| Przesunięty przez: szynszyl 18 Maj 2006,  12:07
 | Układ hamulcowy : blokowanie hamulców | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | molu   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 693
 Skąd: Gorzów Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Wrz 2004,  21:31 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Garfield napisał/a: |  	  | do wymiany płynu jest -potrzebne około 1 litra ale i tak wszystkiego tam nie wlejesz! a ze jest sprzedawany po 0,5 litra to musisz kupic dwa! 
 | 
 Wydaje mi sie ze pol litra starczy  8)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Wrz 2004,  07:31 | 
 |  
               | 
 |  
               | Pól litra to jest akurat w przednich zaciskach i przewodach... a także w tylnych cylinderkach... a gdzie pompa i zbiorniczek wyrównawczy...? |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | molu   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 693
 Skąd: Gorzów Wlkp.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Wrz 2004,  08:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | w instrukcji jest napisane ok 0.5 litra - i mi tyle starczylo   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Grze [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Wrz 2004,  13:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | To ja dolącze sie do tematu z moim problemem. Mianowicie myśle że blokują mi hamulce. jest to szczególnie odczuwalne gdy pojezdze po miescie dłużej niz 20min. Wtedy jest to bardzo upierdliwe. Czuć(np. przy dojezdzaniu do skrzyzowania) w ostatnim momencie szarpniecie jakbym wogóle nie odpuscił hamulca. Czuć to takze przy ruszaniu. Ogolnie fura sie zamula. Myśle że to tylnie bo przednie były rozbierane i nic nie blokuje. Tylnie prawe kolo o wiele mniej hamuje niz lewe. Sprawdzone na hamowni na przeglądzie. Zaznaczam ze dzieje sie tak dopiero po dłuzszym poruszaniu sie po trasie i po około 20min. w miescie. Czego może to byc wina? Może to coś z przewodami lub płynem hamulcowym? Jak myslicie? Proszę o pomoc... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fred [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Wrz 2004,  13:41 | 
 |  
               | 
 |  
               | Może to yć tego typu sprawa że w bębnach z tyłu masz takie sprężynki dociskające hamulce. Możliwe ze one sie zablokowały. Postareaj sie je jakoś nasmarować albo pojechać WD40 moze to coś da. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | suchy   
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 55
 Dołączył: 04 Wrz 2004
 Posty: 61
 Skąd: sieminowice sl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Wrz 2004,  16:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie smaruj niczego pod bębnami !!!!  jak cos sie blokuje to jest ciepłe gorące ale jeszcze raz hamulce i smar z daleka od siebie |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kermitos [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Wrz 2004,  16:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdz cylinderki i samonapinacz, u mnie ten napinacz sie sypnal. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Grze [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Wrz 2004,  19:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | spox, zajrze do tego bębna. myśle jeszcze nad płynem hamulcowym... bo nie wiem czy byl wogule wymieniany(ja jezdze tą festynką już prawie 3lata a wczesniej to nie wiem) Efekt blokujących hamulcow jest najbardziej odczuwalny w korkach i innych częstych postojach z ruszaniem. Dzięki za zainteresowanie tematem :wink: |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | suchy   
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 55
 Dołączył: 04 Wrz 2004
 Posty: 61
 Skąd: sieminowice sl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Wrz 2004,  19:35 | 
 |  
               | 
 |  
               | bez jaj hydrol to niejest sprawdż ktore kolo ci sie grzeje mocniej niz inne jesli myslisz ze sie blokuje jak to tyl to sprawdz sprezyny itp walnij mlotem postukaj ale napewno niczego tam nie smaruj to ma chodzic na sucho |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kermitos [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Wrz 2004,  19:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | ale plyn to wymien obowiazkowo skoro juz na nim jezdzisz 3 lata. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | suchy   
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 55
 Dołączył: 04 Wrz 2004
 Posty: 61
 Skąd: sieminowice sl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Wrz 2004,  19:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | mój ma 9 a i starsze miewalem to jest i owszem higroskopijne ale to nie gąbka |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Grze [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2004,  19:13 | 
 |  
               | 
 |  
               | sory ze odswierzam stary temat ale wymiana plynu nie pomogła... jestem zdesperowany! nie mam pojęcia co to moze byc? POMOCY! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2004,  20:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | hm generalnie taki efekt moze być spowodowany złym ustawienie serwa albo powalonymi wężami elastycznymi . U mnie właśnie tak było ze płyn sie blokował w wężach . Tak jak koledzy radzili sprawdz które koła sie grzeja a odpowiesz sobie na pytanie gdzie szukać . Możesz odłączyć serwo od podciśnienia i zobaczyć czy taki efekt sie pojawi bedziesz wtedy na 100% pewny ze to nie ono . Zobacz w jakim stanie sa elastyczne węże czy nie maja bąbli itp . Czy masz twardy pedał na postoju tzn czy prawie odrazu jest opór ?? Pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Grze [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2004,  20:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | wiec tak, przewody są ok bo przy okazji wymiany plynu patrzylem. po jezdzie z blokującymi hamulcami sprawdzałem na dotyk kazde kolo i ogólnie zadne sie nie wyroznia wyjatkowym ciepłem. Jak ustawic serwo, skoro jest zle ustawinone? Pedał jest twardy tylko wtedy gdy mi blokują hamulce(tzn. jakis czas jazdy po miescie) a potem znowu robi sie miekki, ale nadal blokują.. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Paź 2004,  05:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | może masz to co ja? pompa hamulcowa bierze skadś powietrze. też jest miękki pedał hamulca. twardy jak go wcisnę do prawie poziomu podłogi. będę niedługo robił zestaw naprawczy. 25 zł lucasa i trochę grzebania |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |