Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:51 |
[MK2] Mały projekcik -sinik Rs2000 napęd tył ! |
Autor |
Wiadomość |
stasiek49
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 105 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: 15 Lis 2006, 21:32
|
|
|
szynszyl, czytaj dokładnie i wszystko ,pisze że po próbach autko będzie rozebrane pospawane i pomalowane |
_________________ stasiek49 |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 15 Lis 2006, 22:04
|
|
|
ja tam nie wiem.. pisze że autko zostanie polakierowane ... nic o komorze,ale jak pisałem -może i sie nie znam |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
GienekWichura
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 309 Skąd: Puck
|
Wysłany: 16 Lis 2006, 06:53
|
|
|
Many teraz dołóż do tego pakiet stylistyczny firmy fibresports.
Będzie robiło wrażenie
Ja chylę czoło. Jest to naprawdę odważne posunięcie. Do tej pory widziałem
takie silniki jedynier w fiestach mk3. Teraz mam okazję zobaczyć w starszym
modelu. Powodzenia w dalszych pracach.
Witam w gronie szalonych
konstruktorów klubowych. |
|
|
|
|
many [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Lis 2006, 23:22
|
|
|
jackrzec napisał/a: | szynszyl napisał/a: | http://img343.imageshack.us/my.php?image=dsc02712oe0.jpg
może ja sie czepiam, ale mi to wyglądana skłądnice pruchna.. ale może sie nie znam | Mi też tako to wygląda i widocznie też sie nieznam W każdym razie ja byłbym załamany jakby tak miał... |
Panowie przeciez wiadome jest to ze przy talkich przeróbkach nie da sie wszystkeigo z gory przewidziec nie sadzicie chyba ze po tym wstzrskim ktos bedzie robił dziadostwo i szpachlował jakies dziury zamiast ratowac blachy tylko zeby wygladało ładnie.jak wsyztko bedzie zrobione od strony mechanicznej i autko bedzi odpalone i przetestowane i wrazie czego jeszce przerobione to silnik zostanei spowrotem wyciagniety i cała blacharka oraz wzocnienia bede zroibione .
Wam sie chyba wydaje ze kazde autko przed takimi przeróbkami jest piekne a nei gram rdzy autko ma juz swoej lata i tzreba sie z tym liczyc ze bez takiego ramontu to nie ma szans na bezpieczna jazde z takim silniczekm
Jezeli by ktos zrobił tak jak wam sie to wydaje to cała praca by poszła na marne dzisiaj bys obspawał kielichy a na nastepny dzien bys wycinał bo by sie skrzynia nei zmiesciła ale jakis inny osprzet silnika jak dla mnei to jest jedno wielkie ... |
|
|
|
|
many
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: RS
Silnik: Inny
Dołączył: 04 Paź 2008 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 4 Paź 2008, 23:50
|
|
|
troszke czasu mineło:D od planów projekcik troszke sie zmienił ale tylko delikatnie naped na tylnia os kilka zdjec
|
Ostatnio zmieniony przez many 6 Paź 2008, 23:54, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
|
Miły
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 4 Paź 2008, 23:54
|
|
|
a jak sobie poradziłeś z wagą tyłu?? worki z piaskiem?? |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
|
many
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: RS
Silnik: Inny
Dołączył: 04 Paź 2008 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 00:02
|
|
|
projekt jeszcze nie dobiegł konca i waga nie jest znan i nikt naprawde nie wie jak autko bedzie sie zachowywac na drodze i czy chlodzenie dyferencjał z 200sx sprosta zadaniu do silniczka jeszcze dojda gazniki od kawasaki 1200 |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 09:24
|
|
|
dobra wydumka ta cała konstrukcja przeniesienia napedu, szkoda ze zdjecia takeij słabej jakosci |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
many
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: RS
Silnik: Inny
Dołączył: 04 Paź 2008 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 10:22
|
|
|
Zdjecia robione sa telefonem moze jak wkoncu przestanie padac to autko wypcha sie z garazu i postaram sie zrobic bardziej wyrazniejsze zdjecia |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 10:29
|
|
|
Pełen RESPECT dla Ciebie za prace wykonane dotąd nad projektem, a przede wszystkim za same realizowanie myśli. Jestem pod wielkim wrazeniem |
|
|
|
|
many
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: RS
Silnik: Inny
Dołączył: 04 Paź 2008 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 14:28
|
|
|
No ja tez jestem pełen podziwu bo autko nie jestmoje tylko Lopeza a ja tylko odczasu do czasu zagladam do niego bo pracuje teraz w krakowie a nie jak to kiedys było w warsztacie w ktorym stoi fiesta |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 18:02
|
|
|
Gratuluję wytrwałości oraz zapału
Jednak dobrze zrobiliśmy odkłądając temat adacta a nie kasując go
Mam jedno pytanie - Teraz projekty tego typu honorujemy przenosząc je do bardzioej odpowiedniego działu czyli " Projekty FKP " Jako że Twój COmback nastąpił niedawno - mam pytanie - czy zgodzisz się aby tam przenieść Twój projekt ? ( będzie lepiej widoczny oraz w bardziej odpowiednim miejscu )
Pozdrawiam Żółw
ps: Dział Projekty :
http://www.fiestaklubpols...forum.php?f=119 |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
many
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: RS
Silnik: Inny
Dołączył: 04 Paź 2008 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 6 Paź 2008, 20:07
|
|
|
Mysle ze wlasciciel autka czul by sie zaszczycony i szczesliwy z takiego wyrużnienia |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 6 Paź 2008, 21:27
|
|
|
Przeniesione
Jedna uwaga - buda , która posłużyła jako baza do projektu to model mk2 ( 1983 - 1989 ) a nie mk1 . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
many
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: RS
Silnik: Inny
Dołączył: 04 Paź 2008 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 7 Paź 2008, 00:21
|
|
|
Zdjęcia które jeszcze znalazłem na telefonie wiem ze dają wiele do życzenia ale musicie mie zrozumieć
|
|
|
|
|
pawel2062
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Paweł
Wiek: 34 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 65 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 7 Paź 2008, 01:14
|
|
|
Mam nadzieje że wszystko pójdzie ok...
A czego napęd na tył??
Będziesz drifftował??
Pozdro |
_________________ Moje allegro
Grupa Wrocław! |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 7 Paź 2008, 09:59
|
|
|
wiem ze to bzdeta wzgledem całej konstrukcji napedu, ale podobaja mi sie te wypchane nadkola |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 7 Paź 2008, 10:04
|
|
|
no to trzeba bedzie kolege odwiedzic, pooblukamy co to sie szykuje juz tyle czasu |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 8 Paź 2008, 18:14
|
|
|
pełen podziw dla pierwszej fiesty RWD w PL... widze ze mocowanie silnika jak i mostu to konstrukcja rurowa... podloge bedziesz robic z blachy ryflowanej czy jak? Zawias tylni od czego jest? |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
many
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: RS
Silnik: Inny
Dołączył: 04 Paź 2008 Posty: 11 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 19 Sty 2009, 10:20
|
|
|
Niestety konca dalej nie widac |
|
|
|
|
|