| Koniec ciągu na benzynie... | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Kleru   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: L
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Mateusz
 Wiek: 26
 Dołączył: 29 Lip 2007
 Posty: 51
 Skąd: DBL/DW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2007,  13:22   Koniec ciągu na benzynie... | 
 |  
               | 
 |  
               | Przy 6000 obr. (obrotomierz może kłamać więc tym nie do końca się sugerujcie) na benzynie, albo coś wcześniej konczy sie ciąg, dławi się nie wiem jak to nazwać, na gazie ciągnie do końca i nie ma żadnego problemu... dlaczego? (szukałem w archiwum ale nie znalazłem takiego problemu). w efekcie na gazie przekraczam 100 na 2, a na benzynie licznik nie dobija do 100 na 2, chociaz wydaje mi sie ze na nizszych obrotach ciagnie lepiej na benzynie. czy to jest kwestia regulacji silnika? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2007,  13:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | Może to po prostu odcinka... na gazie to nie działa. 
 I co to znaczy ciagnie do konca? Do ilu bys chcial krecic ten silnik
   |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kolin   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: CLX
 Silnik: Inny
 Imię: Mateusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 24 Maj 2006
 Posty: 428
 Skąd: Ostrów Wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2007,  13:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | pewnie pompa już nie daje takiego ciśnienia jak powinna i samochód zaczyna sie dławic,przerywać bo nie ma odpowiedniej dawki paliwa przy wysokich obrotach... |  
				| _________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomekkemoT   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 01 Lut 2007
 Posty: 35
 Skąd: Polska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2007,  13:53 | 
 |  
               | 
 |  
               | A może pompa paliwa nie wyrabia. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kolin   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: CLX
 Silnik: Inny
 Imię: Mateusz
 Wiek: 37
 Dołączył: 24 Maj 2006
 Posty: 428
 Skąd: Ostrów Wlkp
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2007,  13:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | pisałem wyżej ze pompa już nie daje takiego ciśnienia i wcale by mnie to nie zdziwiło bo samochód jest na Gaz a pompa cały czas pracuje... |  
				| _________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2007,  18:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | Aż się płakać chce.... 	  | Kleru napisał/a: |  	  | w efekcie na gazie przekraczam 100 na 2, a na benzynie licznik nie dobija do 100 na 2, | 
 |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fiestoman [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2007,  18:14 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | w efekcie na gazie przekraczam 100 na 2, a na benzynie licznik nie dobija do 100 na 2, | 
 
 to nie porshe rób tak dalej a długo ci ona nie pochodzi
  brak mi słów... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2007,  18:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | kolejny temat tego samego usera... wiecej pytan niemam odnosnie tego w jakim bedzie stanie te RS1800.... zakatuje je. |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fiestoman [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2007,  18:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | Trzeba go uświadomić po prostu...:) Mi też się jeden raz zdarzyło ze wskazówka od obrotomierza wyjechała poza licznik... no ale to inna historia  Ps. Nie radze tego próbować |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sushi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Wrz 2007,  20:00 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | jackrzec napisał/a: |  	  | Aż się płakać chce.... 	  | Kleru napisał/a: |  	  | w efekcie na gazie przekraczam 100 na 2, a na benzynie licznik nie dobija do 100 na 2, | 
 | 
 
 dokladnie
 
 jeszcze nie mialem ani razu przekroczonej 5 na obrotomierzu
 2, 3 razy 4
 co wy sie scigacie z czym? z wiatrem czy nietoperzami?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Wrz 2007,  11:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie moj cyrk nie moje małpy .  To nie wasze auto wiec nie bądźcie zazdrośni ze ktoś moze zakatować auto a wy nie   co do kręcenia się na benzynie trzeba zmierzyć ciśnienie na listwie na wysokich obrotach .
 Co do gazu jeśli się boisz ze możesz zrobić krzywde silnikowi możesz mu wprogramować odcinkę przy np 6 tyś . powiedz tylko jaki jest sterownik gazowy bo kilka znam i wiem ze maja taka możliwosć na 100 %
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kleru   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: L
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Mateusz
 Wiek: 26
 Dołączył: 29 Lip 2007
 Posty: 51
 Skąd: DBL/DW
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Wrz 2007,  12:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | widze ze bardzo martwicie sie o moje auto, ale ja nie piluje do momentu az cos z silnika bokiem wyskoczy, to nie jest cos niezwyklego dla tego auta, moc max przy 6250 obr, to są dane fabryczne,  ani razu wskazówka nie wjechała mi na czerwone pole. Nie jestem katem, nie mam zamiaru doprowadzać go do gorszego stanu niż ten w jakim jest. Co do gazu...sprawdze i podam... 
 [ Dodano: Pią Paź 08, 2010 01:22 ]
 hehe, teraz to już normalnie historia, przypadkiem trafiłem na swój post, czytam to i z perspektywy czasu łatwiej mi ocenić:) ciekawe ilu z tych krytykantów powyżej ma nadal swoje auta, zupełny brak próby pomocy, tylko krytyka bez najmniejszego zapytania, zagłębienia się w szczegóły...tak pompa okazała się niesprawna. Trzy lata minęły i dalej jeździ i oleju nawet nie bierze za dużo...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |