Przesunięty przez: Mafios 19 Sty 2015, 06:54 |
[MK3] Fiesta by Marek |
Autor |
Wiadomość |
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 1 Paź 2008, 21:01 [MK3] Fiesta by Marek
|
|
|
1. NICK: Marek
2. IMIĘ: Marek
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: RS Turbo
5. ROCZNIK: mk3 1991
6. SILNIK: 1.6Turbo
7. OPIS AUTA:
Ogólnie w ładnym stanie jak za ta kasę, podłoga zdrowiutka, progi i podłużnice również, z blacharki trzeba zrobić wlew paliwa, dwa purchle na klapie bagażnika i otarcia lakieru na rantach drzwi. Fiesta była tylko raz delikatnie uderzona w prawy przód <ok>. Zawieszenie przednie wbrew opinii pewnego byłego forumowicza bez jakichkolwiek luzów , jedyna rzeczą do zrobienia w zawiasie to wymiana amortyzatorów z tylu bo jeden ma 13% sprawności no i prawego łożyska w przednim kole ale już nowe czeka na polce, tylko muszę znaleźć chwile na montaż Silnik chodzi równo i już potrafi pokazać na co go stać. Dlaczego już ? a bo WG był zacięty i auto nie miało takiego doładowania jak powinno no i nie było wtedy jednej równie ważnej rzeczy tzn. Swissssssssssssstu turbinki O dziwo turbina nie ma luzów co jest dobrym znakiem
Dzięki uprzejmości kolegi Kruku fiesta ma kierownice ori z RS Turbo zamiast "sportowej", gałka biegów "łeb węża" została zastąpiona gałką z cywila i od razu przyjemniej sie jeździ.
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Wywalenie lamp z brewkami + polerka lakieru (trzeba powtórzyć zabieg)
b. mechaniczne: Odblokowanie WG, zmiana amortyzatorów tył + łożysko koła
c. audio: Wsadziłem radyjko he he
d. inne: brak
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: Naprawa zderzaków, reperaturka wlewu paliwa + zrobienie paru purchli
b. mechaniczne: jeszcze nie wiem.
c. audio: Brak
d. inne Brak
Fotki z dnia zakupu:
Fiestka dotknięta ręką wieś tuningu
No i teraźniejsze fotki:
PS: Pojadę jeszcze w plener tyle że już z cyfrówką
Podziękowania dla Darasa i Kruka za wsparcie duchowe i praktyczne |
Ostatnio zmieniony przez sowa 19 Kwi 2012, 22:45, w całości zmieniany 8 razy |
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 1 Paź 2008, 21:09
|
|
|
całkiem ładna
rzeczywiście przyda się jeszcze jedna polerka
dobrze zrobiłeś wyrzucając te brewki |
|
|
|
|
pawel2062
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Paweł
Wiek: 34 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 65 Skąd: Lubań
|
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 1 Paź 2008, 21:38
|
|
|
Prawie jak moja RST |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
sudoMK4
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Adrian
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lip 2008 Posty: 282 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 1 Paź 2008, 23:05
|
|
|
Szczerze to nie wiem ile pali ale 12-14l będzie jak nic No ale coś za coś |
_________________
|
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 2 Paź 2008, 00:06
|
|
|
na razie fajnie ze turbo ...chwalic za wczesnie ...zobaczymy za pół roku ..po pierwsze czy bedzie lepsza niz teraz po drugie czy jeszcze wogóle bedzie |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2 Paź 2008, 00:09
|
|
|
LOY napisał/a: | na razie fajnie ze turbo ...chwalic za wczesnie ...zobaczymy za pół roku ..po pierwsze czy bedzie lepsza niz teraz po drugie czy jeszcze wogóle bedzie |
He he O to akurat nie musicie się martwić |
_________________
|
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 2 Paź 2008, 00:50
|
|
|
Marek napisał/a: | LOY napisał/a: | na razie fajnie ze turbo ...chwalic za wczesnie ...zobaczymy za pół roku ..po pierwsze czy bedzie lepsza niz teraz po drugie czy jeszcze wogóle bedzie |
He he O to akurat nie musicie się martwić |
a jednak z forumowego doswiadczenia wiem ze plany z czasem sie zmieniaja ..zwłaszcza wsród tak młodych ołnerów .
tak jak juz napisałem ..czas pokaze |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 2 Paź 2008, 06:25
|
|
|
Kolejne RS Turbo, życze wytrfałości a auto sie odwdzięczy przyjemną jazdą i ciekawymi osiągami.
Jesli poważnie myślisz o tym aucie to proponuje najpierw zrobić dobrze nadwozie żeby później do niego nie wracać za szybko a później zacząć jakieś zabawy mechaniczne jesli takowe majabyć wogóle.
Fajnie ze Daras jej nie pocioł bo jak sie nie myle to miała pójść w części. co do spalania to przy normalne skokojnej jeździe majac czyste fililtry, świerze świece i przewody nie powinna palic wiecej niz 10-11l.100km |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2 Paź 2008, 09:24
|
|
|
LOY napisał/a: |
a ..zwłaszcza wsród tak młodych ołnerów .
tak jak juz napisałem ..czas pokaze |
juz wczesniej prosilem Marka aby zrobil temat o swojej 1,1 -> 1,6 sam przez dobry szmat czasu zbieral czesci i praktycznie z totalnego szrota juz zrobil gotowe autko (kundla xr2i) ktore mialo isc juz całe do malowania... no ale trafila sie RST
[ Dodano: Czw Paź 02, 2008 09:26 ]
PumaRST napisał/a: | .
Fajnie ze Daras jej nie pocioł bo jak sie nie myle to miała pójść w części. |
miała... ale załozenie bylo jedne jesli bedize naprawde zdrowa buda to zostaje w całosci a po tym co zoabcyzlismy na miejscu nie mozna bylo by jej pociac, wstyd sie przyzanc ale sumienie nie pozwalalo |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Paź 2008, 09:47
|
|
|
czy to jest ta fiesta za 1800zl ? z allegro czy ta daras wzial na zylete |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2 Paź 2008, 10:26
|
|
|
ta to jest ta za 1800 a co nie poznajesz:P |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 4 Paź 2008, 17:31
|
|
|
PumaRST napisał/a: | Jesli poważnie myślisz o tym aucie to proponuje najpierw zrobić dobrze nadwozie żeby później do niego nie wracać za szybko a później zacząć jakieś zabawy mechaniczne jesli takowe majabyć wogóle. |
Taki jest plan
Mafios napisał/a: | czy to jest ta fiesta za 1800zl ? |
Daras84 napisał/a: | juz wczesniej prosilem Marka aby zrobil temat o swojej 1,1 -> 1,6 sam przez dobry szmat czasu zbieral czesci i praktycznie z totalnego szrota juz zrobil gotowe autko (kundla xr2i) ktore mialo isc juz całe do malowania... |
Wstyd bylo |
_________________
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 17:51
|
|
|
Marek - nie pisz że wstyd - taki swap jest nieosiągalny dla większości jebaków teoretyków posiadających sporej objętości opisy aut i mających w planach nawet silniki od odrzutofcuf .
Co do fiesty - FAjnie że wypłynęła RST i że jest ktoś kto się nią chce zająć . NIe dziw się jednak powściągliwości w wyrażaniu zachwytów . POstawiłęś pierwszy krok na długiej i wyboistej drodze nie posiadającej na końcu żadnej skonkretyzowanej nagrody . Czy z niej nie zawrócisz ( tak jak wielu poprzedników ) - pokaże czas i Twoje teraźniejsze zapewnienia na nic się nie zdadzą .
Niemniej jednak - gratuluję i powodzenia |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 6 Paź 2008, 20:32
|
|
|
Powtórzyłem akcje "polerka" i efekty są
Dla przypomnienia po kupnie
I po polerce x2
|
_________________
|
|
|
|
|
sudoMK4
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Adrian
Wiek: 34 Dołączył: 26 Lip 2008 Posty: 282 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 6 Paź 2008, 20:42
|
|
|
noo nee ma jak to 1,6turbo xr xD tylko lakier wygląda taki jak by wyblakły mój kolega taki miał to mówił ze 3h polerował auto ale efekt kozak xD polerka dużo daje sam sie przekonałem ale fiesta koozak
[ Dodano: Pon Paź 06, 2008 20:52 ]
a ty długo polerowałeś fieste ?? |
_________________ http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 6 Paź 2008, 22:57
|
|
|
no stary fabryka sciagaj tylko ta paskudna lotke na tylnej klapie i załoz cały zderzak bo 2 w garazu leza |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 6 Paź 2008, 23:20
|
|
|
Daras84 napisał/a: | no stary fabryka sciagaj tylko ta paskudna lotke na tylnej klapie i załoz cały zderzak bo 2 w garazu leza |
EEe przyznam szczerze że lota mi się podoba... tzn zaczyna W końcu orginał
Zderzak zmienię jak pomaluję Tymczasowo wszystkie pędzle zajęte
sudoMK4 napisał/a: | a ty długo polerowałeś fieste ?? |
Gdzieś tak na oko 2 i pół godziny jedna polerka czyli 5h. |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Marek 6 Paź 2008, 23:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|