| 
		Trójnik czy podkładka? | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 stafcio  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 44  Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Lokmen  		  
		 
         Zeus
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Cze 2008,  18:28   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeden h..j - z tym ze trójnik jest tańszy a podkładka droższa (a nie jestem pewnien czy podejdzie do twego silnika). Najlepszym rozwiązaniem byłoby kupno zegara/wskaźnika do 5bar i czujnik dwuobwodowy (2 wyścia na kontrolkę i wskazania zegara) | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Arkadius  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Arek 
                  Wiek: 35  Dołączył: 17 Lip 2006 Posty: 637 Skąd: Sępólno Kraj. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Cze 2008,  20:19   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | podkładka moim zdaniem lepsza... trójnik od drgań może się ułamać pod własnym cięzarem tak jak u jednego z klubowiczów co startował w jakimś rajdzie xr'ka | 
             
						
				_________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
 
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
 
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
 
Blue Fiesta xr1800 - SOLD | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Lokmen  		  
		 
         Zeus
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Cze 2008,  20:30   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Arkadius napisał/a: | 	 		  | trójnik od drgań może się ułamać pod własnym cięzarem tak jak u jednego z klubowiczów co startował w jakimś rajdzie xr'ka | 	  miałem w łapie taki taki trójnik (nawet leży w u  mnie w garażu) i nie sądze zeby sie ułamał pod własnym cięzarem - prędzej od  jakiegoś kamienia co w trakcie rajdów i OSów jest wielce prawdopodobne.... | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 stafcio  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 1.6i8V/130KM 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 44  Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 24 Cze 2008,  20:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Lokmen napisał/a: | 	 		  | Jeden h..j - z tym ze trójnik jest tańszy a podkładka droższa (a nie jestem pewnien czy podejdzie do twego silnika). Najlepszym rozwiązaniem byłoby kupno zegara/wskaźnika do 5bar i czujnik dwuobwodowy (2 wyścia na kontrolkę i wskazania zegara) | 	  
 
 
są trzy rodzaje trójników z różnymi gwintami wiec mozna dopasowac.
 
wskaznik temp juz mam, najzwyklejszy na swiecie z jednym czujnikiem.
 
bede kupowal wskaznik cisnienia wiec dlatego potrzebuje trojnik.
 
 
 
trojnik sie wkreca tam gdzie jest standardowy czujnik, zgadza sie? chyba nie ma innego wejscia. | 
             
						
				_________________ stafciogarage@gmail.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.