| Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015,  21:25
 | [MK3] RS'KLARNIA by sowa & Gwid | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | sowa   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: joanna
 Wiek: 42
 Dołączyła: 09 Sie 2005
 Posty: 2844
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Cze 2008,  22:44   [MK3] RS'KLARNIA by sowa & Gwid | 
 |  
               | 
 |  
               | 1. NICK KLUBOWICZA:  Gwid 2. IMIĘ: Mateusz
 3. MODEL: 	Ford Fiesta
 4. WERSJA:  ex-calypso /dla przyjaciół szklarnia/a po swapie S'klarnia
 5. ROCZNIK: : MK3, 93r
 6. SILNIK:  1.3i zmieniony na 1,8 16V
 
 7. OPIS AUTA:  kupiona przez sowę jako pierwsze w życiu autko w sierpniu 2005. Znaki szczególne z dnia zakupu: czarna, zadbana, z pakietem RS (dokładka przód, progi, trójramienna kierownica, gałka i szprychowate alusy z tym znaczkiem) no i taflą szkła zamiast szmacianki w dachu. Służy wiernie i bezawaryjnie,a od momentu pojawienia się w rodzinie drugiej Fiesty –siekierki- pod władaniem Mateusza
 
 8. DOKONANE ZMIANY
 •	wizualne: ogólny remont blacharki, przerobiony wlew paliwa na klapkę, tylnie ramię wycieraczki mk4, prętki zderzak tył od RST, Felgi 14’ Borbet, tylne lampy z dymionym kierunkiem, przyciemniona szyba w dachu /koniec podpiekania w lecie/.
 
 •	mechaniczne: wymiana na bieżąco tego co odmawia współpracy, ostatnio nowe amorki i używane sprężyny z „siekierki” xrki, poprawki estetyczne dachu,  dołożony alarm, centralny i otwieranie bagażnika z wnętrza.
 W październiku 09 zrobiona transplantacja. Dawcą była jedna z klubowych S'ek. Z tej okazji nowe amory, sprzegło, wydech, hamulce wentylowane, dołożony stab z przodu.
 
 •	audio: głosniki seria + radyjo - jakiś sony z mp3 =gra
 
 9. PLANOWANE ZMIANY
 •	wizualne: na założenie czeka lakierowany zderzak na przodzie, nakładki nadkoli przedich, kosmetyka w nowych rudawych miejscach,  wewnątrz wymiana konsolki dźwigni zmiany biegów na mniej podrapaną oraz w śmiałych planach wymiana wnętrza na Recaro. Nowe felgi na sezon wiosna/lato 2010 juz kupione.
 
 •	mechaniczne: dokończenie układu wydechowego, setup na 130KM
 
 •	audio: koniecznie wymiana istniejących głośników na cos mniej prykającego
 
 10. FOTKI
 
 dwa tygodnie po zakupie -sierpień '05
 
   szklarnia na zimowo
 
   sesja przed liftingiem -lato '07
 
     i już po operacji odmładzania -10-11 '07
 
    ..na Torze Poznań -maj'08
 
  |  
				| _________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
   siekierap
 s'klarnia
 
   
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez sowa 25 Maj 2010,  17:25, w całości zmieniany 3 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sowa   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: joanna
 Wiek: 42
 Dołączyła: 09 Sie 2005
 Posty: 2844
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2009,  00:35 | 
 |  
               | 
 |  
               | ex'calypso juz jest, a niebawem będzie ex'kosiarka   
 
     
 
 CDN
   
 
 Ale zanim szampan i dzieci w strojach ludowych to mamy pytanko do doswiadczonych zeby nie wywazac otwartych drzwi.
 Jakie są sprawdzone sposoby mocowania łap w podłużnicach?
   Obie FF 93rok, te same otwory w belkach itd tylko brakuje w nich gwintów do mocowania łapy
  Przespawywanie fragmentów nie wchodzi w gre bo buda Ski nie jest do cięcia. |  
				| _________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
   siekierap
 s'klarnia
 
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2009,  07:27 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | sowa napisał/a: |  	  | Przespawywanie fragmentów nie wchodzi w gre bo buda Ski nie jest do cięcia. | 
 
 A zanim wleźli do komory silnika, to buty chociaż wytarli
  . Delikatnie, delikatnie tam kurna z tym silnikiem proszę   |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | anjko   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Imię: Mariusz
 Wiek: 45
 Dołączył: 25 Lis 2006
 Posty: 421
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2009,  07:42 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | sowa napisał/a: |  	  | Jakie są sprawdzone sposoby mocowania łap w podłużnicach? Obie FF 93rok, te same otwory w belkach itd tylko brakuje w nich gwintów do mocowania łapy  Przespawywanie fragmentów nie wchodzi w gre bo buda Ski nie jest do cięcia.
 | 
 
 Ja może z lekka sprostuje
  Nie chodzi oczywiście o przespawanie podłużnicy z czerwonej do szklarni tylko o wspawanie łapy do szklarni zamiast jej przykręcać. Tak jak zrobił np Stafcio. 
 Generalnie spawanie to ostateczność bo jest to hmm... trochę ordynarna metoda i wolał bym tego uniknąć.
 Może ktoś ma jakiś sprawdzony patent bo przejrzałem trochę tematów i w sumie bez żadnych konkretów.
 
 [ Dodano: Sro Paź 07, 2009 07:44 ]
 
 Oczywiście że wytarli i ręce umyli nawet 	  | Cytat: |  	  | A zanim wleźli do komory silnika, to buty chociaż wytarli | 
   |  
				| _________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
 obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
 strach pomyśleć co będzie dalej ???
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2009,  07:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | A Daras przypadkiem nie przewiercał jakoś jej na wylot i blokował. Czy mnie się coś po...myliło |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2009,  13:19 | 
 |  
               | 
 |  
               | łape normalanie przyspawajcie  i tyle ....    wywiertac otworow nie wywiertacie bo nie ma jak bo sie podluznica do skosu robi. 
 generalnie to ta poduszka za duzej roli nie odgrywa
  wiec nie ma za bardzo co sie stresowac.... mowa oczywiscie o tej przedniej :> |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dawidoff4   Klubowicz
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Dawid
 Wiek: 42
 Dołączył: 05 Kwi 2009
 Posty: 307
 Skąd: Rakoniewice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2009,  16:02 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | sowa napisał/a: |  	  | buda Ski nie jest do cięcia. | 
 
 amen
   już myślałem że nie doczekam fotek Ski na lubuskich blachach - a tu niespodzianka
   Dobrze widzę - że uszatki w Fieście zamontowane ??
 
 A nowe serducho "szklarni" oj posłuży posłuży
     |  
				| _________________ były Fiesty (5x MK3, 3x MK4, 1x MK5) i Puma
   był Citroen Saxo
 był Fiat 126P
 był Nissan Micra K11 SuperS
 był VW Polo 6N2 GTI
 był Seat Arosa
 jest Kia Ceed II Kombi
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2009,  16:54 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Daras84 napisał/a: |  	  | łape normalanie przyspawajcie  i tyle ....    wywiertac otworow nie wywiertacie bo nie ma jak bo sie podluznica do skosu robi. 
 generalnie to ta poduszka za duzej roli nie odgrywa
  wiec nie ma za bardzo co sie stresowac.... mowa oczywiscie o tej przedniej :> | 
 
 odgrywa role, dzieki niej tylnia jest mniej obciążona i sie nie zrywa tak często jak w CVH.
 
 Niestety trzeba przednią łape przyspawać do nadwozia szklarni.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2009,  17:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | mozna nawiercic od spodu i zmiescic odpowiednia nakretke Bongo tez mial jakis sposob smiszny
 |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | anjko   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Imię: Mariusz
 Wiek: 45
 Dołączył: 25 Lis 2006
 Posty: 421
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2009,  19:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ogólnie ciężka sprawa z ta łapą.  Już na wszystkie sposoby kombinuje i nie wiem na co się zdecydować. Myślałem właśnie żeby nawiercić otwór/otwory przez które można włożyć nakrętki ale problem jest taki że podłużnica nie jest w środku pusta a do tego łapa przykręcona jest nie tylko od góry ale tez po bokach razem chyba 6 śrub). I teraz trzeba by wiercić w kilku miejscach a do tego  nie małe otwory żeby weszła nakrętka i  jeszcze ewentualnie jakiś klucz jak by nie dało sie jej dokręcić. 
 Tak więc pozostaje chyba tylko wiercenie na wylot albo spawanko
   
 W sobotę jak wszystko dobrze pójdzie to będziemy działać. Mam nadzieje że reszta pójdzie gładko. Z tego co po wstępnych oględzinach wyszło to jeszcze trzeba wtyczkę wiązki trochę z tuningować, bo co prawda wtyczka jest taka sama ale pin od czujnika temperatury jest w innym miejscu. No i jeszcze mocowanie obudowy filtra powietrza trzeba jakoś zamocować bo też nie ma gwintów w miejscach gdzie powinien być przykręcony. Ale tam jest dojście i nie powinno być problemów. Aha i jeszcze wtyczkę od czujnika temperatury trzeba podprowadzić do chłodnicy bo w 1.3 czujnik był na obudowie termostatu.
 |  
				| _________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
 obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
 strach pomyśleć co będzie dalej ???
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Gwid   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i/104KM
 Dołączył: 02 Paź 2007
 Posty: 145
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Paź 2009,  15:46 | 
 |  
               | 
 |  
               | Umarła księżniczka, niech żyje królowa       
 Dzisiejszy dzień można określić dumnie ostatnim dniem SZKLARNI - pierwszym dniem S’klarni.
 
 Miejsce akcji: warsztat p. JP ( nie mylić z  innym znanym polakiem) – międzynarodowa siedziba remontu fiest znana w całym województwie jak Fiestahause.
 
 Czasz akcji: 10 października od 10 – 21 z perspektywą na dłużej
 
 Uczestnicy: 	Mariusz „Anjko” – jako Dr Gregory Hause
 Dawid „ Dawidek” – jako Dr Wilson ( człowiek od czarnej roboty)
 Asia „ Sowa” – jako Dr Lisa Cuddy
 Mateusz „ Gwid” – jako człowiek w śpiączce bez kablówki
 
 Zabieg:	Transplantacja organów wewnętrznych;)
 
 Pacjent:	Nastolatka o małym serduszku i wieku 16 lat chcąca być kobietą z dużym CYCEM
   
 Objawy:	W codziennej eksploatacji pacjentka bardziej znana światu jako „Szklarnia” nie przejawiała żadnych problemów socjalno-bytowych. Miło mijała inne samochody, dawała się wyprzedzać – była ogólnie zadowalana z codziennego minimalnego wysiłku jaki przed nią stawiał właściciel.
 Kiedy zatem pojawił się problem?
 Pierwsze objawy choroby ( „ zadyszki”) pacjentka zaczęła przejawiać na testach wysiłkowych zwanych ASJ przeprowadzonych w Poznaniu. Już wtedy wiedziała, że ma za małe cycki ;D a jej serduszko domagało się intensywnych zabiegów.
 
 Diagnoza: Po konsultacjach z doktorem medycyny samochodowej bardziej znanym jako „wyrocznia” z ul. Wiejskiej było jasne co trzeba zrobić. Gregory od razu znał rozwiązanie i dręczył duszyczkę właściciela, kusząc i obiecując znaczną poprawę pod warunkiem… transplantacji serca. Zasugerował wsadzenie czegoś z odrobinę większym cycem i magicznym symbolem 16V pod jej skromną i mała miseczkę.
 
 Rozwiązanie: po wielu miłych i długich sympozjach ( po których w niewyjaśnionych okolicznościach mało kto co pamiętał) objawiających się na drugi dzień znacznym bólem głowy ( oczywiście od czaszkownia) pomysł transplantacji został klepnięty przez dr i jego prawą rękę. Zaczęto więc poszukiwania dawcy. W tym celu sami doktorzy zapuszczali się w „dziką dzicz” aby odnaleźć jak najbardziej zdrowe modele nadające się do dalszej eksploatacji. Po nieustannych, okazało się, że i tajnych poszukiwaniach udało się znaleźć godnego dawcę. Sam proces rekrutacji dawcy to opowieść na inną chwilę – prawdziwy kryminał z dwoma panami w kapturach przemierzających pół Polski w tirze.
 Dnia 03.10.2009 dawca oficjalnie zakończył swój żywot, aby podarować pocałunek życia S’klarni. Doktorzy A i D spędzili cały piątek i sobotę pod czujnym okiem Sowy na demontażu wszystkich niezbędnych elementów ze starej eski. Wspólnymi siłami odzyskali to co było najcenniejsze ( silnik, skrzynia biegów, elektryka) i zrobili kosztorys rzeczy niezbędnych do metamorfozy szklarni ( rozrząd, tarcze, klocki, większość wydechu, felgi z oponami, płyny, amortyzatory).
 Dnia 9-10 października nastąpiło usunięcie serduszka 1.3 pacjentce i wszczepiono jej 1.8 16v od dawcy. Nie obyło się bez problemów, ale ze wszystkimi po kolei dzielni medycy dali rade…
 
 O relacje medyczno – techniczną z zabiegu poproszę dr Anjko – guru transplantologii w lubuskiem.
 
 Organy zdeponowano w banku:
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43002
 |  
				| _________________ 
   GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | elmek13   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.5 V6 170KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 46
 Dołączył: 06 Wrz 2007
 Posty: 1995
 Skąd: z Elemelkowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Paź 2009,  16:13 | 
 |  
               | 
 |  
               | Gwid ciekawie opowiedziano. Bardzo wciąga. |  
				| _________________ Burbo Team
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | anjko   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Imię: Mariusz
 Wiek: 45
 Dołączył: 25 Lis 2006
 Posty: 421
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Paź 2009,  16:26 | 
 |  
               | 
 |  
               | To ładnie pojechałeś   Jeśli chodzi o przebieg operacji to musimy najpierw zebrać całą dokumentacje rentgenowską i przede wszystkim przeszczep musi się przyjąć
   Jak już ogarniemy wszystko to wrzucimy pełną relacje między innymi nowatorskie rozwiązanie w dziedzinie łapologi (czyt. przednia łapa zetec'a)
 |  
				| _________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
 obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
 strach pomyśleć co będzie dalej ???
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Paź 2009,  16:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | Opis nietuzinkowy jak samo auto i uczestnicy swapa   Gratki z ZS
   Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Paź 2009,  20:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mat - POKA CYCE   
 Gratuluję przeszczepu . Na kolejnym ASJ  termin "wojna domowa " nabierze w Waszym wydaniu nowego wymiaru
   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PUCIO   Grzmiąca Ręka Sprawiedliwości
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 76
 Dołączył: 24 Kwi 2005
 Posty: 708
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Paź 2009,  21:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | no i prosze jak nie jak idzie wszystko zrobić To tak jak skorupa mówi " z tymi ludźmi nie ma tematu którego nie da sie zrobić tylko kwestia czasu "
 hi hi
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sowa   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: joanna
 Wiek: 42
 Dołączyła: 09 Sie 2005
 Posty: 2844
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Paź 2009,  01:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | temat dorastania szklarni można uznać za zakończony. Została na chwilę obecna kwestia wydechu końcowego i regulacji skrzyni biegów.
 Chopaki się nie garną, więc zacznę z grubsza opis przeprowadzonych zmian, a fachowiec uzupełni
   
 Może na początek, co w szklarni zostało
   Buda
 instalacja elektryczna auta do 8-pinowej (?) wtyczki na ścianie grodziowej (czyli skrzynka bezpieczników (z wyjątkiem przekaźnika pompy paliwa), instalacja oświetleniowa itd)
 zwrotnice, zewnętrzna cześć przeniesienia napędu
 wahacze
 tylna belka z bębnami itd (na razie)
 pompa hamulcowa i serwo
 układ kierowniczy
 bak, przewody paliwowe
 
 
 Co wymieniono:
 Silnik ze skrzynią, półośkami, mocowania silnika
 instalację elektr. silnika razem z kompem
 licznik
 chłodnicę, przewody zasilające wraz ze zbiorniczkiem wyrównawczym
 pompę paliwa
 amortyzatory przednie na takie z mocowaniem łączników stabilizatora
 zaciski hamulcowe + tarcze i klocki na ukł. wentylowany
 cały ukł. wydechowy (1,3 ma śr 45mm, Ska 57mm)
 wiosną felgi na szersze
 
 Największe problemy
 -zawieszenie silnika- tu pionierski i nowatorski patent Anjko, w efekcie niewiele się rózni od fabrycznego mocowania
   -różnice we wtyczce łączącej instalacje elektr. auta z instalacją silnika.
 -pompa paliwa wyłączająca się z opóźnieniem - zagwozdka rozwiązana zamianą przekaźników pomp 1,3 / 1,8
 - wydobycie pomp paliwa - Ford się nie popisał
   
 
 Szacunkowe koszty
 -koszt dawcy- zależy co się kupi... im bardziej kompletny tym lepiej, bo czasami na głupiej śrubce można uklęknąć. My mieliśmy całe auto, więc wiele problemów rozwiązywało się samo podmianką części.
 
 Pozostałe koszty (postanowiliśmy, by nie był to projekt full wypas, czyli czasami wchodził w gre rozsądny kompromis ale i też bez biedowania i kupowania najtańszych zamienników. Zasada wyjsciowa, jak robic to porządnie, albo wcale)
 
 Ford-Sklep
 Komplet rozrządu Ford - 280
 Łączniki staba MOOG - 150
 tuleje staba Ford - 50
 kable + świece platynki Motorcraft - 200
 
 Pewien Dealer Forda
 wydech środkowy dedykowany - 230zł
 koncowy - walka trwa
   
 IC, Foty i inne
 sprzęgło LUK - 350zł
 Amortyzatory SACHS  - 170zł kompl (mega wyprz, bo nowe w IC 370 szt
  ) Simeringi pólosiek Ford - 45
 tarcze bembro + klocki Ferodo - 250
 do tego, olej, płyn chłodniczy, filtry, śrubki i inne rzeczy których już nawet nie pamiętam
   
 To z grubsza, opis patentów czeka na wenę Mańka, będą i foty
   |  
				| _________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
   siekierap
 s'klarnia
 
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Paź 2009,  05:36 | 
 |  
               | 
 |  
               |   
 Dodajcie foty i resztę opisu
   
 a tymczasem - witamy w Projektach
   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Gwid   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i/104KM
 Dołączył: 02 Paź 2007
 Posty: 145
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Paź 2009,  07:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nawiązując do wypowiedzi Sowci dorastanie drfinitywnie nie jest jeszcze zakończone  zostaje cały pakiet do otrzymania prawie Rs'ki;) czyli przepustnica, wałki, kolektory i komputerek;) dodatkowo na wiosnę blacharka ( bo jacyś rowerzyści po drodze się nawineli oraz yarisy) z gruntowną naprawą progów. 
 Dopiero wtedy dorastanie będzie można uznać za zakończone
   |  
				| _________________ 
   GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Paź 2009,  11:20 | 
 |  
               | 
 |  
               | Na podstawie Waszej pracy i opisów trzeba będzie zrobić gotowca na temat swapa i podwiesić w TM, żeby każdy chętny na zmianę silnika wiedział mniej więcej co kogo czeka i w jakich kosztach. Będzie gdzie kierować pytania typu: chce wsadzić większy silnik, co musze wymienić i ile to może kosztować ?
 
 Ode mnie jeszcze raz gratki za tak udany i szybki przeszczep, połączony z resztą kuracji wzmacniającej
   Team Zachód zaczyna się mocnoprentki robić
   Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |