[MK3] Twardy pedał hamulca |
Autor |
Wiadomość |
HUNTER [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Mar 2007, 15:42 [MK3] Twardy pedał hamulca
|
|
|
Witam. Posiadam Fieste 1.8D (super silnik) z 1990 w wersi CL. Wszystko było ok do czasu az pedał hamulca stał sie twardy :bad: hamulec niby jest ale bardzo słaby ( nie łapie na suwa na suchej nawierzchni) i trzeba go wciskac z bardzo duż siłą Odpowietrzenie nic nie dało :-/ Ktoś doradził mi zmiane serwa. Założyłem serwo z fiesty 1,3 ale nic nie pomogło. Ten przewodzik od serwa ,,ssie" ale niezbyt mocno. Czym moze być spowodowany ten mankament Czy serwo od 1,3 pasuje do 1,8 D ?? Byłbym bardzo wdzieczny za pomoc !!!!!!! |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Lip 2010, 12:04, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
thomasg
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Tomek
Wiek: 47 Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 79 Skąd: Jastrzębie Z
|
Wysłany: 20 Mar 2007, 18:52 Re: Twardy pedał hamulca
|
|
|
HUNTER napisał/a: | Czy serwo od 1,3 pasuje do 1,8 D ?? Byłbym bardzo wdzieczny za pomoc !!!!!!! |
ja też ostatnio miałem kłopot z serwem i hamulcami opisano tutaj , zakupiłem serwo ponoć pasujące z fiesty podobnej rocznikowo tyle że wersji benzynowej, dopiero na warsztacie okazało się ze dupa, długość łap inna, ten trzpień od serwa do pedału inny (długość, koncówka) . Sciągałem serwo przez gościa handlującego tailami z Francji, to niepasujące na szczęście udało mi się odsprzedać - marna z niego ozdoba półki |
_________________ "Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą.
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Fofka sprzedana |
|
|
|
|
stasiek49
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 02 Paź 2006 Posty: 105 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: 20 Mar 2007, 19:07
|
|
|
HUNTER, wysiadła pompa pod ciśnieniowa,jest zamontowana na głowicy po prawej stronie silnika obok termostatu |
_________________ stasiek49 |
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 20 Mar 2007, 19:42
|
|
|
Serwo w mk3 jest takie same we wszystkich modelach ja osobiście przekładałem z diesla do benzyny i pasowało bez zadnych problemów tak wiec pewnie padła pompa vacum tak jak napisał stasiek49, Sprawdz jeszcze przewód łączący serwo z pompą no i zaworek zwrotny. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
|
HUNTER [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Mar 2007, 21:47
|
|
|
Dzieki za szybki odzew!!!! FiestaKlubPolska RULES Ile moze kosztowac ta pompa?? i czy trzeba bardzo rozbebeszyć silnik zeby ja wymienic !!!! |
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 20 Mar 2007, 23:33
|
|
|
HUNTER napisał/a: | Ile moze kosztowac ta pompa?? i czy trzeba bardzo rozbebeszyć silnik zeby ja wymienic !!!! | Ile moze kosztować to nie wiem ale w gre wchodzi raczej tylko uzywana bo nowa to bedzie w cenie samochodu a za uzywke ze 100 150 zł mysle ze nie wiecej. Jesli chodzi o wymiane to nie ma zadnego problemu jest zamocowana do głowicu dwoma sróbami odkrecasz je odłanczasz przewod podciśnieniowy i wyciągasz. Za nim kupisz nową to sprawdz jeszcze krzywke na wałku rozrządu tą ktora porusza pompa czy sie nie wytarła. Raczej zadko sie to zdarza ale lepiej zobaczyć zanim wydasz kasę. |
|
|
|
|
HUNTER [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Mar 2007, 09:33
|
|
|
Dzieki za pomoc !!! Przy weekendzie biore sie ostro do reanimacji wspomagania . |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.