| Komputer - reset. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | endriu.kom [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Paź 2007,  22:30   Komputer - reset. | 
 |  
               | 
 |  
               | Czy może ktoś napisać jak zresetować dobrze komputer w aucie?. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bart_Skrzyszow   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Bartek
 Wiek: 41
 Dołączył: 22 Kwi 2006
 Posty: 300
 Skąd: RRS / RZE / RDE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2007,  06:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | http://www.fiestaklubpols...reset+komputera 
 
 Szukajka nie gryzie...
 |  
				| _________________ 
 CZĘŚCI KOMPUTEROWE TANIO!!!
RABAT dla FKP
 Kontakt gg: 6012945 lub PW.
 Tel. 692 063 773, lub 017 745 15 75
 Gwarancja, faktury VAT.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | endriu.kom [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2007,  07:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | No właśnie akurat ten link znalazłem, tylko jest tam napisane, że to zła metoda i auto może nawet po niej więcej spalać.A link prawdopodobnie dobrej metody w tym temacie mi się nie otwiera  :cry: 
 [ Dodano: Pon Paź 22, 2007 09:01 ]
 A jeszcze chciałbym się zapytać...bo w tej metodzie jest napisane, że silnik powinien być zimny jak będzie się go odpalało.
 1.A jaki powinien być jak się ściąga klemy (ciepły czy też zimny?).
 2.Jak ściągnę klemy na całą noc to one mają być całą noc zwarte razem czy tylko przez chwilę - bo tego też nigdzie nie ma opisanego
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | uzo   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 12 Kwi 2007
 Posty: 18
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2007,  08:19 | 
 |  
               | 
 |  
               | w linku brakowalo /forum/ - tu masz dobry dzialajacy reset poprawny ?
 |  
				| _________________ Fiesta 1.1i CLX 91r.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2007,  16:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | tylko szkoda, że wszyscy dajecie linki do resetów dla mk3 co w przypadku mk5 można sobie o kant dupy rozbić... 
 endriu a co się dzieje?
 |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | endriu.kom [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Paź 2007,  13:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie nic się nie dzieje.Tak poprostu przydała by się taka instrukcja.Choć muszę powiedzieć, że mam lekką chyba usterkę bo czasami silnik wchodzi sam na wysokie obroty (tak do 2000obr/min).Czytałem, że może to być wina silnika krokowego.A jak o tym już mowa to może wiesz gdzie się on mniej więcej znajduje bo ja nie mam pojęcia gdzie go mam szukać. PS.To ten reset nie jest dobry do MK5?.
 
  |  
				| Ostatnio zmieniony przez endriu.kom 23 Paź 2007,  13:41, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Paź 2007,  13:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie bo jest to reset dla silnikow benzynowych w mk3, Ty masz zupełnie co innego u siebie. To samo tyczy się tego silnika krokowego, ale co do tych obrotów niech dieslowcy się wypowiedzą. Jak już upierasz sie przy resecie to odepnij aku na 15 minut i podepnij spowrotem i zobacz czy coś się zmieniło. |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | endriu.kom [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Paź 2007,  13:45 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ja już wczoraj zrobiłem ten reset co jest w opisie.Nawet znalazłem ten bezpiecznik 3A i jak go wyciągłem to auto zgasło.Potem jeszcze odkręciłem klemy od aku i je zwarłem.Odczekałem 5 minut i odpaliłem auto na 3 minuty i potem ostra jazda.Ale niestety żadnych zmian :(. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Paź 2007,  13:51 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | endriu.kom napisał/a: |  	  | Ale niestety żadnych zmian | 
 chodzi ci o te obroty? czekaj dieslowcy sie wypowiedza bo ja się nie znam
   |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | endriu.kom [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Paź 2007,  13:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jeszcze mam prośbę do ludzi którzy znają ten silnik. 1.Gdzie się znajduje ten krokowiec.
 2.Gdzie jest przepustnica (szukałem na wężach dolotowych do turbiny i nie znalazłem, nawet nie ma żadnych kabelków co być powinne podłączone do przepustnicy na wężu).
 3.Gdzie szukać termostat.
 Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś mi to wszystko zaznaczy na fotce.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Paź 2007,  13:55 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | endriu.kom napisał/a: |  	  | 1.Gdzie się znajduje ten krokowiec. | 
 jeśli się nie myle to go w ogóle nie masz!
 |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Paź 2007,  23:21 | 
 |  
               | 
 |  
               | No i słusznie myślisz - przecież to diesel! a po wyjęciu bezpiecznika silnik zgasł, bo odcięło mu paliwo. Pierwsze słyszę o resecie kompa w dieslu. 	  | Marcin napisał/a: |  	  | jeśli się nie myle to go w ogóle nie masz! | 
 |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |