regulator cisnienia hamulcow tyl |
Autor |
Wiadomość |
bendix
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 8 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 3 Kwi 2008, 21:26 regulator cisnienia hamulcow tyl
|
|
|
Czy ktos juz cwiczyl moze temat przerobienia regulatora cisnienia hamulcow osi tylnej? chodzi mi o mozliwosc regulacji sily hamowania od srodka samochodu ale na oryginalnym regulatorze. Myslalem o zastosowaniu jakiejs dzwigni zakonczonej sruba ale moze ktos juz cos rzezbil w tym temacie, za wszelkie uwagi bede wdzieczny.
PS1: dla nie wtajemniczonych przerobka ma sluzyc precyzyjnemu hamowaniu na lewą, na placu mozna zwiekszyc sile a na odcinku drogowym zmniejszyc.
PS2: przerobka do sportu amatorskiego |
|
|
|
|
woras
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 21 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 4 Kwi 2008, 23:09
|
|
|
w oplu np jest regulacja nazwijmy to sroba i mozesz kombinowac ale w fiescie jest samoregulacja wiec raczej lipa |
_________________ Mały a wariat
Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl |
|
|
|
|
xr2fun
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625
|
Wysłany: 5 Kwi 2008, 09:18
|
|
|
Oryginalny regulator musisz usunąć i kupić ( najlepiej w GB ) np. Tilton. Regulatory są różne - dźwigienkowe i obrotowe. Niby jest to to samo ale w obrotowym ( takim jak ja mam trzeba poluzować kontrę kluczem aby móc regulować. W dźwigienkowym jest chyba 7 pozycji do ustawiania. |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Kwi 2008, 09:47
|
|
|
Teraz u mnie w warsztacie przygotowywuje rajdowego CC Sportinga i jest tam zamontowany regularot dźwigienkowy... fabrdzo fajna sprawa... bardzo łatwy w obsłudze... tylko jakoś moim zdaniem jest za mała róznica między ustawieniami max a min... ale za to hydrauliczny ręczny działa wyśmienicie |
|
|
|
|
bendix
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 8 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 5 Kwi 2008, 23:48
|
|
|
A na oryginalnym fiestowskim nikt nie kombinowal? bo zakup nowego wyczynowego za 300zl nie usmiecha mi sie za bardzo jeszcze wymiana przewodow hamulcowych do tego hmm.. powiem tak dzis go ogladalem i widze ze mozna go napewno ustalic na stale sruba wkrecona we fragment ruchomy regulatora taki ceownik to do czego przychodzi dzwignia regulacyjna z tylnej belki, a obudowe regulatora. Jedyny minus ze trzeba ustalic na stale albo przed OSem do zmiany wczolgac sie pod auto i zmienic ustawienia. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.