje plug&play w miejsce 1.3, nawet układ wtryskowy i łapy są te same - jedyna różnica to komp sterujący i wydech.
Nowy agregat koniotwórczy do polowagena (szykowany obecnie do wysyłki do mnie):
Na początek stycznia głowica pójdzie do planowania a kanały dolotowe do poprawki. Potem jak zbiorę kasę to wrzucam do niego cztery gaźniki motocyklowe - znalazłem na necie już parę takich silników zysk w mocy i momencie około 30% (poparte hamownią). Dalej wałek, wydech i dalsze odelżenie auta Relacja foto oczywiście będzie |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 28 Gru 2008, 19:22
|
|
|
nie rozpędzaj sie tak bardzo bo jeszcze na zlocie zlejesz nam 80-90% rajdowych Fiest
A juztak poważnie powodzenia przy swapie |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 28 Gru 2008, 19:29
|
|
|
PumaRST napisał/a: | nie rozpędzaj sie tak bardzo bo jeszcze na zlocie zlejesz nam 80-90% rajdowych Fiest |
Tu sie nie ma co smiac bo te 1.6 potrafia fajnie latac juz w golfie MK3 a gdzie dopiero w N6.
Ogolnie powiem tak ze sledze sobie ten temat od poczatku i jestem pod wrazeniem SkwarekWagena fajne taile, no poza ta rozporka alu ktora to bedzie tylko wygladac a niezeli spelniac swoja funkcje ( doswiadczenia z Octavi TDI w ktorej takowa rozporka strzelila "pekla" na samym srodku po 2 miesacach jezdzenia ) |
_________________
|
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 28 Gru 2008, 19:49
|
|
|
Skfarek napisał/a: | Mam już namierzony 1.6 AEA na monowtrysku gdyż pasuje plug&play w miejsce 1.3, | czyli jakieś ok 75 KM w miejsce 55 KM
Fordon napisał/a: | Tu sie nie ma co smiac bo te 1.6 potrafia fajnie latac juz w golfie MK3 a gdzie dopiero w N6. | że co z tym silnikiem bedzie sie mógł co najwyżej wygrać z fiestą 1,4 |
_________________
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 28 Gru 2008, 20:34
|
|
|
1.4 i 1.6CVH w wiekszosci przypadkow nie sklepie takiego 1.6 w N6... |
_________________
|
|
|
|
|
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28 Gru 2008, 22:25
|
|
|
No cóż... Michał czyni szybkie postępy... Szkoda, że tylko 1.6 |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 29 Gru 2008, 09:42
|
|
|
Puma dzięki za wsparcie, a co do klepania się zobaczy jak to będzie
Fordon mam nadzieję że moja rozpórka się nie rozleci Narazie do 1.6 cvh nie mam co startować ale jak podłubię silnik to nie powinno być problemu
1.6 w papierach miało 75 koni w celach podatkowych w Niemczech, z tego co czytałem na innych forach po shamowaniu większość z nich ma w okolicy 80 kucy.
SpiderMAN dłubnięte 1.6 przy tej masie auta wystarczy by poszaleć. Jak przestanie wystarczyć to zawsze można znowu zmienić silnik albo auto A dlaczego to konkretne 1.6 wybrałem to już chyba pisałem - pasuje plug&play, jest podatny na mody i prosty jak konstrukcja cepa. Pierwotnie miało być 1.8 KR 139 km z Golfa II GTI ale - po pierwsze znaleść taki silnik w dobrym stanie graniczy z cudem - większość ma po 300 tys. km i jest zarżnięta. 1.8 jest wyższe i szersze niż 1.6 (inna rodzina silników) i trzeba ciąć podłużnicę aby wlazł, do tego inna skrzynia, łapy wiązka itd.. Tak wiem że w tym cały fun ale mam ograniczone fundusze na ten projekt
Z updatów w oczekiwaniu na silnik wziąłem się za renowację moich stalówek bo wyglądały już nędznie:
Tak więc trzeba było zabezpieczyć, zeszlifować:
Walnąć podkładem:
I pomalować:
Efekt końcowy:
Za kolor mnie nie linczujcie już się tłumacze - zrobiłem małe VT i okazało sie że przy tej glebie i rozmiarze felgi - 14 cali ciemne kolory jak czarny lub grafitowy wyglądają biednie tzn. dodatkowo zmniejszają ją optycznie. Biały kolor jakoś mi nie leży wieć wybór padł na złoty - takie nawiązanie do kultowych autek jak subaru impreza lub renault clio williams
Poza tym to tylko felga zawsze można ją znowu przemalować Efekt końcowy na aucie pokażę jak skończę w chwili obecnej zostały mi jeszcze dwie felgi do zrobienia. |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 29 Gru 2008, 11:30
|
|
|
jak narazie wszytko ładnie, ale te felgi to jednak srebrne bym dał... czym malowałeś? jak Twoje stalówki wyglądały nędznie, to moje już wcale nie wyglądają |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 29 Gru 2008, 13:59
|
|
|
Ta ze zdjęcia była jedna z lepszych Malowałem akrylowym lakierem Motipa do felg. |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
PitusK
Model: Inne auto
Wersja: Fun
Silnik: Inny
Wiek: 39 Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 187 Skąd: krakow
|
Wysłany: 2 Sty 2009, 10:36
|
|
|
to prawda ten silnik w polo sporo może jeżdziłem polówka z tym motorem i to naparwde lata biorac jeszcze pod uwage ze skfarek ``ciut``odelzył bude powinno byc bardzo sympatycznie.
I tak jak mowi silnik legitymował sie moca 80KM
Co do reszty jak już mówiłem pełen respect skfarek za włozona prace.Projekt na który czekam z utęsknieniem .! |
_________________ FRAKCJA MAŁOPOLSKA
Moja Fiesta |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 4 Sty 2009, 18:00
|
|
|
Kontynuując wątek stylistyczny:
Felgi pomalowane, śruby do felg też (zależy jak pada światło w rzeczywistości felgi nie są aż tak intensywnie złote)
Bębny oczyszczone i pomalowane na czarno
Usunięty tylny znaczek Polo
Znaczek VW pociągnięty w czarny mat
Pasy szelkowe próbnie zamocowane – w zestawie pasów który kupiłem brakowało klamr do zamontowania pasów do klatki/rozpórki – w chwili obecnej na wzór oryginałów wykonuje je z nierdzewki tokarz mają być na poniedziałek, wtedy też zamontuje pasy na stałe a zwykłe zdemontuje
Usunięty kawał tektury przyklejony do dachu (trzymał i modelował podsufitkę) – przyklejony był czymś w rodzaju kleju do szyb – usuwanie było baaaaardzo upierdliwe (zdjęcie w trackie usuwania)
Ogólne odkurzenie auta i uporządkowanie klamotów
|
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 4 Sty 2009, 20:40
|
|
|
zajebiste felgi ( tzn malowanie )
czy któryś z kolegów mógłby zrobić dla Wanny tego koloru felgi na moich 15 ? jeżlei tak to poproszę ( oczywiście VT ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 4 Sty 2009, 20:54
|
|
|
niebieski ze złotym działa Żółw, z czarnym nie będzie...biały lepszy do Twojej... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 4 Sty 2009, 22:10
|
|
|
Odyniec niekoniecznie, złoty z czarnym może wyglądać ok poniżej linki do zdjeć czarnych aut na złotych felgach:
http://i58.photobucket.co...G_4563Large.jpg
http://flickr.com/photos/afpreda/1349976778/
http://www.dtmpower.net/f...ims-my-e36.html
http://my.is/forums/f158/...ze-rims-333203/
Żółwik dziękować dziękować Rzuć zdjęcie do mnie na priva albo daj linka to spróbuję ci zrobić VT
[ Dodano: Sro Sty 07, 2009 23:48 ]
Klamry do pasów dorobione z nierdzewki i odebrane od tokarza, montaż pasów ostateczny jutro lub w piątek wtedy też zdemontuje seryjny pas kierowcy.
[ Dodano: Pią Sty 09, 2009 22:52 ]
Pasy zamontowane - wrażenia z jazdy bezcenne Zupełnie inaczej się czuje samochód jak człowiek jest do niego praktycznie "na sztywno" zapięty
Dojechał wreszcie silnik - poczułem się prawie jak na mikołaja kiedy go z folii odpakowywałem, zdjęcia jak to zwykle u mnie będą później. Dzisiaj wreszcie udało sie go wstępnie rozebrać - wrażenia jak narazie bardzo pozytywne całkiem zdrowe bydlę jak na swój przelot. Głowica w poniedziałek idzie do splanowania, również od poniedziałku zaczynam kompletować wszystkie uszczelki, śruby, sprzęgło i inne pierdoły. |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
PitusK
Model: Inne auto
Wersja: Fun
Silnik: Inny
Wiek: 39 Dołączył: 04 Sty 2006 Posty: 187 Skąd: krakow
|
|
|
|
|
|