| Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015,  21:32
 | [MK3] PROJEKT ŚLIWKA - Tuning wizualny, mechaniczny i rodzin | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Danio   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Wiek: 40
 Dołączył: 16 Gru 2004
 Posty: 391
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Gru 2007,  10:40   [MK3] PROJEKT ŚLIWKA - Tuning wizualny, mechaniczny i rodzin | 
 |  
               | 
 |  
               | Jakiś czas już tu jestem więc korzystając z wolnej chwili czasu i ja chciałem sie pochwalić swoją fiestą. Fiestkę nabyłem 13 października 2004r oczywiście poprzez alledrogo  . Po przyjeździe na miejsce zobaczyłem miłe autko troszkę zaniedbane przez właściciela ( maska sie ciężko otwierała, styki w bagażniki nieoczyszczone, półka w środku wisiała na jednym zawiasie itd) jednak ogólnie było na plus. Nie mam fotek zaraz po kupnie bo spalił mi sie stary dysk twardy i przepadły. No więc kupiłem : 
 Ford Fiesta maj 1995r w pięknym śliwkowym kolorze, na wyposażeniu miała central, klape elektr, elektr szyby, airbag, konsolkę, seryjne radio i to wszystko, gość dorzucił zimowe opony, był zamontowany nówka układ wydechowy więc zapowiadało sie fajnie.
 
 Później okazało sie że w grupie dziekańskiej jest więcej właścicieli fiest i tak dzięki Adiemu trafiłem tutaj. Później przyszedł czas na pierwszy spot - akurat w moim mieście
   
 zlot był po mojej małej przygodzie z peugeotem 307 (tfuu)
 
 
   
 
   
 Co fiesta dostała :
 - blokade skrzyni biegów,
 - trzeci stop,
 - rączki (tchórzołapki) z escorta,
 - lampki w bagażniku,
 
 Później przyszło lato i miłość do pięknego wyglądu XR (gdybym sie wtedy zdecydował przeskoczyć na xr to byłbym teraz bogatszym człowiekiem
  ) 
 Doszły:
 - pakiet XR (wtedy na zamówienie z niemiec ściągałem - nie było tak łatwo jak teraz)
 - felgi Borbet 5x13 plus nowe opony BFGoodrich,
 - dodatkowo w lakier poszły lusterka  i klamki,
 - blenda przeciwsłoneczna na przednią szybę,
 - nowa przednia szyba (brak rysek i rewelacyjna jazda nocą - jak w nowym autku -           polecam)
 - jakaś nakładka na "polonezowski" tłumik
 - kierunki  w lampach na czarno
 - wyczyszczona komora silnika grzechotnika
   - diodowe białe postojówki,
 - wygłuszenie maski
 
 no i fofka wyglądała zdecydowanie przyjemniej :
 
 
   
 
   
 Później dołożyłem :
 
 - fotele z rski skrzydlaki,
 - wygłuszenia bagażnika,
 - wydech rynne made by Łokmen
  (ale to buczało - masakra , wiec za długo u mnie nie było) - jakieś tak głośniki na tył i przód (coby ino grało)
 - zasłonki przeciwsłoneczne tył,
 - zostały wyprane : fotele, kanapa, wykładzina i podsufitka,
 
 
   
   
   
 Później podczas dalszych spotów zaczęły sie rozmowy o przeróbce zawieszenia ( a po przejażdżce do ZG Darasową rska decyzja została podjęta).
 
 pomysł był prosty:
 
 fofi miała otrzymać komplet orginalnych sprężyn z xr, na przodzie miały wylądować
 gazowe sachsy z mocowaniami stabilizatora, stabilizator przedni, belka tylnia ze stabilizatorem, reduktor siły hamowania kół tylnich, oraz kompletny układ hamulcowy z fiesty xr,
 do tego wymiana wszystkich tuleji, płyn hamulcowy dot 5.1,wymaniana uszczelniacza półosi ...
 
 a było tak:
 
 - amorki przednie:
 
 wyglądały tak:
 
   
 w trakcie prac:
 
   
 i właściwy wygląd:
 
   
 - to samo springi
 
 przed
 
 
   
 i po
 
 
   
 - belka po lakierowaniu i stab
 
 
   
 - pierdoły
 
 
   
 - przyszła kolej na hamulce
 
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
 w międzyczasie wpadły mi ręce po fajnej cenie eibachy niebieskie...no i zaopiekowałem sie nimi
 
 
 
   
 no i miałem już dwa komplety twardszych springów odnowionych i gotowych do montażu
 
 
   
 no to do roboty...
 
 wyszły jaja jak berety ( na początku z samym kompletowaniem elementów...bo tu nie mieli jednego, tam znowu drugiego no ale w bólach udało sie kupić tajle), niestety te sachsy były dedykowane do roczników poniżej 94 no i były za cieńkie do moich piast, w związku z tym
 stabilizator przedni poszedł na półkę wraz z wszystkimi akcesoriami i musiał poczekać do przyszłego sezonu aż kupię dedykowane do mojej fofi amorki, tylni stabilizator również będzie miał roczną zwłokę tak samo jak reduktor... Po długich rozmyślaniach postanowiłem zamontować jednach te eibachy i spróbować jazdy niższym autkiem.
 Początkowo miałem montować używki tarcze i klocki jednak po oględzinach i dodatkowo zły na amorki postanowiłem kupić nowe wentylki i klocki.
 
 
 
 
   (coś mi to wrzucanie zdjęć szwankować zaczęło więc uzupełnię później)
 
 
 było tak:
 
 
   
 
   
 a po zmianie :
 
 
   
 
   
 wrażenia jak najbardziej pozytywne...autko zdecydowanie lepiej sie prowadziło i hamowało
 
 Kolejny opis prac z października 2006:
 
 przypomniało mi sie że jak ostatnio byłem pod autem to widziałem kilka pryszczy, na tylnym pasie też rudą kropkę widziałem, poza tym jeden z błotników tylnych jak ją kupiłem był zagięty i nie zabezpieczony (jakaś sierota zagięła, odarła lakier i nie zabezpieczyła  :pala: ) efekt był oczywisty...dodatkowo nie mogłem zamontować tylnich nadkoli z tworzywa gdyż nie współgrały z nakładkami xr...zostało więc to oczyszczone i zabezpieczone środkiem do konserwacji podwozi...niestety w miejscu odarcia mimo wszystko po roku czasu zżarło blachę.
 Idąc za ciosem postanowiłem sprawdzić oba pasy i wszystkie błotniki oraz progi. Byłem również ciekaw jak wygląda podłoga nad kołem zapasowym, wnętrza tylnich błotników, kosz na koło itd.
 Tak sie złożyło że wyruchał sie drążek kierowniczy i auto musiało trafić dzisiaj na podnośnik...postanowiłem więc wczorajszej nocy je do tego przygotować (wcześniej ugadałem sie z mechanikiem że po zamknięciu warsztatu zostawi mi auto na podnośniku). Więc element po elemencie przy włączonej lampie zacząłem demontować. Poszły zderzaki, ranty, progi, nadkola, kosz, tylne siedzenie, tylne boczki, wygłuszenia bagażnika, jakieś tam plastiki z bagażnika...skończyłem o 2 w nocy zużywając 2 tyskie
 
 Dzisiaj zakupiłem czarny chlorokauczuk, podkład ftalowy, do tego blachogum, uszczelka wodna, benzyna ekstrakcyjna, rozpuszczalnik..brakuje mi jeszcze tylko odrobiny kleju do szyb..
 
 Spędziłem dzisiaj z wiertarką pod fiestą w dość dziwnej pozie jakieś 4-5 godzin i powiem że blachy są w dobrej kondycji i autko posłuży jeszcze
  tylko kark mnie napieprza i płuca mam pełne pyłu. Tak więc oczyszczone miejsca zostały pomalowane podkładem i sobie schną..polecam kazdemu taką meczarnie bo szkoda żeby żarło podwozie. Teraz będę musiał uzupełniać blachogumem i chlorokauczukiem no i powoli montować resztę gratów.
 
 Powiem Wam jeszcze że po odelżeniu auta jest różnica w tym jak sie zbiera póki co autko przypomina rajdówkę tylko że strasznie głośno jest w środku...tak więc kolejny etap prac związanych ze stanem technicznym rozpoczęty. Fofi teraz nie przypomina mojej xr 1,1i
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 kupiłem farby firmy nobiles i powiem Wam, elegancko schną i ładnie kryją...ale takie toksyczne, że pierwszy raz w życiu mi zaszkodziło malowanie...mało gleby nie zaliczyłem. Na szczęście cały czas zbliżamy sie do końca. Zdjęcia są ciemno bo na wieczór dopiero mam czas żeby przy fofi porobić - studia pełną parą. Wczoraj musiałem przygotować autko na trasę więc pomalowałem podłużnice chlorokauczukiem, założyłem nadkola, zderzaki, zamek i wycieraczkę. Zostało mi jeszcze podwozie zrobić chlorokauczukiem ale to będę musiał na podnośnik jechać bo w kanale nie ma wentylacji.
 NO i mała fotorelacja :
 
 pas tylni już pomalowany
 
 
   
 
 dobra blacha (rudej smakowało)
 
 
   
 
 umyta fofi z osadów pod rantami (miesca otworów są bez rdzy jednak dodatkowo teraz pokryłem chlorokauczukiem)
 
 
   
 strona prawa w podkładzie
 
 
   
 i warstwa docelowa
 
 
   
 podobnie strona lewa
 
 
   
 
 na wiosnę będzie kontrola co i jak sie trzyma...póki co myśle że takie zabezpieczenie wystarczy...aha i jeszcze fotka która pokazuje jak wiele moi rodzice ze mną wytrzymują...oto ich salon:
 
 
   
 
 
 
 ciekawe jest że bez zderzaków kumple nie poznają mojej fofi ...pamiętam że kiedyś na trasie nieraz któryś dzwonił żeby się spytać co i jak ...bo własnie mijał moje autko
  ..wczoraj stojąc przed przejściem mnie nie poznał...hehe 
 [ Dodano: 2006-10-13, 09:27 ]
 haha dzisiaj jest 13 październik więc mijają mi dwa latka z fiestą....w z związku z tym jedzie na wycieczkę
   
 [ Dodano: 2006-10-17, 15:44 ]
 obecnie fofi prezentuje sie łagodnie i muszę stwierdzić że mody stylistyczne były jak najbardziej udane
  w takim stanie pojeździ chyba całą zimę...no chyba że zdrowie dopisze i jakiś spontan będzie 
 
 
   
 
   
 
   
 [ Dodano: 2006-10-26, 17:58 ]
 dzisiaj postanowiłem wygłuszyć tylne błotniki...docelowo chciałbym tam zamontować głośniki (dyskutowałem o tym z naszym modem Cinotem i jesteśmy pozytywnie do tego pomysłu nastawieni). Sprawa głośników jest jednak dosyć odległa i na pewno jak coś wykombinuję to sie podzielę. Miałem dosyć duży problem dorwać maty w fajnych cenach jednak dosłownie przypadkiem dorwałem maty firmy (chyba fff) w cenie 6,6 więc kupiłem na spróbowanie 6 sztuk...
 
 
   
 na początek trzeba będzie wyczyścić błotniki (benzyna lakowa zdaje egzamin, przyda sie nóż żeby dotrzeć w zakamarki)
 
 
   
 
   
 no to wygłuszamy..nawet łatwa i przyjemna robota ale troche sobie opalarką łapy poparzyłem no i ręce wydepilowałem
   
 
   
 
   
 
   
 to tyle na teraz. Będę jeszcze musiał wypełnić szczeliny pastą bitumiczną, wysmarować nią tylne boczki i to tyle na teraz...można składać
 
 Kolejne rzeczy  do fiesty :
 
 - nowe amory sachsa z mocowanie staba ,
 - plastiki wnętrz z fiesty XR2i,
 - licznik z obrotkiem z XR2i,
 - belka ze stabilizatorem,
 - daszek tylny nad szybę,
 - całe podświetlenie wnętrza zostało zmienione na czerwone,
 
   
   
 
   
 
 Cały projekt zmierzał do swapa na 1,8 130 KM i faktycznie na wiosnę tego roku Daria przywiózł mi komplecik zabawek, ogólnie panowała euforia i przez 3 noce nie spałem
   
 Jednak w niedługim czasie po tym jak ziutek wylądował u mnie w garażu dowiedziałem sie że rodzinka sie powiększy (wtedy to dopiero była kupa radochy
  ) i sprawa swapa stanęła pod znakiem zapytania.  W wakacje tego roku zrezygnowałem z przekładki zeteca i postanowiłem że fofka zostanie przystosowana jako Family-Car   
 
 Co doszło ?
 
 - nowa przekładnia kierownicza i końcówki,
 
 
   - nowe koła Miśki - plus nowe oponki,
 - wydech supersprinta dedykowany,
 
 
   
 - zostały wycięte katalizatory,
 - został zamontowany nowy środkowy tłumik,
 - wymieniony termostat, czujniki, zamontowany nowy cpp, nowa sonda lambda,
 - na tył zamontowałem zagłówki ze skrzydlaków,
 - nowa tylna półka - bez dziur i głośników zmniejszających olbrzymi bagażnik,
 - wywalony termostat z dolotu,
 - nowe łożyska i przeguby,
 
 Doszło jeszcze kilka rzeczy a niektóre dopiero dojdą więc fotki i opis dodam później (ogólnie teraz patrzę że mam wogóle trochę mało fotek z przeróbek
  ) 
 oto ostatnie fotki :
 
   
 i jeszcze jeden kubełek wraz z pasażerem :
 
 
   
 Obecnie Śliwka dzielnie służy jako wóz rodzinny wożąc tony różnych rzeczy a zastosowane przeróbki sprawiły że nie tylko sposób podróży i odbiór estetyczny autkajest przyjemniejszy
 ale także podejście psychiczne sie zmieniło - Śliwka jest pełnoprawnym członkiem rodziny - lubię JĄ !
 
 dobra wystarczy na dzisiaj bo mnie paluchy bolą
   |  
				| _________________ Dobra Fiesta nie jest zła
   
 
    |  
				| Ostatnio zmieniony przez LOY 22 Lip 2008,  23:44, w całości zmieniany 4 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Gru 2007,  11:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | a ja sliwke zapamietam jako pussy wagon ;D 
 caluski dla Olci i Malenstwa ;D
 |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Gru 2007,  11:33 | 
 |  
               | 
 |  
               | No i w końcu mamy wyśmienity przepis na kompot ze śliwek ;-) Gratki za włożoną pracę i niech Wam dobrze służy
   Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Gru 2007,  11:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | To zes przeszedl dlugaaa mekez autem i sporo zabawy  ale falgi maja mistrza   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Darekmk3   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 41
 Dołączył: 30 Lip 2005
 Posty: 917
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Gru 2007,  11:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | no Daniel zajebiscie opisane  ,do dzis pamietam wygląd Twojej fiesty bez zderzakow i tego wszystkiego-masakra  , 
 oby sie spisywala w roli auta rodzinnego
   
 pozdro
   |  
				| _________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 www.fiesta-squad.prv.pl
 www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 cos dla grupy jebax teoretix
 fiesta rs 1300 w akcji
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Gru 2007,  11:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | swietna furka, jak by plan wlozenia zestawu rs1800 dobiegl konca, a dodam ze zestaw ju zlezal w garazu :( była by to jedna z nielicznych w swietnym stanie "rs1800" |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | FiFa   Klubowicz
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Futura
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kamil
 Wiek: 36
 Dołączył: 22 Lut 2007
 Posty: 1118
 Skąd: Panki/Cze-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Gru 2007,  18:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | hmm widziałem na zywo to 1.1  i autko naprawde fajnie wyglada, chociaz faktycznie ze projekt skonczył sie jako familijny bo faktycznie jakby przeszedł swapa to jak Daras napisał: ale i tak za autko duze brawa za sama włozona prace w nie i dopicowanie jej do takiego stanu w jakim teraz jest 	  | Daras84 napisał/a: |  	  | była by to jedna z nielicznych w swietnym stanie "rs1800" | 
   |  
				| _________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
 Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | SpiderMAN   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Michał
 Wiek: 47
 Dołączył: 28 Maj 2007
 Posty: 687
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Gru 2007,  18:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ładna śliwkowa furka, aczkolwiek te felgi to mi sie za bardzo nie podobają... 
 Mnie się marzy Mondeo Kombi, ale sobie narazie mogę pomarzyć...
 
 FiFa, popieram... Ja tymczasem z racji, że także się spodziewamy z żoną drugiego dziecka wdrożyłem w życie plan uzdatnienia fiesty... zamierzam nią jeszcze trochę pojeździć...
   Póki co zobaczymy... mam pomysłów parę, nic narazie nie piszę, bo sam nie wiem jak to się skończy...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | czw-free [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Gru 2007,  23:03   Ladna | 
 |  
               | 
 |  
               | Bardzo ladna , zadbana fiestka ale felgi to jest mistrzostwo swiata   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2007,  07:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | fajnie dopracowana FoFi, gratuluje nakladu pracy i wyniku.     
 I coś mi sie wydaje że w przyszłości tam trafi jakiś Zetec ale to pewnei w tedy kiedy bedzie mogła Fofi stać sie autem weekendowym
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piesek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 39
 Dołączył: 28 Sty 2005
 Posty: 1226
 Skąd: Gdańsk
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szałass [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2007,  10:26 | 
 |  
               | 
 |  
               |  Podwójne gratulacje bobasa i oczywiście pięknej sliweczki   felgi naprawdę są zajefajne i nieprzejmuj się koniec projektu jest już bliski
 przeciez i tak wszystko lerzy w garażu
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Danio   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Wiek: 40
 Dołączył: 16 Gru 2004
 Posty: 391
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2007,  12:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | dzięki wszystkim cieszę sie że sie troszkę chociaż podoba Śliwa  ....moim marzeniem jest stawienie sie nią na ogólnopolski zlot ale póki co mi nie wychodzi :( 
 Opis jest może trochę chaotyczny ale cieżko streścić z pamięci naraz 3 lata zabawy z autkiem no i fotki pozostawiają wiele do życzenia - ale cóż innych nie mam bo taki sprzęt.
 
 
 
 zefir,  hehe pamietam te czasy rozpusty ....miałem gdzieś fotkę z tymi zaparowanymi szybami ale nie umiem jej znaleźć ...pewnie Presto ma
   
 PumaRST, Marcin czy aż tak to widać
    ? 
 co do felg to już pewnie widzieliście że były w giełdzie - jednak jak sie moja druga połówka zwiedziała to stwierdziła że je ode mnie odkupi
  no i wszystko wygląda na to że wylądują w profesjonalnym zakładzie renowacyjnym ( tylko sprawa kolorystyki jeszcze jest otwarta - muszę LOY-a ponudzić bo chłopak ma czasem fajne pomysły  ) 
 parę rzeczy mi sie jeszcze przypomniało ale to dopiszę jak dojdą zabawki
   |  
				| _________________ Dobra Fiesta nie jest zła
   
 
    |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2007,  12:43 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Danio napisał/a: |  	  | PumaRST, Marcin czy aż tak to widać    ? | 
 
 takie mam przeczucia, aże Intuicja kobiet nie myli to wiesz
     |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | FiFa   Klubowicz
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Futura
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kamil
 Wiek: 36
 Dołączył: 22 Lut 2007
 Posty: 1118
 Skąd: Panki/Cze-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2007,  17:17 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | trafi jakiś Zetec | 
 oby tak sie stało i tonajlepiej jak najszybciej
    bo to autko jest zajefajne:)   |  
				| _________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
 Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Darekmk3   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 41
 Dołączył: 30 Lip 2005
 Posty: 917
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2007,  18:43 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | FiFa napisał/a: |  	  |  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | trafi jakiś Zetec | 
 oby tak sie stało i tonajlepiej jak najszybciej
    bo to autko jest zajefajne:)   | 
 
 no tak zajefane ze mnie przekonalo do stylingu xrki
  poprostu tam wszystko jest spasowane na tip-top i widac ze starannie wykonane nie na połśrodkach   
 pozdro Daniel i z tym ziutkiem kombinuj i mysl,mi nie wypaliło to niech Tobie sie uda i zebys sie cieszyl z mocnej xrki
   
 pozdro
   |  
				| _________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 www.fiesta-squad.prv.pl
 www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 cos dla grupy jebax teoretix
 fiesta rs 1300 w akcji
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Gru 2007,  19:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wszyscy juz wszystko napisali wiec tylko powtorze, bardzo ladna fiestka  I mase pracy i czasu w nia wlozone  Oby na tym sie nie skonczylo   
 Btw. szkoda ze nie wstawiles miniatur bo troche dlugo mi sie ten temacik laduje
   |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mikolaj_r   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Mikołaj
 Wiek: 38
 Dołączył: 25 Paź 2005
 Posty: 397
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Gru 2007,  00:21 | 
 |  
               | 
 |  
               | Bardzo fajna fiesta, szczególnie kolor mi się bardzo podoba. Czesto mam okazję widzieć ją pod uczelnią. Jedna z najładniejszych w Tychach. Bo jeszcze moja jest   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Danio   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Wiek: 40
 Dołączył: 16 Gru 2004
 Posty: 391
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Gru 2007,  12:43 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | mikolaj_r napisał/a: |  	  | Bardzo fajna fiesta, szczególnie kolor mi się bardzo podoba. Czesto mam okazję widzieć ją pod uczelnią. Jedna z najładniejszych w Tychach. Bo jeszcze moja jest   | 
 
 
 No zazdroszczę Ci bo Twoja jest zawsze czyściutka i błyszcząca, ale przydałoby sie ją zglebić bo wtedy nabierze właściwych kształtów
  takie eibachy poprawiają wygląd i nie przeszkadzają w codziennym użytkowaniu.. 
 
 co do miniatur to postaram sie to pozmieniać - mało gram w te klocki i nie było to celowe - przepraszam
 |  
				| _________________ Dobra Fiesta nie jest zła
   
 
    |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kostek88wjcz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: L
 Silnik: RS2000/150KM
 Imię: Mariusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 20 Mar 2007
 Posty: 488
 Skąd: Wojnicz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Gru 2007,  12:44 | 
 |  
               | 
 |  
               |  jak najbardzije pozytywny sprzet  A co do tych wygluszeń to ja etz sobie takie sprawilem  ale ... jak samochod stal przez dluzszy czas w jednym miejscu w lecie (4miesiace) to sie poodklejaly ... ale ogolnie to jakies efekty sa  pozdrawiam i zycze powodzenia nad"rs1800"  ) |  
				| _________________ Fiesta Ruless
   
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |