Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] LPG - bardzo duże spalanie.
Autor Wiadomość
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Sty 2008, 22:15   

jak wypadnie powinien palić jeszcze mniej wiec nie tędy droga . albo termostat albo parownik albo regulacja .
 
 
 
Lookas0001 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 43
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Kwi 2008, 14:14   hmm

Kurcze ja mam instalacje BRC, parownik również miałem BRC ale w zeszłym roku drastycznie wzrosło mi spalanie. Generalnie zbliżał się czas na wymianę parownika, więc myślałem że po wymianie wszystko wróci do normy.
Posłuchałem się znajomego gaziarza , podpowiedział mi abym zmienił parownik na Lovato bo tańszy itd itd i nie będzie różnicy. Niestety spalanie po pierwszym tysiącu kilometrów nie spadło. Pojechałem do niego drugi raz na regulacje, sprawdziliśmy wszystko na kompie i niby dobrze. Gaziarz wpadł na pomysł aby wyjąć silnik krokowy i skręcił na śrubę. Skręcił tak, że auto prawie nie jedzie a spalanie dalej wysokie. Co tu jeszcze można zrobić, czy możliwe jest aby instalacja BRC gryzła się z parownikiem Lovato?
_________________
Renault Laguna 1.8 16V 1999 rok
Ford Fiesta 1.8 16V 1992 rok
Ford Sierra 1.6i 1992 rok
Ford Sierra 2.3 V6 1983 rok
 
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 16 Kwi 2008, 15:17   

a Ile Ci pali????? bo tego nie wiemy :)
 
 
portos 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Kiekrz
Wysłany: 16 Kwi 2008, 16:58   

Lookas0001,
Lookas0001 napisał/a:
Skręcił tak, że auto prawie nie jedzie a spalanie dalej wysokie. Co tu jeszcze można zrobić, czy możliwe jest aby instalacja BRC gryzła się z parownikiem Lovato?
Na śrubie odkręć 1(jeden) obrót i zobacz, jak będzie; jeśli nieco lepiej, to odkręć jeszcze pół obrotu. Zbyt ubogie ustawienie też jest - wbrew pozorom - powodem dużego zużycia; trzeba trochę depnąć, żeby pojechać. :)
 
 
Lookas0001 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 43
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Kwi 2008, 19:16   hmm

W tej chwili na pełnym zbiorniku ( 26 litrów ) robię max 200 km po mieście. Wcześniej robiłem spokojnie 215-220 km. W trasie przejeżdzał 320 km a teraz 240 km:-( Odkrecałem śrubę troszkę i spalanie wychodzilo jeszcze większe, więc to nie to.
_________________
Renault Laguna 1.8 16V 1999 rok
Ford Fiesta 1.8 16V 1992 rok
Ford Sierra 1.6i 1992 rok
Ford Sierra 2.3 V6 1983 rok
 
 
 
portos 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Kiekrz
Wysłany: 16 Kwi 2008, 21:25   

Lookas0001, Jeśli gaziarz oddał Ci silniczek krokowy, który wyjął, to zdejmij z węża tę śrubę, wstaw z powrotem silniczek (attuator), podłącz wtyczkę i pojeździj trochę. Takie wzrastające spalanie ma zwykle związek z padniętą sondą lambda, a o tym nic nie piszesz. Była sprawdzana? A tak w ogóle do Twojego silnika nie powinna być sekwencja? :yyy:
Można jeszcze standardowo winić dawno nie wymieniane świece, kable WN, filtr powietrza... :yes:
 
 
stahoojedyn 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 314
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 16 Kwi 2008, 22:40   

a filterek gazu albo sprzegielko mozna tez winic bo jak wszystko to wszystko :-)
_________________
siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD :!:
:D
http://inprl.pl/relikt/2986/
 
 
 
Lookas0001 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 43
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Kwi 2008, 09:16   

Portos jeśli chodzi o sondę lambda to nic nie było ruszane. Też się już nad tym zastanawiałem, świece były wymieniane rok temu, fakt że kabli nie ruszałem... Rozumiem, że sonda powinna mieć właściwe napięcie tak? U mnie siedzi instalka drugiej generacji z tego co wiem:-) Ten sam gaziarz wspomniał coś jeszcze o mikserze aby tam zajrzeć. Filterek był wymieniony od razu przy zmianie parownika, więc jego bym raczej za to nie winił:-)
_________________
Renault Laguna 1.8 16V 1999 rok
Ford Fiesta 1.8 16V 1992 rok
Ford Sierra 1.6i 1992 rok
Ford Sierra 2.3 V6 1983 rok
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.