| Pytania o hybryde silników 1,4 zetec i 1,7vct Puma | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | olo   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.4 16V/90KM
 Imię: Olek
 Wiek: 41
 Dołączył: 16 Cze 2007
 Posty: 136
 Skąd: Słupsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Paź 2008,  21:41   Pytania o hybryde silników 1,4 zetec i 1,7vct Puma |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam Od jakiegos czasu nachodzi mnie pytanie czy da rade zrobic hybrydke z 2 silnikow czyli 1,4 zetec i 1,7 VCt z pumy co ewntualnie dalo by rade zrobic by podrasowac. Czy zmiana glowicy i wtryskiwaczy z 1,4 na 1,7 dala by jakis wzrost mocy czy gra warta swieczki i co ewentualnie by podpasowalo do bloku 1,4 może macie jakies sugestie.
 ps
 do znawcow czy sa jakies roznice konstrukcyjne w silnikach wyciagnietych z samochow z kiera  po prawej stronie??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piesek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 39
 Dołączył: 28 Sty 2005
 Posty: 1226
 Skąd: Gdańsk
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | olo   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.4 16V/90KM
 Imię: Olek
 Wiek: 41
 Dołączył: 16 Cze 2007
 Posty: 136
 Skąd: Słupsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Paź 2008,  22:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Co trzeba by bylo wymienic oprocz silnika oczywiscie  napewno przepływke i co jeszcze. Kolego Piesku Czy dawca moze byc Puma Angol??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piesek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 39
 Dołączył: 28 Sty 2005
 Posty: 1226
 Skąd: Gdańsk
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kolin   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: CLX
 Silnik: Inny
 Imię: Mateusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 24 Maj 2006
 Posty: 428
 Skąd: Ostrów Wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2008,  08:09 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Piesek napisał/a: |  	  | lepiej zrobic calego swapa... szlo by tak zakrecic ze za 3tys z przekladka bys sie zmiescil   | 
 
 
 Jak dla mnie nie realne.
 
 
  	  | olo napisał/a: |  	  | Czy dawca moze byc Puma Angol?? | 
 
 Może być europejczyk jak i angol
 |  
				| _________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2008,  19:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kosztorys oraz co trzeba wymienić napisał kiedyś Zoharek w swoim temacie . Znajdź jego temat ( w dziale projekty FKP ) |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | olo   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.4 16V/90KM
 Imię: Olek
 Wiek: 41
 Dołączył: 16 Cze 2007
 Posty: 136
 Skąd: Słupsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2008,  21:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zocharek pisal swapa z 1,3 a jak ogladalem zetecka 1,4  i 1,7 konstrukcja wygladala bardzo podobnie. Doczytalem tez ze skrzynia  pasuje. Ciekawe co jeszcze może pasowac bo może wytaczy podienic sam blok silnika kpl z glowica bez wymiany takich pitol jak zbiorniki , servo, pompa, wszytstko to co moglo by obnizyc koszta bo 1,7 można na dzien dziejszy wyrwac mozna golasa z anglielskiej wersji za 1500 zł . Bo nie mam jak zakupic calej Pumy jak zrobil to Kolega Zoharek |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2008,  21:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | zmienić musisz: 
 kompleny silnik z wiązka ektryczna i wszytskimi czujnikami, reszta zostaje, z 1,4. do tego fajna kruciutka skrzynia by była.
 
 Nie zapomij o róznicach w zawieszeniu, stabilizatory, hamulce itp. to bezpieczeństwo  a o nie zawsze warto dbać!!
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | olo   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.4 16V/90KM
 Imię: Olek
 Wiek: 41
 Dołączył: 16 Cze 2007
 Posty: 136
 Skąd: Słupsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2008,  21:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | No stabilizatory napewno bym wymienil  a hamulce juz zakupilem od Mafiosa  tarcze EBC nawiercane z green stufami klockami i zaciski chyba  od RST mam juz po regeneracji  pewnie podpasuja  no to jeszcze trzeba by bylo sie do kogos usmiechnąc kto by mi to poskladal w szybkim czasie  jak znajde dawce  w dobrym stanie. 
 Ps Ewentualny dawca dziwnie tanio
 http://www.allegro.pl/ite...nia_czesci.html
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2008,  22:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | cena pewnei za goły silnik, jak powiesz ze chcesz wszystko to wyjdzie pewnei koło 2tyś. 
 
 a co do twojego pytania, to kombinują ze swapem osprzetu do silników 1,4/1,6 i po stojeniu czasem to coś daje ale tam idą grube projekty i są szykowane pod klase. Mówie o UK. w PL to jest zupełnie nie opłacalne, taniej i lepiej wychodzi swap silnika.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |