Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

regulator cisnienia hamulcow tyl
Autor Wiadomość
bendix 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 8
Skąd: Śląsk
Wysłany: 3 Kwi 2008, 21:26   regulator cisnienia hamulcow tyl

Czy ktos juz cwiczyl moze temat przerobienia regulatora cisnienia hamulcow osi tylnej? chodzi mi o mozliwosc regulacji sily hamowania od srodka samochodu ale na oryginalnym regulatorze. Myslalem o zastosowaniu jakiejs dzwigni zakonczonej sruba ale moze ktos juz cos rzezbil w tym temacie, za wszelkie uwagi bede wdzieczny.
PS1: dla nie wtajemniczonych przerobka ma sluzyc precyzyjnemu hamowaniu na lewą, na placu mozna zwiekszyc sile a na odcinku drogowym zmniejszyc.
PS2: przerobka do sportu amatorskiego
 
 
woras 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 21
Skąd: szczecin
Wysłany: 4 Kwi 2008, 23:09   

w oplu np jest regulacja nazwijmy to sroba i mozesz kombinowac ale w fiescie jest samoregulacja wiec raczej lipa
_________________
Mały a wariat

Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 5 Kwi 2008, 09:18   

Oryginalny regulator musisz usunąć i kupić ( najlepiej w GB ) np. Tilton. Regulatory są różne - dźwigienkowe i obrotowe. Niby jest to to samo ale w obrotowym ( takim jak ja mam trzeba poluzować kontrę kluczem aby móc regulować. W dźwigienkowym jest chyba 7 pozycji do ustawiania.
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 5 Kwi 2008, 09:47   

Teraz u mnie w warsztacie przygotowywuje rajdowego CC Sportinga i jest tam zamontowany regularot dźwigienkowy... fabrdzo fajna sprawa... bardzo łatwy w obsłudze... tylko jakoś moim zdaniem jest za mała róznica między ustawieniami max a min... ale za to hydrauliczny ręczny działa wyśmienicie :devil:
 
 
bendix 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 8
Skąd: Śląsk
Wysłany: 5 Kwi 2008, 23:48   

A na oryginalnym fiestowskim nikt nie kombinowal? bo zakup nowego wyczynowego za 300zl nie usmiecha mi sie za bardzo ;) jeszcze wymiana przewodow hamulcowych do tego hmm.. powiem tak dzis go ogladalem i widze ze mozna go napewno ustalic na stale sruba wkrecona we fragment ruchomy regulatora taki ceownik to do czego przychodzi dzwignia regulacyjna z tylnej belki, a obudowe regulatora. Jedyny minus ze trzeba ustalic na stale albo przed OSem do zmiany wczolgac sie pod auto i zmienic ustawienia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] Cvh 1.6 regulator cisnienia paliwa
stafcio Kupię 0 30 Lip 2020, 11:01
stafcio
Brak nowych postów do znawcow hamulcow :P
Kruku Tuning mechaniczny 17 14 Lis 2006, 23:37
jackrzec
Brak nowych postów Uklad hamulcowy, brak hamulcow
bazi Mechanika ogólna 0 14 Sie 2018, 22:54
bazi
Brak nowych postów Czujnik Cisnienia oleju !!
Gość Mechanika 1 29 Mar 2008, 12:44
madek
Brak nowych postów [MK3] Kontrolka cisnienia oleju
Qulis92 Mechanika 6 12 Mar 2012, 23:33
Pawełos666


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.