[MK3] Niebieski dym z wydechu |
Autor |
Wiadomość |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 26 Wrz 2008, 00:08
|
|
|
ja cisnienie przykladowo na jednym bedzie odstawalo od innych i nie bedziesz wiedzial co jest nie tak to zrob tak: po sprawdzeniu kompresji zlaej ten cylinder małą ilością oleju powiedzy 1cm do 2cm strzykawki. tak zeby sie osadzilo na denku i rozlało po krawędzi styku. potem znowu zrób test kompresji, jak po tym kompresja będzie super to znaczy ze pierscienie a jak bedzie tak samo jak poprzednio to znaczy ze uszczelniacze. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
MIKSU
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: miksu
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 36 Skąd: Finlandia
|
Wysłany: 28 Wrz 2008, 14:44
|
|
|
Witam ponownie...wczoraj postanowilem zajrzec pod pokrywe zaworow,i co sie okazalo?Moj motor (1.4 clx gaznik z 90r.przynajmniej tak mowia papiery) ma pasek rozrzadu a nie lancuszek i mam hydrauliczna reg.zaworow.Czy wszystko co napisalem to normalne w tym silniku z tego roku ???Czy w momencie kiedy bede zmuszony do wymiany uszczelniaczy zaworow,czy ta hydraulike trzeba jakos regolowac ,czy wystarczy zalozyc spowrotem dzwigienki zaworow i wszystko ustawi sie samo ???Stawcio moze wiesz cos konkretnego w tym temacie??? Pozdrawiam wszystkich...Miksu
[ Dodano: Nie Wrz 28, 2008 14:52 ]
A jeszcze jedno,bo zapomnialem czy mozecie mi podac symbole swiec zaplonowych do 1.4 z gaznikiem no i jakas dobra firme.Slyszalem ze NGK sa najlepsze,ale nigdzie nie moge znalesc symbolu tych swiec do gaznika(wszedzie jest podane do wtrysku),a moze to nieistotne??? Pozdro... |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 28 Wrz 2008, 16:27
|
|
|
Normalne, mam taki sam silnik jak chcesz zmienić uszczelniacze a nie masz na ten temat pojęcia - to tylko mechanik. Potrzebny jest ściągacz do sprężyn zaworowych, dużo siły, samozaparcia, przydatny jest magnes. popychaczy nie regulujesz, bo same się regulują. A co do świec to podobno najlepiej do Forda kłaść Motorcrafta, chociaż u mnie NGK już przejechału duuużo kilosów i jeszcze dobrze wyglądają. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
MIKSU
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: miksu
Wiek: 47 Dołączył: 23 Sie 2008 Posty: 36 Skąd: Finlandia
|
Wysłany: 28 Wrz 2008, 19:48
|
|
|
Hej Peedro...masz moze sybmol dobrych swiec.Lepsze sa swieczki "cieple"czy"zimne",a co do uszczelniaczy to mam pojecie i wiem jak to zrobic tylko pierwszy raz mam doczynienia z hydraulicznymi zaworami.Ostatnio jak wykrecalem swieczki to 3 byly "ladne" a jedna okopcona.Czy to moze cos mowic na temat jakosci swiec,a moze tylko ten gar pali olej i stad to kopcenie (jak w tytule).Dlaczego tylko jedna byla okopcona??? Pozdro.... |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12078 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Wrz 2008, 08:01
|
|
|
stafcio napisał/a: | po tym kompresja będzie super to znaczy ze pierscienie a jak bedzie tak samo jak poprzednio to znaczy ze uszczelniacze. | Myślałem że ciśnienie trzyma zawór, a uszczelniacz tylko uszczelnia trzonek zaworu jak ten jest... otwarty. bo jak jest zamknięty to uszczelniacza może nie być. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
ashes [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Wrz 2008, 20:38
|
|
|
Witam! Ja natomiast mam biały dym z wydechu. Pojawia się wtedy kiedy dodaję gazu na niskich obrotach, i qrcze "dławi" się. Pomimo tego, iż na dniach wymieniłem olej, ponieważ myślałem, że to jest powodem "kaszlenia"...???? |
|
|
|
 |
jerrylos [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Paź 2008, 15:47
|
|
|
megabajt napisał/a: | wcześniej 5 litrów oleju na 500km później 5 litrów oleju na 2000km |
mada faka, co to jest? ty chyba olej zamiast benzyny lejesz :O |
|
|
|
 |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 4 Paź 2008, 12:52
|
|
|
ashes napisał/a: | Witam! Ja natomiast mam biały dym z wydechu. Pojawia się wtedy kiedy dodaję gazu na niskich obrotach, i qrcze "dławi" się. Pomimo tego, iż na dniach wymieniłem olej, ponieważ myślałem, że to jest powodem "kaszlenia"...???? |
Kaszlenie jest powodem nie palenia na jakimś garze. Sprawdz świeczki i cewke jak wygldają. Wtedy można mysleć dalej. |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.