Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

MK3 - Moja JAGÓDKA ]:-)
Autor Wiadomość
frodo666
[Usunięty]

Wysłany: 25 Paź 2007, 23:03   

http://www.allegro.pl/ite...esta_orion.html
co sądzisz o tych przewodach??

odnośnie twojej sugestii to coś więcej mógłbyś napisać?? usunięcie termostatu i dolotu??

co to da? jak to zrobić?warto?
 
 
marcus_87 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 464
Skąd: Lublin
Wysłany: 25 Paź 2007, 23:09   

nie znam opinii na temat przwodow roznych firm, ja mialem swiece ngk wiec i przewody tej firmy kupilem, sprzedawca powiedzial ze jako nieliczne sa produkcji japonskiej.
ad dolotu to sciagasz ta rure co idzie do puszki filtra powietrza, rozkladasz ja na czesci (po bokach sa zatrzaski) i wyjmujesz klapke razem z tym ustrojstwem (jak rozbierzesz to bedziesz wiedzial o co chodzi). pozniej musisz zaslonic otwor ktory laczy dolot z kolektorem wydechowym zeby do dolotu cieple powietrze nie walilo, ja nalozylem pokrywke z dezodorantu i przylapalem na srubke
_________________
Dołącz do Lublin Squad!

Fiesta calypso RS1300 sprzedana...
 
 
 
frodo666
[Usunięty]

Wysłany: 25 Paź 2007, 23:17   

no ok. ale powiedz mi co to da?? o to mi głownie chodzi :)
 
 
marcus_87 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Sie 2005
Posty: 464
Skąd: Lublin
Wysłany: 25 Paź 2007, 23:18   

ten termostat otwiera albo zamyka klapke, kierujac mniej lub wiecej cieplego powietrza z kolektora do dolotu, w wiekszosci przypadkow jest on niesprawny i silnik ciagle dostaje cieple powietrze czyli jest 'przymulony'
_________________
Dołącz do Lublin Squad!

Fiesta calypso RS1300 sprzedana...
 
 
 
frodo666
[Usunięty]

Wysłany: 26 Paź 2007, 19:25   

marcus_87, noi dolot zrobiony , zgodnie z poradnikiem ze strony http://presto.tylda.net/forum/viewtopic.php?t=369. noi zobaczymy jak to wpłynie na Jagódkę:). można coś jej jeszcze przy silniku ulepszyć??
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 26 Paź 2007, 23:36   

frodo666 napisał/a:
marcus_87, noi dolot zrobiony , zgodnie z poradnikiem ze strony http://presto.tylda.net/forum/viewtopic.php?t=369. noi zobaczymy jak to wpłynie na Jagódkę:). można coś jej jeszcze przy silniku ulepszyć??

dobrze wpłynie :P ,a inaczej nie ulepszysz jedynie dbajac o silnik :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 27 Paź 2007, 18:26   

Ja po zmianie przewodow i swiec na NGK, zauwazyłem ze autko troche mniej spala...
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
frodo666
[Usunięty]

Wysłany: 27 Paź 2007, 23:26   

Darekmk3, słuchaj zrobiłem jeszcze tak że z dekla zaworowego węzyk który idzie do filtra wypuścilem na zewnatrz , pociągnąlem wężykiem osobno do pojemniczka. czy to coś da bo czytałem że dzięki temu lepsza mieszanka paliwa jest , tzn. bez oleju. co o tym myślisz?? jak narazie to po 50 km troche wody tam jest i jakieś gluty , troche brązowo-żółte. coś chyba lepiej sie auto zbiera tylko coś mi dziwnie obroty spadły z 900 na około 700 ;/ . czy to przez tą modyfikację?? może lepiej bedzie powrócić do poprzedniego stanu?? co by sie nic nie ''zepsuło'' ehh....
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 29 Paź 2007, 09:13   

A co zrobiłeś z otworem w puszcze filtra po zdjęciu z niego węża?
U mnie mam tak zrobione, że odma jest przedłużona i wypuszczona pod silnikiem, a otwór w patelni porządnie zaślepiony. Obroty bez zmian - silnik nadal pracuje równo. Nie da się odczuć jakiejś poprawy w dynamice czy coś, ale jeśli silniczek puszcza spaliny i syf przez odmę to przynajmiej mam świadomość, zę nie wraca tego wszystkiego do wtrysku..

[ Dodano: Pon Paź 29, 2007 09:33 ]
A jeśli chcesz jeszcze pomóc swojej kosiarce to proponuję oprócz tych modów, które już zrobiłeś (też mam zrobioną patelnię i odmę, tylko w dolocie jeszcze powycinałem wszystkie przeszkody i całe wnętrze wygładziłem):
1. Porządnie ustawić zawory i regularnie tego pilnować (nawet co 5-10k km)
2. Zainwestować w dobry olej (np.valvoline max life) i zmieniać regularnie (ja zmieniam co 10k km razem z filtrem)
3. Pilnować świec i przewodów, jeśli zużyte to od razu wymieniać (jeśli chodzi o świece to ja polecam motocrafty - chyba najlepiej się u mnie spisują)
4. Regularnie zmieniać filtr powietrza, przy zmianie czyścić obudowę filtra.
5. Raz na jakiś czas sprawdzić auto testerem

I to w sumie chyba tyle. Ten silnik w żadnym wypadku nie nadaje się do przeróbek i najlepsze co można dla niego zrobić to dbać, szanować i nie katować. Regularne wymiany części eksploatacyjnych na pewno mu nie zaszkodzą, a może nawet odzyska nieco wigoru z młodzieńczych lat...
Pozdro
_________________
Profil Facebook
 
 
frodo666
[Usunięty]

Wysłany: 29 Paź 2007, 17:22   

Ja mam otwór otwarty , czyli co zaślepić?? przewód z korka od zaworów mam długim wężykiem puszczony, też pod silnikiem. Tommmy mógłbyś jakieś zdjątko zrobić swojej patelni?? z zewnątrz jak to wygląda :8: . nie pali Ci więcej teraz autqo??
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 29 Paź 2007, 21:25   

Nie, nie pali więcej, przynajmiej tego nie zauważyłem ;-) , a zaslepić powinieneś ten otwór w patelni, do którego wchodził ten przewód z korka oleju. Wygląda to tak, że do tego ustrojstwa:
http://img154.imageshack....23medium8ot.jpg
dochodzi wężyk podciśnienia (z mojego doświadczenia wynika, że ma on wpływ na obroty) i właśnie odma z korka. Jeżeli otwór po odmie (ten duży) zostawisz otwarty to automatycznie w tym ustrojstwie zmieni się ciśnienie i w związku z tym obroty silnika. Żadnych książkowych faktów na poparcie tego nie mam, ale dość dużo wojowałem z tymi podciśnieniami (montaż stożka w 1.1i) i takie wysnułem z tego wnioski. Kiedy otwór był otwarty to po dodaniu gazu były objawy jak przy uszkodzonym krokowcu, a kiedy po chwili obroty opadały to znowu do zbyt niskiego poziomu. Po zaślepieniu wszystko wróciło do normy. Jeśli chodzi o fotki to nie ma tam szczególnie czego oglądać - poprostu korek wbity w tą dziurę w patelni ale mimo wszystko postaram się jutro zrobić ;-)
_________________
Profil Facebook
 
 
frodo666
[Usunięty]

Wysłany: 31 Paź 2007, 17:12   

dzisiaj byłem ustawiać gaz. hehe ale sie ubawiłem z mojego ojca, był przeciwny moim ''ulepszeniom '' w moim silniku od kosiarki. chodzi o likwidację termostaru w dolocie :P . gość od gazu zostawił samą patelnię , a sam dolot odczepił . hmmm.pod to ustawił mi auto . noi zastanawiam sie co teraz bedzie. bo Jagódka paliła mi 11 l :yyy: . przeje.......ane. 1.1>>11L. dobre nie?? prawie jak mercedes:). noi na dniach sie okaże czy coś to da. narazie rurka od korka klawiatury powrócił do swojego stanu pierwotnego. musi mi sie silnik ustabilizować. przynajmniej mam taką nadzieje bo jak nie ............sam nie wiem :8: .


Amen
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 1 Lis 2007, 18:14   

to sie ciesz ze ci 18L/100km nie wciagala, bo wtedy to bys sie poczul jak mercedes...
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
frodo666
[Usunięty]

Wysłany: 16 Lis 2007, 00:07   

po dwóch tygodniach od regulacji moge odetchnąć :) . Jagódki pragnienie zmniejszyło sie . teraz pali mi na 100km niecałe 8L gazu :greenpeace: . także chłopaki sie postarali a nawet mi zrobili za darmoche hehe. myślicie że w lecie będzie palił jeszcze mniej?? czy bez zmian ze spalaniem odnośnie pór roku??? :fox:

noi musze sie pochwalić chociaż nie ma czym hehe. zaliczyłem małego dzwona ale naszczęście tylko felge skrzywiłem. kręciłem bączki na ręcznym i mnie na krawężnik wydarło. w Zakopanem studiuje także na brak sniegu nie narzekam :D .


W kwestii moich dalszych planów to mam pytanie. o ile obniżyć autko?? jak myślicie?? planuje zamontować dokładki przód -tył , progi. i oczywiście wraz ze zmianą sprężyn muszę zmienić amorki czy niekoniecznie?? :fox:
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 16 Lis 2007, 16:35   

jak zmienisz sprezyny to amory nie sa koniczne chyba ze chcesz miec sztywnosc wieksza to proponuje gazowe.
moim zdaniem to alu jeszcze se skombinuj
a i jesli chodzi o sniezne drifty to uwazaj bo mozesz narobic sobie wydatkow takim pajacowaniem......
tamtej zimy posmigalem sobie oj....i po glownych tez i ronda ale nic mi ani autku sie nie stalo, fajna zabawa ale uwazaj, bo zamiast na mody to na dzwony kasa pojdzie :yes:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
frodo666
[Usunięty]

Wysłany: 16 Lis 2007, 16:43   

a co te aulusy cą mam nie będą ??hehe .

pajacowaniem bym tego nie nazwał bo jeździmy z kumplem wieczorami kiedy nie ma nikogo i nam sie to poprostu podoba. nie robimy tego żeby ktoś patrzył jacy to nie jesteśmy zajebiści hehe.

na ten krawężnik sie naciąłem. fakt. ale przez głupote. bo w tym samym miejscu w południe kiedy była tempoeratura na plusie , był fajny wślizg , a wieczorem już niestety dzwon. jak wylazłem z auta żeby popatrzeć co sie stało to sie .......poślizgnąłem hehe. oboko strumyk także sami wiecie hehe.

ale człowiek uczy sie na błedach. jak powiedział Sokrates ''wiem że nic nie wiem''
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 16 Lis 2007, 17:00   

o tym mowie :rotfl:

warto uwazac, na treningi najlepsze sa ronda:)
warto tez w df125p zainwestowac, tak jak ja mam:D fajna zabawa
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
frodo666
[Usunięty]

Wysłany: 27 Gru 2007, 00:53   

siema. dawno mnie tu nie było. hhehe. mam pytanie. bo zamierzam montowac zderzaki z Xrki i nie wiem co zrobić z zaworem od gazu ?? macie jakies sugestie gdzie moznaby go było przemieścic. bo jak dam zderzak to mi go zakryja. widac to na zdjeciach.


pozdrófka i Happy New Year:D

[ Dodano: Pon Sty 21, 2008 17:48 ]
hej Ho!! pozdrowienia z Zakopanego! :)

pisze bo chce powiedzieć co słychać u Jagódki. otóż:
dorobiła sie moja fofi nowej kiery kupionej od essimaniaka- dziekówa wielka :-) większym problemów nie było ze ściąganiem starej. 3 śrubki i gotowe jeahhhh :-) jak sie wam podoba
? momo to nie jest :-P ale dla mnie wypasik zresztą pozytywne opinie za nią zbieram od znajomych :)

kolejna rzecz jaką Jagódka ode mnie dostała to końcówkę wydechu , kupiona za nie wygórowaną kasę na alledroooogoo . że jest to końcówka tzw. trąbka hehe daje ładny basik .jak na silniczek 1.1 to jest gites:)



teraz nadchodzi wymiana skrzyni w plecaczku Jagódki na Magnata Reflex 300 :D napedzana Axiomem 2X50W RMS w mostku :twisted: . polecam te wzmacholy choć są trudno dostępne :| mi załatwił kumpel na giełdzie . jakby ktoś coś chciał mozna zagadać postaram sie cos załatwić.

Noi jak narazie przyciemniam szybe tylnią na dniach i zamierzam kupić Infinity 13 cm na przód i kenwoodzika Mp3. wszystko bede opisywał po trosze, w miare dostępu do neta ;-(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.