| 
		[MK4] Zerwany łańcuch rozrządu | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Sie 2007,  22:53   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ma znaczenie bo wyższe ciśnienie oznacza większą temperaturę wrzenia . auto po odpalniu nie może dawać ciśnienia na zbiorniczek . Zdejmowałeś głowicę ?? Jeśli tak to po co to robiłeś ?? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Piter  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: RS2000/150KM 
                  Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Sie 2007,  23:00   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czy ja tam gdzieś pisałem, że lepszy mineralny. | 
             
						
				_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA     
 
MK4 1.25 ZETEC Ghia
 
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 She-Fu [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Sie 2007,  23:12   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               nie zdejmowalem! ale byla zdejmowana jakies pol roku emu i nie przypominam sobie ze byla pozniej dokrecana a i przy okazji tego majonezu troche spanikowalem:) Lotos az taki zly jest? jezdze na nim od niepamietnych czasow i takie sensacje pojawily mi se pierwszy raz.. Czyli teraz wypadaloby przeczyscic odme i i pokrywe, tak? 
 
 
dioda moze Ty  mi powiesz gdzie szukac wlacznika wentylatora? 
 
 
Jutro jeszcze sprawdze jak ma sie barwa oleju w misce.. bo mimo wszystko mam wrazenie ze to moze byc uszczelka bo woda w baniaczku jakas taka brudna sie wydaje, nie tlusto-brudna, ane zwyczajnie ciemna.. 
 
 
moze przplukacz chlodnice by warto? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 daniel  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: daniel 
                  Wiek: 37  Dołączył: 23 Maj 2007 Posty: 100 Skąd: okolice Sanoka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Sie 2007,  23:51   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               u mnie też był ten "majonez" pod korkiem, zmieniłem olej na półsyntetyk i zniknęło    | 
             
						
				_________________ mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Sie 2007,  09:48   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | lotos nie jest taki zły o ile wymienia się go na czas . To nie jest formuła 1 zeby lać kosmiczne oleje .  Co do włącznika wentylatora to jest na deklu termostatu jak odnajdziesz górny wąż chłodnicy to jedź palcem po nim w stronę silnika i znajdziewsz włącznik . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 She-Fu [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Sie 2007,  20:58   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Porobilem kilka zdjec. Moze ktos pozna silnik i bedzie wiedzial co sie dzieje .. NA zdjeciach mozecie zobaczyc jak wyglada problem, jak wyglada spuszczona woda z chlodnicy i probka oleju.. Jezeli ktos zobaczy cos niepokojacego prosze, niech sie wypowie.. Olej jest na tyle czarny ze nie jestem w stanie stwierdzic czy jest metny czy nie byl zmieniany z 5000 kilometrow temu.. 
 
 
dioda - moze teraz sie zorientujesz gdzie moze byc ten czujnik? bo jak widzisz na zdjeciu go nie ma.
 
 
A i na jednym ze zdjec macie widok tej wtyczki z tylu silnika .. ktos poznaje?
 
 
Pozdrawiam i przepraszam za zawalenie posta!!! Dla mnie to bardzo wazne!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
To wszystko!
 
 
A i tak na marginesie termostat dziala... zastanawiam sie czy w razie czego nie podpiac wiatraka na stale.. Chlopaki zrozumcie za dwa tygodnie jade w trase prawie 2000km ichce do tego czasu miec wszystko za soba!!! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Sie 2007,  03:16   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | hm faktycznie nie ma na termostacie i nic dziwnego bo przecież to mk4 jest . Ale zdaje się że to jest to dziadostwo wkręcone w wąż na kolektorem ssącym z czerwoną kostką . Zobacz czy na miejscu na klucz nie ma wybitej temperatury . Weź sobie lusterko i zobacz w koło . Jeśli jest np 88oC to jesteś w domu . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 She-Fu [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Sie 2007,  18:38   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               aha .. moze masz racje ale on jest na powrocie z nawiewu w kabinie, czy mowe to w takim razie jakis mniej istotny czujnik? Tyle ze mam problem bo nie moge znalezc wtyczki od tego czujnika szukalem wszedzie i nic.. czy to mozliwe ze w warsztacie jak zmieniali mi rozrzad kilka miesiecy temu nie podlaczyli jej i gdzies wsiakla? szukalem kierujac sie od wentylatora i dochodzilem do pudelka z bezpiecznikami i przekaznikami i dalej gubilem trop bo lece po wszystkich kablach wychodzacych z pudelka i zadna wtyczka nie jest wolna:( ..
 
 
Pozdrawiam! 
 
 
P.S. chcialem ten czujnik wykrecic ale nie mam az takiej nasadki:( | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Sie 2007,  20:20   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | hm błądzimy w miejscu . Odezwij się na pw to sie ustawimy i się zobaczy . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 She-Fu [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Sie 2007,  02:19   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Bardzo bym chcial, ale jestem w Irlandii chwilowo .. a zalezy mi na czasie bo 28 sierpnia mam prom do francji i wracam do domu ... nareszcie.. wtedy bedziemy mogli sie ustawic to moze eszcze mi podpowiesz co tam nie gra.. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.