| 
		regulator cisnienia hamulcow tyl | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 bendix  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 8 Skąd: Śląsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Kwi 2008,  20:26   regulator cisnienia hamulcow tyl
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czy ktos juz cwiczyl moze temat przerobienia regulatora cisnienia hamulcow osi tylnej? chodzi mi o mozliwosc regulacji sily hamowania od srodka samochodu ale na oryginalnym regulatorze. Myslalem o zastosowaniu jakiejs dzwigni zakonczonej sruba ale moze ktos juz cos rzezbil w tym temacie, za wszelkie uwagi bede wdzieczny.
 
PS1: dla nie wtajemniczonych przerobka ma sluzyc precyzyjnemu hamowaniu na lewą, na placu mozna zwiekszyc sile a na odcinku drogowym zmniejszyc.
 
PS2: przerobka do sportu amatorskiego | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 woras  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 21 Skąd: szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Kwi 2008,  22:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | w oplu np jest regulacja nazwijmy to sroba i mozesz kombinowac ale w fiescie jest samoregulacja wiec raczej lipa | 
             
						
				_________________ Mały a wariat
 
 
Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 xr2fun  		  
		 
         
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Kwi 2008,  08:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Oryginalny regulator musisz usunąć i kupić ( najlepiej w GB ) np. Tilton. Regulatory są różne - dźwigienkowe i obrotowe. Niby jest to to samo ale w obrotowym ( takim jak ja mam trzeba poluzować kontrę kluczem aby móc regulować. W dźwigienkowym jest chyba 7 pozycji do ustawiania. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 adi08 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Kwi 2008,  08:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Teraz u mnie w warsztacie przygotowywuje rajdowego CC Sportinga i jest tam zamontowany regularot dźwigienkowy... fabrdzo fajna sprawa... bardzo łatwy w obsłudze... tylko jakoś moim zdaniem jest za mała róznica między ustawieniami max a min... ale za to hydrauliczny ręczny działa wyśmienicie    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bendix  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 8 Skąd: Śląsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Kwi 2008,  22:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A na oryginalnym fiestowskim nikt nie kombinowal? bo zakup nowego wyczynowego za 300zl nie usmiecha mi sie za bardzo    jeszcze wymiana przewodow hamulcowych do tego hmm.. powiem tak dzis go ogladalem i widze ze mozna go napewno ustalic na stale sruba wkrecona we fragment ruchomy regulatora taki ceownik to do czego przychodzi dzwignia regulacyjna z tylnej belki, a obudowe regulatora. Jedyny minus ze trzeba ustalic na stale albo przed OSem do zmiany wczolgac sie pod auto i zmienic ustawienia. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.