| alternator,zwarcie?? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | oley   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Turbo
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 24 Sie 2005
 Posty: 59
 Skąd: Głogów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Kwi 2008,  16:36   alternator,zwarcie?? | 
 |  
               | 
 |  
               | jechałem sobie moja mk3 i w pewnym momencie zapaliła mi sie lampka poduchy podgazowałem i wróciło do normy po 5 minutach zapaliła sie znowu a potem to już wszystkie i auto zgasło. Na drugi dzień auto odpaliło bez problemu dojechałem do garażu i nic sie nie działo po kilku dniach biorę auto przejechałem 5 km i znowu zaczyna świrować tzn zaczyna gasnąć. odpaliłem je siłą rozpędu zatrzymałem na parkingu zmierzyłem napięcie na aku podczas pracy silnika 13,8V odkręciłem kleme (podczas pracy) nie zgasł ładowanie troszkę ponad 14V. Pojechałem znowu kawałek zgasł (oczywiście wszystkie lampki pokazał) ale już nie mogłem go odpalić siła rozpędu. wziąłem go na pych odpalił przejechałem 200m zgasł znowu na hol już nie odpalił zupełnie zero reakcji. Aku sprawne inne auta odpala zaczynam sie zastanawiać czy to jakieś zwarcie w instalacji czy co ??
 A właśnie  jak akumulator siada to kierunki magają jak szalone ??
 bo jak juz zdążyłem zajechać ten akumulator i mail jakieś 10V to właśnie dziwnie sie zachowywały tzn migaly bardzo szybko.
 |  
				| _________________ Tylko zdolność hamowania daje ci prawo do prędkości!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2008,  00:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | hm a jaki masz alternator ??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | marian   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: mariusz
 Wiek: 44
 Dołączył: 25 Mar 2008
 Posty: 183
 Skąd: Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2008,  09:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | jestem z wykształcenia elektrykiem i z tego co mówisz że mierzyłeś napięcie i 13,8 jest ok to pewnie masz gdzies zwarcie.a zobacz czy ci światła pulsują bo może być regulator napięcia trzaśnięty też tak miałem |  
				| _________________ nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | oley   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Turbo
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 24 Sie 2005
 Posty: 59
 Skąd: Głogów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2008,  19:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | Alternator zdaje się, że BOSH |  
				| _________________ Tylko zdolność hamowania daje ci prawo do prędkości!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Freeman   Moderator
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Sławek
 Wiek: 43
 Dołączył: 06 Kwi 2007
 Posty: 3513
 Skąd: Ostrzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2008,  20:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | diodzie chodzi nie o marke ale o parametry, czyli: amperogodziny (np. 45 Ah) i moc (np 360mA) 	  | oley napisał/a: |  	  | Alternator zdaje się, że BOSH | 
 |  
				| _________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
 Fiesta Klub Polska na YouTube
 Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
 Pochwal się swoim autem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Kwi 2008,  20:35 | 
 |  
               | 
 |  
               | chodzi mi o markę albo zdjęcie chociaż . a amperogodziny to pojemność (np akumulatora)
 a moc podaje się w watach a nie w amperach .
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | oley   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Turbo
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 24 Sie 2005
 Posty: 59
 Skąd: Głogów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Maj 2008,  17:50 | 
 |  
               | 
 |  
               | I już po kłopocie. Przeryłem całą instalację i zabrałem się do rozbebeszenia alternatora. Jak ściągnąłem pokrywkę (ta z tyłu aluminiową) wszystko się wyjaśniało. Kabel  idący z cewki ten przykręcany do śruby był spalony i pojedyncze włókienka dotykały obudowy alternatora ot niby taka błahostka a krwi mi napsuła konkretnie. 
 Pozdrawiam
 
 ps. Nie sądziłem, że temat posta tak dosłownie opisze problem. Wymyśliłem go bo coś wpisać trzeba a sie okazało, że rzeczywiście zwarcie i to alternatora
   |  
				| _________________ Tylko zdolność hamowania daje ci prawo do prędkości!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.