[MK3] Problem z odpalaniem na benzynie. |
Autor |
Wiadomość |
stir [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Cze 2008, 11:54 [MK3] Problem z odpalaniem na benzynie.
|
|
|
nie wiem czy temat się już pojawiał. problem to czas przełączania sie z gazu na benzyne. i odwrotnie. jest dość długi a jezeli zrobie to na postoju to samochód zwyczajnie mi gasnie i musze go kręcić az do momentu jak nie zazsie paliwa albo gazu. z bęzyną to jest jeszcze taki temat ze jak rano go odpale to na postoju chodzi bez zażutów natomiast jak ruszam z miejsca do najpierw sie przydłąwi i do piero z szarpnięciem ruszy( to na zimnym silniku). ustaje dopiero jak silnik sie rozgrzeje bardziej ale zecz jasna wtedy to juz przełączam na gaz. czy to jest normalne czy moze zna ktoś ten problem juz. |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 19:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
trocki
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: L
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Makary
Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 10 Skąd: Palinki
|
Wysłany: 2 Cze 2008, 14:56
|
|
|
stir, Przy zasilaniu benzyną z gaźnika i instalacją gazową postępujemy następująco ( gdy masz trójpołożeniowy przełącznik LPG - O - Pb ):
gdy kończysz jazdę w danym dniu i zjeżdżasz na postój, przełączasz na Pb; do komory pływakowej gaźnika jest dostarczona porcja benzyny. Startując powiedzmy rano, przełącznik na O , odpalasz, jedziesz łagodnie, aż benka się wypali, a autko lekko szarpnie - wtedy przełącznik na LPG i śmigasz. To jest najbardziej poprawna procedura, gwarantująca jazdę tylko na jednym paliwie. Przypomnij sobie jeszcze, kiedy regulowałeś luzy zaworów. |
_________________ ...asertywność złem... |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Cze 2008, 18:51
|
|
|
generalnie LPG odrazu i jazda . Szkoda czasu przy temp pow 0 st C . |
|
|
|
|
trocki
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: L
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Makary
Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 10 Skąd: Palinki
|
Wysłany: 2 Cze 2008, 19:33
|
|
|
diodalodz, Jazda z początku na bence, to jak odrobina gry wstępnej...no, bo "tak od razu i jazda"...? |
_________________ ...asertywność złem... |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Cze 2008, 20:44
|
|
|
Silnik woli jak (lepiej dla silnika) jest odpalanie na gazie,,, lepiej dla reduktora jest odpalanie na benzynie,,, wychodzi na zero i zostaje sprawa ekonomii,,, ja od zawsze startowałem z LPG |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
stir [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Cze 2008, 09:56
|
|
|
przypuszczam ze to pewnie będą te zaworki bo faktycznie ostatnio jakoś głośniej klepią. chyba mechanika trza odwiedzić. dzięki za pomoc |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 3 Cze 2008, 20:40
|
|
|
jak masz wtrysk to start z beny
gaźnik i odpalanie rano z pustego gaźnika to dramat . |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.