Fiesta mk3 1.1 gaźnik - pali 10 litrow na miescie, co robić? |
Autor |
Wiadomość |
Kuleczka

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Fordyna Fiescina
Wiek: 40 Dołączyła: 21 Lip 2008 Posty: 146 Skąd: masz tą Fieste?
|
Wysłany: 1 Wrz 2008, 17:58
|
|
|
OK. Czekam na pomoc w rozwiazaniu mojego problemu |
_________________ Jak nie Ty, to kto?! |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Wrz 2008, 20:53
|
|
|
Niestety Kuleczka, to co masz pod patelnią to nie gaźnik a monowtrysk :( ...zmień sobie w opisie w profilu z '1,1' na '1,1i' i niech spece od czujników temp, VCC, CPP i innych dolegliwości jednopunktu się wypowiedzą :(
Ale zdjęcia 1-sza klasa. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Kuleczka

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Fordyna Fiescina
Wiek: 40 Dołączyła: 21 Lip 2008 Posty: 146 Skąd: masz tą Fieste?
|
Wysłany: 1 Wrz 2008, 20:59
|
|
|
Dzieki za pomoc.
znajomy mi mówił kiedy zaglądał po maske że szkoda że masz fieste na gaźniku.
czyli że gaźnik jest gorszy? dlaczego niby?
[ Dodano: Pon Wrz 01, 2008 21:04 ]
PS. zakładam kolejny temat dotyczacy tego problemu |
_________________ Jak nie Ty, to kto?! |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Wrz 2008, 22:10
|
|
|
Gaźnik ma swoje zalety i wady a układ wtryskowy swoje,,, trzeba by zapytać kolegi dlaczego określił "szkoda" ,,, ja mam gaźnik i akurat sobie chwalę |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Jack09 [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Wrz 2008, 15:15
|
|
|
Witam mam ten sam problem co kuleczka
i mam pytanie silnik jest na monowtrysku czy gaznik?
http://img237.imageshack....image824kt8.jpg
jaki olej polecacie do fiesty ? zastanawiałem się na Castrolem gtx 15w 40 |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 3 Wrz 2008, 15:25
|
|
|
Jack09, zobacz czy przy kierownicy masz dzwigienke do ssania. zajrzyj też do dow. rejestracyjnego, jeśli pisze 1.1i to monowtrysk |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
 |
kandyk [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Wrz 2008, 15:28
|
|
|
Jack09, Przed zrobieniem fotki - aby powiedzieć, gaźnik, czy mono - zdejmij pudło z filtrem powietrza. Kuleczka też tak musiała zrobić... Odnośnie oleju - można także wlać Formula XR+ 10W40 Motorcraft. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 3 Wrz 2008, 16:25
|
|
|
freeman napisał/a: | Jack09, zobacz czy przy kierownicy masz dzwigienke do ssania | Akurat to słaby wyznacznik bo sa gaźniki a automatycznym urządzeniem rozruchowym.
Jack09 masz gaźnik bo 1) masz sterownik zapłonu zintegrowany z MAPsensorem 2) idą pod puszkę 2 linki, jedna og gazu druga od ssania. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Jack09 [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Wrz 2008, 17:19
|
|
|
da rade wyregulować samemu ten gaźnik? czy lepiej prosto de mechanika?
ten mapsensor moze mieć wpływ na spalanie? |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 3 Wrz 2008, 18:09
|
|
|
Co ty wkońcu masz gaznik czy monowtrysk?
Jak gaznik to gruntowne czyszczenie i regulacja, a jak wtrysk to wymien wtryskiwacz. Zobacz czy termostat masz sprawny |
|
|
|
 |
Jack09 [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Wrz 2008, 18:26
|
|
|
wiem że czujnik od temperatury siedzi bo nie wskazuje temperatury silnika ,jak sparwdzic termostat? może wymienić przy okazji z czujnikiem , termostat 30 zł nie tak duzo ;] |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 3 Wrz 2008, 19:07
|
|
|
Już się nauczyłem że instrukcje obrazkowe działają najlepiej, kolego odkręc 3 śruby na filtrze powietrza (patelni:P ) i zdemontuj góre jak i podstawę (jeden wąż trzeba ręką odpiąć)... potem stań przy lewym kole cyknij komore, stańz przodu i cyknij i z drugiego koła - czyli 3 fotki,,,
Masz rozumiem problem ze spalaniem? Za dużo? Jak auto pali? Jak tam filtr powietrza (w gaźniku to bardzo ważne) i jak będziesz miał zdjęty filtr to cyknij fotkę z góry. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Jack09 [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Wrz 2008, 23:17
|
|
|
rano cykne fotki..
dzis sprawdzajac plyn chlodniczy i sie zalamalem jest caly brazowy.. co moze byc uszczelka po glowica poszla? |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 4 Wrz 2008, 00:07
|
|
|
A może jest brazowy od rdzy.. |
|
|
|
 |
Jack09 [Usunięty]
|
Wysłany: 4 Wrz 2008, 00:12
|
|
|
bys kur** wniosl cos do tematu a nie pajacujesz |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 4 Wrz 2008, 05:19
|
|
|
|
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 4 Wrz 2008, 06:55
|
|
|
Jęli ma normalną konsystencje płynu (lekko gęstawą wodę) to jest brązowy zapewne od rdzy Trzeba by było zleć całość i zalać od nowa, dla zmniejszenia kosztów najtańszym badziewiem z marketu jakegoś... pewnie tez trochę kolory złapie ale mniej, i po jakimś tygodniu jazdy zlać znowu, i albo jeszcze raz badziewiem dla przepłukania, albo już normalnym płynem... jak masz gdzieś podwórko, to po otwarciu układu i zlaniu starego płynu można ostro przepłukać silnik szlałfem (wodą dość mocno odkręconą z węża) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Jack09 [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Wrz 2008, 16:42
|
|
|
[ Dodano: Nie Wrz 07, 2008 16:41 ]
przeczyściłem układ i zalałem borygo narazie jest dobrze ale nadal pali jak smok
wymienilem termostat wczesniej wskazowka od temperatury caly czas lezala teraz jest lekko nad M taka temperatura jest dobra? czy powinno byc po srodku?
wymienione przewody filtr powietrza swiece wczesniej ciezko palil jak byl zimny teraz na dotyk ale te spalanie ; (
fotki gaznik
http://www2.zippyshare.com/v/81434104/file.html
http://www1.zippyshare.com/v/57218150/file.html |
|
|
|
 |
Matis

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 48 Dołączył: 19 Paź 2005 Posty: 89 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 7 Wrz 2008, 21:37
|
|
|
powinna być na ''R'' a co do spalania u mnie na mieście pali 10l a na trasie 5,5l wszystko jest sprawdzone i jest ok już na to nie zwracam uwagi. |
|
|
|
 |
Jack09 [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Wrz 2008, 00:01
|
|
|
jaka może być przyczyna że sie nie grzeje do prawidlowej temperatury? |
|
|
|
 |
|