| Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015,  21:22
 | [MK3] swap i hamowanie fiesty djsthonki | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | djsthonka [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Paź 2007,  22:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | przepustka jest od mondeo 2.0 wiec jest ok filtr mysle nad wycięciem w masce ale mysle ze to problem z ciśnieniem paliwa |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Paź 2007,  23:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | co mówił Coobcio po pomiarze. Jak sie odniósł do wyników. 
 
 Co do filtra to proponuje Boxa całego kupić i pociągnać nawiew do obudowy ze zderzaka lub pod nim.
 
 np coś takiego:
 
 http://moto.allegro.pl/it...budowa_jr_.html
 
 coś mi sie wydaje ze sie bedzie trzeba przyjrzeć kolektorą dokładnie. Może faktycznie tam jest jakas róznica w przepływie
 
 rozumiem że pomiar robiłeś na kompie od RS1800 i z przepływką tą taka pomodzona (korpus 2,0 a płytka od 1,8)
 
 Jednak nie dokońca ten pomiar. faktycznie pamietałem że idelny skałd to około 14,5:1 ale to pod kontem spalania i ekonomiki. ale jesli chodzi o moc to powinno być w granicach 12,6-13,1:1 wiec jednak miałem racje po wykresie że brakuje paliwa.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Paź 2007,  11:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | mnie to dziwi po co ford robil 3 odmiany silnika 1.8 zetec powinno byc po 130ps w kazdym i spokoj:D
 a teraz na serio....
 czy te silniki nie roznia sie od siebie tylko glowicami??
 kompami i przeplywkami
 bloki sa te same tylko z tego co wiem rska ma natryski na denka
 ciekawe ile by pokazala hamowania silnika 1.8 115ps z mondeo + graty z rski??
 |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Darekmk3   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 41
 Dołączył: 30 Lip 2005
 Posty: 917
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2007,  09:32 | 
 |  
               | 
 |  
               | jest gosciu na forum escorta co ze 105km zrobil 130 na gratach xr3i i udowodnil to hamownia i wykres pokazal mu 130km jak w pysk strzelił,tylko on zalozyl wałki od 2,0 z tego co pamietam i przeplywke od 2,0 
 pozdro
   |  
				| _________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 www.fiesta-squad.prv.pl
 www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 cos dla grupy jebax teoretix
 fiesta rs 1300 w akcji
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2007,  11:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | Darus gdzie Ty tam widizales wykres??? bo puki co wszyscy tam gadaja ze porobili a nikt nie poparl tego wykresami. |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Darekmk3   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 41
 Dołączył: 30 Lip 2005
 Posty: 917
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2007,  11:52 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Daras84 napisał/a: |  	  | Darus gdzie Ty tam widizales wykres??? bo puki co wszyscy tam gadaja ze porobili a nikt nie poparl tego wykresami. | 
 wykres jest na 7 stronie tam
  czytaj ze zrozumieniem  P 
 
  |  
				| _________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 www.fiesta-squad.prv.pl
 www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 cos dla grupy jebax teoretix
 fiesta rs 1300 w akcji
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | djsthonka [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2007,  18:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | wiem czytałem juz ten post jednej rzeczy ktorej nie zrobiłem tak jak ten kolo to nie załozyłem kolektora ssącego od mondka 2.0 ale juz dzis zakupiłem i bardzo mnie dziwi niski moment obrotowy przy takiej mocy. 
 [ Dodano: Czw Paź 25, 2007 22:02 ]
 adamus a ty jaki kolektor masz u siebie zamontowany
 
 [ Dodano: Czw Lis 01, 2007 21:59 ]
 nie poddalem sie graty juz dotarły dio mnie kolektor podłaczony i włozony po paru godzinkach przerubek teraz czeka mnie przebudowa kolektora wydechowego czyli zmiana flanszy teraz seryjny zastapi model z rs2000 4-2-1 noi zamierzam powiększyc srednice wydechu z 52 na 60 na trzech przelotowych tłumikach. A przez przypadek natchnolem sie na zakupioną przepustnice od mondka razem z ssakiem i okazało sie ze ma jeszcze szerszą srednice to mnie ucieszyło ze jeszcze poszerze dolot .jutro postaram sie zarzucic jakies fotki ssaka w aucie. CO NALEZY ZROBIC BY ZAMONTOWAć KOL.SSąCY Z MONDEO 2.0(OBCINAMY DEIKATNIE RURKI OD NAGRZEWNICY AUTOMATYCZNIE TROCHE SZLUFIKI PRZESUWAJA SIE DO SćIANY ZYSKUJEMY TROCHE MIEJSCA NASTęPNIE TRZEBA BYłO ZMIENIC KROKOWCA BO OD S NIE PASUJE CO JESZCZE CZUJNIK POWIETRZA TRZEBA BYłO WYWIERCIC OTWOR I NAGWINTOWAC BY WKRęCIC KOEKTOR POSIADA TRZY DZIUBKI NA PODCISNIENIOWE PRZEWODUY JA U SIEBIE JEDEN DO LISTWY WTRYSKOWEJ A DWA POZOSTAłE ZAśLEPIłEM NA DOLE JEST JESZCZE JEDEN DZIUBEK PODłAXZYłEM DO NIEGIO SZLAłFIK POCHłANIACZA PAR OLEJU KTORY W SERI S ZNAJDOWAł SIE WE FLANSZY DO KTOREJ DOKRECONY BYł ALUMINIOWY SSAK. A I OCZYWIśCIE POTRZEBNE Są NAM KRODSZE śRUBY DO PRZYKRęCENIA KOLEKTORA PLASTIKOWEGO. JESZCZE MI SIE COS PRZYPOMNIAłO ZASLEPIAMU Tą RURKę Z KWASOWKI TO JET CHYBA PRZEWOD EGR I NARAZIE TYLE BEDE NABIERZąCO INFORMOWAL O DALSZYCH PRACACH A TERAZ JESTEM NA URLOPIE W PISZU.
 
 [ Dodano: Nie Lis 04, 2007 20:59 ]
 prace z kolektorem ssącym  zakonczone
 
     
 [ Dodano: Nie Lis 04, 2007 21:04 ]
 oczywiscie w przyszłym tygodniu wszystko opisze jak przebiegły prace z przerobieniem wydechu.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lis 2007,  22:13 | 
 |  
               | 
 |  
               | widze ze prace idą  i że uparłeś sie na ten silnik i na znalezienie brakujących owieczek. 
 rób fotki z przeróbki kolektora z rs2000 pod flansze z zeteca .
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lis 2007,  22:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | no prace ida ostro widze, teraz pytanie kiedy wkoncu blok z 2,0 ? |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lis 2007,  12:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | djsthonka, ja mam rogi aluminowe... osobiscie nie kroil bym rurek z nagrzewnicy i zostawil rogi aluminiowe...
 ale jak tam chcesz
 |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | djsthonka [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lis 2007,  22:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | flansza juz dorobiona 
   i gratki do montazu
 
    |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lis 2007,  22:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | ciekaw jestem jak sie zmieni wykres po tych zmianach. 
 shamuj ja przed strojeniem jesli bedziesz je robił
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2007,  23:49 | 
 |  
               | 
 |  
               | przedstaw jakas relacje z prac nad kolektorem, dla potomnych b owiem ze nie obyło sie bez problemow   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | djsthonka [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2007,  23:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | napewno zamieszcze jakies foty ale to w czwartek bo mam duzo roboty 
 [ Dodano: Czw Lis 15, 2007 20:44 ]
 prace sie przeciągają z braku czasu ale mysle ze opanuje sytuacje w weekend i podziele sie wrazeniami. pozdro
 
 [ Dodano: Pią Lis 16, 2007 21:23 ]
 fotki z montazu kolektora
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | 2smart [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lis 2007,  22:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | No no no !! Panie Kamilu .. ja też chce !!
  .. 
 Pozdr
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2007,  08:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | Fajnie, czyli mamy pierwsze 4-2-1 w zetecu  Kiedy dalej wydech robisz?? |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piesek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 39
 Dołączył: 28 Sty 2005
 Posty: 1226
 Skąd: Gdańsk
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2007,  13:49 | 
 |  
               | 
 |  
               | Puma Novitec miał tez 4-2-1 tyle ze oplowski u siebie. 
 DJ Stonka no to spawaj reszte tego wydechu bo jestem Bardzo ciekaw wyniku!! na hamowni....
 
 sam kiedys juz mialem zakupiopny wydech z rs2000 ale moj plan umarł przed czasem..
 
 Brawa za wkład!! ale ja dalej pytam, kiedy blok z 2.0
   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | djsthonka [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2007,  20:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | bloku z 2.o narazie nie będzie a z wydechem dla tyc h bardzo ciekawskich to mam fotke 
   
 jutro tylko z kolektoremi i z tłumikiem końcowym połączyc i bedzie git
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Lis 2007,  08:17 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Daras84 napisał/a: |  	  | Puma Novitec miał tez 4-2-1 tyle ze oplowski u siebie. | 
 
 ups
  zapomniałem     |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |