| Przesunięty przez: PumaRST 31 Sie 2008,  21:09
 | Hamownia prawdę Ci powie ... | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Cze 2008,  08:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | No skoro tak miszczuniu mówisz   Ale zacznę jednak od sprawdzenia kompresji bo to zawsze warto wiedzieć a potem wezmę Łokmena z Gimbusem za rączkę i pojedziemy na hamownie
   Myślę, że w następnym tygodniu wyrobię się z tym, bo dzisiaj ruszam do Toyoyty Wałbrzych na 2/3 dni.
 Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Cze 2008,  09:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | trzymam za słowo - bo inaczej w pi..du fiesta pódzie z dymem..... |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Cze 2008,  17:31 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | trzeci napisał/a: |  	  | a potem wezmę Łokmena z Gimbusem za rączkę i pojedziemy na hamownie   | 
 a o mnie to się zapomniało
   |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Cze 2008,  18:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | musi być prawidłowo podana masa własna samochodu (katalogowa), przełożenie głowne skrzyni, i rozmiar kół |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | squadak   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Kwi 2005
 Posty: 383
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Cze 2008,  10:17 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Lokmen napisał/a: |  	  | musi być prawidłowo podana masa własna samochodu (katalogowa), przełożenie głowne skrzyni, i rozmiar kół | 
 i zdaje sie jeszcze przelozenie biegu na ktorym auto jest badane, jesli nie wynosi 1:1
 |  
				| _________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
 0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
 
 była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mss   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 36
 Dołączył: 24 Kwi 2008
 Posty: 31
 Skąd: Łomża
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Cze 2008,  17:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie wiem czy aut z taka moca nie hamuje sie nawet na trojce... a 5-tka, przeciez to jakas porazka.
 |  
				| _________________ 0-60 mph - 7.76 s
 0-400m - 16.12 s
 powered by Gtech
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lip 2008,  13:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | i jak tam patatajki mają się w spadku? |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lip 2008,  13:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mają się dobrze, ale zmierzyć ich ponownie nie było okazji. To już dopiero po urlopie.
 Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lip 2008,  13:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | Prezes, ale pochwal się co w końcu zrobiłeś? Jak Ci kompresja wyszła itp   No pochwal się!
 |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lip 2008,  14:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Odi, nic nie było więcej robione. Niemanie czasu
   |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Sake   
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: CL
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Imię: Marek
 Dołączył: 23 Maj 2008
 Posty: 20
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Sie 2008,  11:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | tylko sie nie smiac, mam pytanie: jest sens jechac na hamownie mk2 silnik 1,1 1986r.? ktora pali 10l. na setke?   trzeci,  i jak, sprawdzales juz kompresje? |  
				| _________________ NAPIS ĆWICZEBNY
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Sie 2008,  14:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jest sens,,, drogie to trochę ale ciekawość ile koników uciekło przez te lata jest duża... |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Sie 2008,  22:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zasadniczo wizyta na hamowni jest  , moim zdaniem , uzasadniona w paru przypadkach : 1. gdy chcesz ocenić stan silnika jaki posiadasz .
 2. gdy chcesz dostroić silnik jaki posiadasz .
 3. gdy chcesz gdy chcesz poznać pozycje wyjściową do dalszych modów .
 4. gdy chcesz poznać efekty modów , których dokonałeś .
 
 jeżeli mieścisz się w którejś z tych kategorii to oczywiście że warto jechać na hamownie .
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | siewcu [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Sie 2008,  21:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie zapominajac o tym, ze warto dolozyc pare groszy i wybrac sie na maha... lub dynomenta obslugiwanego przez osobe, ktora umie go wlasciwie ustawic... moznaby zrobic liste zaufanych hamowni w danych regionach, co wy na to ?
 
 ps. np. w jetroniku(wroclaw) hamowanie kosztuje 300zl, ale jest robione przez pro obsluge na maha lps3000 - co gwarantuje wiarygodnosc pomiaru...
 pozdr.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | raku-86 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Paź 2008,  15:33   wykres z hamowni |   
 |  
               | 
 |  
               | mógłby ktoś ze skanować i wrzucić wykres z hamowni. do obliczeń na zajęcia by mi się przydał, szczególnie jakieś fiesty
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Paź 2008,  16:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=27247 
 prosze, i następnym razem polecam dokładne przeglądanie opcji szukaj lub tematów podwieszonych
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | raku-86 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Paź 2008,  15:37 |   
 |  
               | 
 |  
               |  dzięki wielkie   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |