Sony CDX-GT20 |
Autor |
Wiadomość |
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 12 Sie 2008, 13:00 Sony CDX-GT20
|
|
|
Witam... zakupiłem radio Sony CDX-GT20 i mam problem z połączeniem...
Są 3 rodzaje połączeń z czego jedno jest "do stacyjki bez położenia ACC"... Co to jest? Fiesta ma takie coś czy nie? |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
sulos
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 26 Dołączył: 07 Wrz 2007 Posty: 547 Skąd: Statek miłości
|
Wysłany: 12 Sie 2008, 13:17
|
|
|
http://elektron.pol.lubli...ble/isoshop.htm
to powinno rozwiac watpliwosci
+ 12 V zasilanie (+12 V power, ACC- accesory) - zazwyczaj czerwony przewód ale to nie jest reguła (producenci "krzak" stosują czasem pomarańczowy) . Producent zaleca podłączenie tego kabelka w miejscu gdzie +12 V pojawia się po włączeniu stacyjki. Rozwiązanie to nie jest najlepsze w przypadku gdy słuchamy muzyki na postoju (zapłon musi być włączony a kluczyki w stacyjce). Ja osobiście preferuję albo połączenie tego kabla z +12 V podtrzymanie albo indywidualne połączenie z klemą dodatnią. Są pewne radia (Kenwood MASK...), które powinny mieć to podłączane za stacyjką. Jeżeli zdecydujemy się na połączenie indywidualne to zastosujmy standardowy kabelek (linka) o średnicy minimalnej 1,5 mm. Żeby było weselej w niektórych radiach jest możliwość ustawienia tzw. logiki zapłonu co powoduje wyłączanie radia po wyłączeniu kluczyka ale da się je uruchomić bez włączania stacyjki. Tylko tu są różne niespodzianki w związku z tym, że nie wiadomo który plus ma znikać. |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 12 Sie 2008, 13:25
|
|
|
hehe nic z tego nie wiem... nie chodzi mi o schematy tylko co to położenie stacyjki acc... mam 3 opcje i nie wiem która:
|
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 12 Sie 2008, 13:56
|
|
|
ja montowalem na ostatni sposob, tak zeby miec zasilanie caly czas nawet bez kluczyka w stacyjce |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 13 Sie 2008, 22:46
|
|
|
no i podłączyłem... radio gra fajnie ale jest ale - kontrolki licznika mi wysiadły i nie ładuje aku...
jutro od rana będę grzebał... dzisiaj ledwo z pracy wróciłem ;]
i mam jeszcze pytanie... radio ma 4 x 45 W wzmacniacz w sobie... czyli głośniki ~60 W ale mocy max czy RMS?? |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
sulos
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 26 Dołączył: 07 Wrz 2007 Posty: 547 Skąd: Statek miłości
|
Wysłany: 14 Sie 2008, 07:52
|
|
|
mo max to marketingowy wymysł w gruncie rzeczy nie istniejący. poszukaj sobie głośników 25-35W w rms. |
_________________ http://www.sulkov.pl
sulos - główny malkontent, maruda, czepialski przeciwnik chądóf i szmelcfagenóf klubu.
Belmondo barów mlecznych i stołówek przyzakładowych
Pod oknem:
Alfa Romeo Mito
Audi Coupe
W międzyczasie było:
Ducati Monster
Saab 900
Chąda syfik 4gen :> |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 14 Sie 2008, 08:16
|
|
|
Mily_ napisał/a: | jest ale - kontrolki licznika mi wysiadły i nie ładuje aku...
|
no to ja nie wiem jak to zrobiles |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 14 Sie 2008, 09:40
|
|
|
jenak to nie wina radia... coś się przestawiło gdzieś... ide dochodzić gdzie...
a dzięki za info o głośnikach... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
adam84 [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Sie 2008, 09:47
|
|
|
Witam
Zablokowało mi się radio w fordzie escorcie po wyjeciu akumulatora. Czy ktoś może mi podać kod do radia:
[b]Rok 1998
4000 Traffic
Serial no. M001580
Part no. 97FP-18K876-GA
Bardzo bym był wdzięczny. |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 14 Sie 2008, 10:04
|
|
|
adam84 napisał/a: | Witam
Zablokowało mi się radio w fordzie escorcie po wyjeciu akumulatora. Czy ktoś może mi podać kod do radia:
[b]Rok 1998
4000 Traffic
Serial no. M001580
Part no. 97FP-18K876-GA
Bardzo bym był wdzięczny. |
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0 |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 14 Sie 2008, 22:40
|
|
|
No i doszedłem co tym ładowaniem...
Dzisiaj od 6 rano auto wygądało tak:
Po jakimś czasie okazało się, że nie ładuje, gdyż bezpiecznik wywala... zacząłem szukać po kablach...
Po kilku(nastu) spalonych bezpiecznikach doszedłem co było nie tak...
Przy montażu radia musiałem gdzieś jakiś kabelek wyrwać albo zware gdzieś robi od ogrzewania tylnej szyby... jak włącze, to wywala bezpiecznik o dziwo od światła stop... na razie szyba odłączona...
[ Dodano: Czw Sie 14, 2008 22:41 ]
a wracając do głośników - już sam nie wiem jakich mam szukać... jedni mówią 60W mocy max inni około 150W mocy max, a jeszcze inni 25W RMS |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
dudzior73 [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Lis 2008, 22:20
|
|
|
Kupiłem ........ sorki dostałem to radyjko w prezencie od żonki. Do tego doładowałem głośniczki Pioneera TS-G1002i. Po półgodzinnej walce z miernikiem na oryginalnych kostkach forda [1 czerwony,5 żółty] a z Sony [czerwony+ żółty razem] uzyskałem efekt ciągłego grania. Dotychczas stary "2014" co prawda podświetlany był wraz z oświetleniem deski rozdzielczej lecz zdychał po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. CDX-GT20 działa ciągle [ku radości dzieciaków] i nawet nie zdycha podczas zapłonu. Po trosze jestem audiofilem i mój zestaw uważam za udany .......... choć 45W na kanał to lekka przesada. Spokojnie 30W max by wystarczyło bo tak to po 8/h spędzonych na budowie jest dla mnie stanowczo za głośno. Przy dobrej muzie aż korci podkręcić na max głośność a to już za duży hałas. Rekompensatą jest LOUDNES by cieszyć się klarownym, głębokim i zarazem przejrzystym dźwiękiem w głośności przyzwoitej dla ucha. |
|
|
|
|
|