Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Niebieski dym z wydechu
Autor Wiadomość
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 26 Wrz 2008, 00:08   

ja cisnienie przykladowo na jednym bedzie odstawalo od innych i nie bedziesz wiedzial co jest nie tak to zrob tak: po sprawdzeniu kompresji zlaej ten cylinder małą ilością oleju powiedzy 1cm do 2cm strzykawki. tak zeby sie osadzilo na denku i rozlało po krawędzi styku. potem znowu zrób test kompresji, jak po tym kompresja będzie super to znaczy ze pierscienie a jak bedzie tak samo jak poprzednio to znaczy ze uszczelniacze.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
MIKSU 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: miksu
Wiek: 47
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 36
Skąd: Finlandia
Wysłany: 28 Wrz 2008, 14:44   

Witam ponownie...wczoraj postanowilem zajrzec pod pokrywe zaworow,i co sie okazalo?Moj motor (1.4 clx gaznik z 90r.przynajmniej tak mowia papiery) ma pasek rozrzadu a nie lancuszek i mam hydrauliczna reg.zaworow.Czy wszystko co napisalem to normalne w tym silniku z tego roku :| ???Czy w momencie kiedy bede zmuszony do wymiany uszczelniaczy zaworow,czy ta hydraulike trzeba jakos regolowac ;-( ,czy wystarczy zalozyc spowrotem dzwigienki zaworow i wszystko ustawi sie samo ;-( ???Stawcio moze wiesz cos konkretnego w tym temacie??? Pozdrawiam wszystkich...Miksu

[ Dodano: Nie Wrz 28, 2008 14:52 ]
A jeszcze jedno,bo zapomnialem czy mozecie mi podac symbole swiec zaplonowych do 1.4 z gaznikiem no i jakas dobra firme.Slyszalem ze NGK sa najlepsze,ale nigdzie nie moge znalesc symbolu tych swiec do gaznika(wszedzie jest podane do wtrysku),a moze to nieistotne??? Pozdro...
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 28 Wrz 2008, 16:27   

Normalne, mam taki sam silnik :) jak chcesz zmienić uszczelniacze a nie masz na ten temat pojęcia - to tylko mechanik. Potrzebny jest ściągacz do sprężyn zaworowych, dużo siły, samozaparcia, przydatny jest magnes. popychaczy nie regulujesz, bo same się regulują. A co do świec to podobno najlepiej do Forda kłaść Motorcrafta, chociaż u mnie NGK już przejechału duuużo kilosów i jeszcze dobrze wyglądają.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
MIKSU 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: miksu
Wiek: 47
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 36
Skąd: Finlandia
Wysłany: 28 Wrz 2008, 19:48   

Hej Peedro...masz moze sybmol dobrych swiec.Lepsze sa swieczki "cieple"czy"zimne",a co do uszczelniaczy to mam pojecie i wiem jak to zrobic tylko pierwszy raz mam doczynienia z hydraulicznymi zaworami.Ostatnio jak wykrecalem swieczki to 3 byly "ladne" a jedna okopcona.Czy to moze cos mowic na temat jakosci swiec,a moze tylko ten gar pali olej i stad to kopcenie (jak w tytule).Dlaczego tylko jedna byla okopcona??? Pozdro....
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12078
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Wrz 2008, 08:01   

stafcio napisał/a:
po tym kompresja będzie super to znaczy ze pierscienie a jak bedzie tak samo jak poprzednio to znaczy ze uszczelniacze.
Myślałem że ciśnienie trzyma zawór, a uszczelniacz tylko uszczelnia trzonek zaworu jak ten jest... otwarty. bo jak jest zamknięty to uszczelniacza może nie być.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
ashes
[Usunięty]

Wysłany: 29 Wrz 2008, 20:38   

Witam! Ja natomiast mam biały dym z wydechu. Pojawia się wtedy kiedy dodaję gazu na niskich obrotach, i qrcze "dławi" się. Pomimo tego, iż na dniach wymieniłem olej, ponieważ myślałem, że to jest powodem "kaszlenia"...????
 
 
jerrylos
[Usunięty]

Wysłany: 2 Paź 2008, 15:47   

megabajt napisał/a:
wcześniej 5 litrów oleju na 500km później 5 litrów oleju na 2000km

mada faka, co to jest? ty chyba olej zamiast benzyny lejesz :O
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 4 Paź 2008, 12:52   

ashes napisał/a:
Witam! Ja natomiast mam biały dym z wydechu. Pojawia się wtedy kiedy dodaję gazu na niskich obrotach, i qrcze "dławi" się. Pomimo tego, iż na dniach wymieniłem olej, ponieważ myślałem, że to jest powodem "kaszlenia"...????


Kaszlenie jest powodem nie palenia na jakimś garze. Sprawdz świeczki i cewke jak wygldają. Wtedy można mysleć dalej.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.