| Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013,  15:53
 | (R)S 1800 Second Life | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | dawidek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Dawid
 Wiek: 40
 Dołączył: 17 Mar 2007
 Posty: 100
 Skąd: Babimost
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  00:36   (R)S 1800 Second Life | 
 |  
               | 
 |  
               | Chyba nadszedł czas przedstawić mój projekt (R)S Second Life . Wiem, że fotki przeciekały i niektórzy już widzieli, ale oficjalnie robię to teraz  dlaczego tu? Bo Żółw zaprosił mnie do zaprezentowania auta właśnie w tym dziale i tak też robię. 
 Może na zachętę jedna dzisiejsza fotka
 
 
   
 
 Kilka słów na temat auta:
 Fiesta S 1.8 16V 105 KM rocznik 93 takim wyjechało z fabryki
 Auto znalazł  i kupił Mariusz – klubowicz anjko
  któremu z tego miejsca pragnę za wszystko gorąco podziękować, gdyby nie on te auto nie dostałoby drugiego życia. 
 Wyglądało ono wtedy mniej więcej tak:
 
 
   
 
   
 
   
 Jak widać nie zachwycało, wydawałoby się, że nadaje się tylko na żyletki
 Jednak Mariusz kupił ją za śmieszną kasę celem odrestaurowania i jak widać cel został osiągnięty. Jako mechanik zajął się przywróceniem sprawności mechanicznej, ogarnięciem pierwszych potrzeb auta. I tak podczas reanimacji hamulców wyleciał pseudo abs, wymieniona została też tylna belka niestety na taką bez staba, nowe tylne amortyzatory, rozrząd, olej, filtry, przednia szyba pęknięta (a szkoda bo podgrzewana była)  Nadszedł także czas na odzyskanie koni zabranych przez fabrykę. Zakupiony został silnik z wersji 130KM który miał być cały przeszczepiony. Jednak ten z S’ki wyglądał jeszcze bardzo dobrze dlatego zostały wymienione same zabawki: wałki, przepustnica, komp.
 Zaczęło jednak brakować czasu na dokończenie projektu, pojawiła się perspektywa sprzedaży.. i tu pojawiam się ja.. Właściciel srebrnej strzały fiesty 1.3.. nadarza się okazja spełnienia jakiegoś marzenia.. posiadania rs1800, świadomy tego w jakim stanie jest auto i ile trzeba jeszcze zrobić przejmuję od Mariusza auto z mocnym postanowieniem doprowadzenia projektu do końca.
 Auto odebrałem i nawet nie zajeżdżam nim do domu tylko prosto na warsztat blacharski do znajomego blacharza lakiernika…Pierwsze oględziny i Adam mówi „Spoko, zrobi się”
 Reperaturka wlewu i nadkola
 
   , nowy błotnik
 
   i lakierowanie.
 Niespodzianki jednak czyhały blisko… ukazały się podczas czyszczenia.
 
 
   
 
   
 Wychodzi, że blacha w aucie była już robiona.. prawy bok został kiedyś przeorany.. wymienione drzwi i blacharka zrobiona na „odpieprz”
 
 
   
 Auto zostało obspawane wszędzie gdzie tego wymagało.
 
   
 Małe porównanie:
 
 
   
 Auto dostało poszerzenia z pakietu XR2i które wymagały trochę reanimacji i rzeźby przy zamontowaniu. Wyszpachlowane i wyszlifowane pod podkład
 
 
   
 
   
 Podkład.. typowo Żółwiowy ;-)
 
 
   
 Oraz zostaje polakierowane całe prócz dachu - po polerce nie odbiega od nowego lakieru.
 W międzyczasie ściągam z Niemiec nowe lampy MHW na tył oraz klubowe ramki
   Pierwsza fotka po malowaniu:
 
 
   
 Tak więc blacharka załatwiona wracamy do przywrócenia świetności mechaniki i wnętrza.
 Pierwsza wizyta w garażu u Mariusza 12H pracy i wymienione: 1 amortyzator, 4 sprężyny niebieskie eibach, łożysko koła, łącznik stabilizatora, gumy stabilizatora, drążek kierowniczy, końcówka drążka, termostat, nagrzewnica i jest reanimowana elektryka.
 
 
   
 Wyjazd z garażu i… zupełnie inne auto, zaczyna jeździć nie wydając przy tym bliżej niezidentyfikowanych dźwięków zewsząd dochodzących, zaczyna też kleić się do drogi jak należy. (R)S’ka dostała także ode mnie komplet wypoczynkowy Recaro z RST, kierownicę oraz boczki z podłokietnikami od RS1800, w zeszłym tygodniu przednie kierunki przyciemniane, a w dniu dzisiejszym buty letnie 15” z oponami 195/45/15 i obecnie wygląda tak
 
 
   
 
   
 
   
 
   
 Warto dodać, że ten "remoncik" trwał ok 4 miesiące, a teraz przejechałem nim już ok 10 tys km i sprawuje się bardzo dobrze.
 Dalsze plany to na pewno poprawienie hamulców oraz zrobienie wydechu i wypadałoby shamować auto
   Wybaczcie, że się tak rozpisałem
  i zdaję sobie sprawę iż jest tu mało tuningu więc jeśli ktoś uzna, że trzeba przenieść to proszę to zrobić   |  
				| _________________ 
   GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | LOY   Członek Honorowy FKP
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 47
 Dołączył: 16 Mar 2005
 Posty: 1367
 Skąd: Zamość/Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  00:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | hehe ..pierwszy jestem  ...czemu tu a nie u mnie   dawidek..co tu gadac ...świetna fiesta ..zreszta z tak dobrymi przyprawami danie misi byc smaczne
  ...narobiłes sie ..bo trudno uznac ze miałes doskonała baze . ciesze sie ze sa jeszcze inni  popieprzency którzy  modyfikuja Xr-Rs pozostajac blisko orginału  . dawidek masz moje pełne błogosławienstwo ..piekna jest .
 pokaz srodek i silnik ..musi byc jakis haczyk ..no jest ..tył mógłby byc jeszce nizej ...hyba 45-50 byłoby najlepszym rozwiazaniem ...sam tez mam w Rs eibachy i tez jestem nie do konca zadowolony ...do zobaczeniu w poznaniu ..mam nadzieję
   |  
				| _________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  05:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | miła odmiana po tym czymś na widok którego Mafios mógł powiedzieć jedynie : "  cotototo jest ? " 
 Dawidek - Takie słowa z ust Loy-a  to prawdziwy  komplement ( ja doczekałem się jedynie powściągliwego : " no widać że żeś to sam skłądał i się uczył
  ) 
 Widzisz - mówisz że w aucie jest niewiele tuningu mechanicznego . niby tak . Ale zaprosiłem Cię tutaj z Twoim projektem , aby ukazać ludziom właściwą ( jedyną słuszną ) drogę do tuningu mechanicznego auta w bądź co bądź podeszłym już wieku .  Majpierw robimy remont blacharski i wzmacniamy budę , później odzyskujemy utracone przez lata konie , dopiero na końcu zabieramy się za dokładanie nowych .  Wiesz może to dziwnie zabrzmi , ale popatrz na klubową flote ikserek o średniej mocy w okolicach 70 KM które mająbyć tabunami uturbiane , albo przerabiane z biegu na 150 KMwolnossaki . Moim zdaniem zbudowałeś kapitalnąbazę wyjściową do dalszego wzmacniania , a potwierdzają to foty remontu , oraz potwierdzi wizyta na hamowni .
 
 Dawaj foty z kolejnych modów ( shamuj auto - będziemy mieli punkt odniesienia ) . Jeżłei bedziesz chciał robić wydech to daj znak na forum - myślę że  znajdzie się  tu ktoś kto pomoże .
 
 ps : pomyśl o tym o czym rozmawialiśmy - mapowaniu kompa ( myślę że da to wymierne efekty , tym bardziej po przejściu ze 105 na 130 KM , tam nadal jest nie rozgryziony przez nas zagadek )
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  06:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | co by tu powiedżeć. 
 jest piękna, naprawde piękna, gratuluje zapału w dożeniu do celu.
 
 Jak by na to nie spojżeść jest po Tuningu mechanicznym, bo po zmianie z 105 na 130KM wiec birąc te drobne poprawki mechaniczne oraz niesamowicie piekne nadwozie i sensowne podejście czyli najpierw naprawa a później myślimy o tuningu awansem trafiasz do aleji (choć pewnei znajdą sie maruderzy - ale to załatwmy tak jak z Oplem V6
  ). 
 osobiście polecam zacznij teraz od shamowania auta zeby ocenic co masz na dzień dzisiejkszy pod maska. Tak jak ŻÓłw napisał są rózne kontrowersje zwiazane z ta przekałdka i im wiecej osób bedzie to robić i opisze co dokłądnei zmieniło a i jaki był faktyczny efeklty tym szybciej znajdziermy dokłądną odpowiedź na pytanie:
 
 Jak przerobić 105KM na 130KM??
 
 
 Gratuluje auta i czekam na nastepne upDate oraz do zobaczenai w Poznaniu.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parch   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 06 Lip 2006
 Posty: 234
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  07:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | Piękne Auto. Smakowe.       |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommy   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Tomek
 Wiek: 38
 Dołączyła: 25 Sty 2007
 Posty: 521
 Skąd: Zielsko-Białe
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  07:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | Poszedłeś chyba najlpeszą możliwą drogą  Efekt jest poprostu porażający. Praca, czas i pieniondzory włożone w tą rskę mogę Cię zapewnić opłaciły się w 100%   
 Jak już koledzy wyżej wspomnieli za takie podejście do swojej fiestki nalezy Ci się medal. Wygląda wspaniale i nie wątpię, że rownie dobrze jeździ. Teraz tylko pozostaje życzyć Ci zapału w dalszych pracach i obyś nigdy nie zboczyl z drogi którą teraz idziesz
   
 Gratulacje
       |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tajmus   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 28 Lis 2007
 Posty: 621
 Skąd: KGR
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  09:20 | 
 |  
               | 
 |  
               | masz u mnie skrzyneczke piwa za ta robote ale to i tak malo... wskrzeszona przed nieunikniona smiercia latawica o skrypcie XR zostaje uratowana i to w jaki sposob  gratki gratki Dawid... a co ogolnie to chlopaki juz wczesniej powiedzieli to nie ma sensu sie znow powtarzac... wiec wiesz jakie jest tez moje zdanie... 
 Mam jeszcze pare pytanek i prosb:
 - w jaki sposob mocowales poszerzenia??
 - jakich srodkow uzyles do zabezpieczenia w miejsach z ruda??
 - zrob jeszcze pare fotek wnetrza bo bardzo mnie to ciekawi...
 z gory dzieki
   
 Ps... dla wtajemniczonych: dobrze ze pojawil sie ten projekt bo jakos odreagowalem po pewnym temacie z tuningu stylistycznego (naszczescie juz zamkniety)
 
 POZDRO ALL
   |  
				| _________________ Ballada
 
 and
 XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności>
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  09:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | no wkoncu pokazales ta machine  wyglada rewelacja !!  miło ogladac autko w takim stanie wsrod tylu zajechanych ikserek, chcialbym aby moja tez doczekala sie takiego wyspawania budy, bo przyda jej sie to   
 bedzie godnie zdobic tor w pozaniu
   
 ps: a mialem ja kupic na zyletki, dobrze ze tego nie zrobilem
   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  11:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | fajna rska i fajne felunie, czy to alessio?. kolejna odratowana fiesta
   
 jak mi Loy powiedzial w sobote, xrki idą w cene.
 |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  13:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie bede sie rozpisywał... jest po prostu pięknie   
 gratuluje i oby wiecej takich ludzi jak Ty i tak odrestaurowanych Fiest w klubie.
   |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dawidek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Dawid
 Wiek: 40
 Dołączył: 17 Mar 2007
 Posty: 100
 Skąd: Babimost
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  14:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dziękuję wszystkim za słowa uznania  jest to najlepsza nagroda za taką pracę. Jeśli chodzi o wnętrze to wygląda mniej więcej  tak:
 
 
   
 Tak naprawdę zabawki do tego projektu zacząłem zbierać bardzo dawno.. np. komplet Recaro pochodzi z fiesty Intrudera ;-) który jeździł ze mną w poprzedniej fieście już.
 Będę polował jeszcze na boczki z RST bo te co mam są trochę sfatygowane już.
 
 tajmus poszerzenia są przymocowane już na amen.. przykręcane, w wielu miejscach nitowane, było częściowo niekompletne. Pod nimi oczywiście zostało wszystko wyczyszczone i zakonserwowane i psiknięte barankiem. Szczeliny zostały wypełnione tak, że teraz poszerzenia są zintegrowane z karoserią, zostało to zrobione po to, żeby nie dostała się tam woda. Zostało to wypełnione nie szpachlem lecz masą która nie twardnieje tak jak szpachel i nie powinna pękać - na razie się sprawdza.
 
 stafcio szczerze to nie wiem dokładnie co to za felgi
  nabyłem je jeszcze  do poprzedniej fiesty dosyć okazyjnie, teraz zostały odświeżone   |  
				| _________________ 
   GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  14:49 | 
 |  
               | 
 |  
               | wersja turbo w zetecu  super gdzie masz moje kierunki ?  bys zalozyl do niej i bedzie kontrastowo wygladac z moim padlem   |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dawidek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Dawid
 Wiek: 40
 Dołączył: 17 Mar 2007
 Posty: 100
 Skąd: Babimost
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  14:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | Panowie - można by fajną fotke do kalendarza przyszłorocznego pstryknąć na zlocie . TAki kontrast jak mówi Mafia . Fiesta Dawidka i Mafii obok siebie . |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  20:23 | 
 |  
               | 
 |  
               | widzę, że nie tylko ja zbieram i chomikuje graty...  ) tylko nie ma wlotów powietrza z boku... ale ładna jest, ładna... |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Dołączył: 15 Sie 2007
 Posty: 493
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  20:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | Patrzac na fotki z remontu poczulem sie przez chwile jakbym na swoja fieste patrzal  Moja jeszcze czeka na lakier... kasy brak. 
 A Twoja furka widac, ze teraz jest zadbana i chwala Ci za to ze podjales sie roboty, ktora tutaj zaprezentowales
  Pelen szacunek i gratuluje auta   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kostek88wjcz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: L
 Silnik: RS2000/150KM
 Imię: Mariusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 20 Mar 2007
 Posty: 488
 Skąd: Wojnicz
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  22:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | a i troche moich tajli we wnetrzu widze  jeszcze raz super furka  i zaloz najwyzej te kierunki tylko sciemnij lampy tak jak ci pisalem na gg   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | anjko   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Imię: Mariusz
 Wiek: 45
 Dołączył: 25 Lis 2006
 Posty: 421
 Skąd: Zielona Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  23:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | Hmm co by tu powiedzieć  Ciesze się ze tak się to wszystko skończyło... 
 Tak sobie myślę że ta fiest jest jakaś "w czepku" wyprodukowana
  i tak naprawdę już dawno powinna nie istnieć. A dlaczego ???  . 
 Po pierwsze Darek miał ja na żyletki kupić jak wspominał wyżej ale byłem pierwszy hehe
 
 Jak po nią pojechałem stała zaparkowana pod śmietnikiem było już całkiem ciemno od tygodnia padał deszcz  w środku było trochę wody a właściciel podczas jazdy próbnej gasił fajki na podłodze.
 W czasie tej jazdy dowiedziałem się w skrócie o jej historii między innymi że kiedyś jeździła dużo km ciągając przyczepkę, zdarty bok był efektem ucieczki przed policją, no i że przez ostatnie pół roku żona ów właściciela jeździła fiestą do pracy na zaciągniętym ręcznym gdyż nie było hamulców... Właściwie do dziś nie wiem dlaczego ją wogóle kupiłem hehe
 
 Rano po obejrzeniu wszystkiego na spokojnie (prawie spokojnie) najchętniej bym ją oddał
  Wogole nie wiedziałem co z nią robić. była koncepcja ze posłuży jako dawca do mojej 1.4, i jeszcze kilka innych opcji ale że nie wiedziałam co silnik i osprzęt są warte bo nie dało się nią wogóle jeździć, po tygodniu zapadla decyzja. Przywracamy do żywych i wtedy się zobaczy... Nie będę opisywał wszystkiego co był zrobione ponieważ po części napisał to Dawid w pierwszym poście, w każdym razie kosztowało to wszystko bardzoooo dużo pracy, wiele godzin spędzonych w warsztacie (wszystkie weekendy i każda wolna godzina) o kasie to już wogóle lepiej nie wspominać.Trwało to wszystko ze dwa miesiące.
 
 Po przywróceniu fieście jako takiej sprawności technicznej okazało się że jej serduszko jeszcze całkiem ładnie i żwawo bije a jazda nią mimo tego że nie wygląda daje dużo frajdy
  (a zwłaszcza dlatego że nie wygląda, i mam tu na myśli miny ludzi jak wyprzedza ich poobijane z każdej strony coś  ) 
 Po euforii i zachwycie z osiągów (przesiadka z 1.4 monowtrysk
  ) fiesta znalazła się na kolejnej "krawędzi". Jeździła ale w dalszym ciągu nie wyglądała i świadomość tego ile jeszcze trzeba przy niej robić po prostu mnie przerosła. Głównie dlatego że jeśli idzie o blacharkę to mam kompletnie dwie lewe rączki i sam już bym nic więcej nie zrobił. 
 I wtedy właśnie fiesta kolejny raz zmieniła właściciela trafił się jej strasznie nakręcony (pozytywnie nakręcony
  ) Dawid hehe i uratował ją do końca   
 Co z tego wyszło sami widzicie... Czy było warto ehhhh
   Ale zawsze zostaje satysfakcja z jednego odratowanego egzemplarza....
 
 W każdym razie gratki dla Dawida że dokończył dzieła bo nie było łatwo
   
 Ps Właśnie mam zamiar wysłać fotki fiesty w obecnym stanie do gościa od którego ja kupiłem ciekaw jestem jego reakcji hehe
 |  
				| _________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
 obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
 strach pomyśleć co będzie dalej ???
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Kwi 2008,  23:37 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | anjko napisał/a: |  	  | Ps Właśnie mam zamiar wysłać fotki fiesty w obecnym stanie do gościa od którego ja kupiłem ciekaw jestem jego reakcji hehe | 
 Bezcenne! Tylko ze on tego nie zrozumie - pomysli na cholere ktos władował tyle kasy w 15 letniego trupa. No ale mine i tak bedzie miał niezłą...
 
 A historia ciekawa.
  Szczesliwie w tym wszystkim ze silnik nie był w niej tak zajechany jak reszta, dzieki temu jej czesci nie jezdza dzis po drogach wielu miast w Polsce   |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |