Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

się pochwalić muszę, bo coś fajnego kupiłem
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 17 Kwi 2006, 22:29   

Piestek a co ty chciałeś??
żeby za 200zł były tarcze sportowe (z innych stopów)??

Posłuchaj dodaj do swojej listy Zimmermanna Sport za jakieś 320zł za sztuke i EBC TG pewnei też za 300zł lub wiecej.

Niestety ale spotowy zamiennik kosztuje znacznie wiecej niż seria. W zasadzie 2x wiecej.

Co do ATE i Brembo to wszystko wygląda wporządku kiedy kupujemy produkt orginalny a nie wytwarzany w polsce (wtedy ich jakość jest znacznie gorsza).

Pozdrawiam i Pamietajcie za darmo nic sie nie dostanie!! Jakość zregóły idzie w parze z ceną i nie da sie tego oszukać.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17 Kwi 2006, 22:34   

Puma myślałem że się to zamknię w sumie 400zł bo jak patrzyłem to brembo max, czy ate power disc... których ceny są blisko 300zł ale niemogłem ani jednych ani drugich znaleźć do escorta rs2000
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 17 Kwi 2006, 22:48   

To lepiej kup dedykowane Lukasy i bedziesz zadowolony, a nie kombinuj z tarczami sportowymi. Takie jest moje zdanie jak masz oszczedzać to kup orginał ()zmiennik) porządnej firmy w końcu chodzi o twoje bezpieczeństwo!!!!!!
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
GienekWichura 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 309
Skąd: Puck
Wysłany: 18 Kwi 2006, 06:28   

Czyli nadal cena jest napradwdę satysfakcjonująca. Górna półka zestawów standardowych
Ja też uważam że dla xr2i 1,6 taki zestawik będzie wystarczający.
Duża zaleta tego że klocek jest dwudzielny. Dodatkowa zaleta w odprowadzaniu pyłu.
Jak dla mnie bajer.
 
 
 
losarturos
[Usunięty]

Wysłany: 21 Sty 2007, 23:46   

ATE Power Disc i EBC Greenstuff to zestaw, który mnie też kusi. Więc czekam z niecierpliwością na wrażenia z użytkowania tego kompletu. A także jestem ciekawy jak długo to wy3ma to cudo u KUI3A.
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 22 Sty 2007, 08:46   

przejechałem z 10 tys od założenia i w sumie to haulce są prawie nie zużyte, altualnie auto stoi już od listopada, bo nieco zmienia się jego przeznaczenie, klatka będzie itp, więc początki sportowego użytkowania będą także na tym zestawie a wtedy będę mógł coś więcej powiedzieć, generalnie jestem zadowolony bardzo, w maju zeszłego roku, niedługo po tym jak je założyłem pojechałem w okolice Świdnicy (był tam rajd ELMOT) w górach spisywały się rewelacyjnie, w ogóle nie odczywałem osłabienia siły hamowania.

takwięc z czystym sumieniem mogę polecić
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Sty 2007, 11:22   

KUI3A, to czekamy na relacje z przykotowania MK3 do sportu
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
losarturos
[Usunięty]

Wysłany: 22 Sty 2007, 12:45   

I o to właśnie mi chodziło. Wrażenia z dłuższego użytkowania są bardzo przydatne. Jednak warto było odkopać ten prawie zapomniany temat. I już jestem ciekawy jak cały Twój zestaw się sprawdzi w bardziej ekstremalnych warunkach. Zastanawiam się czy greensuffy Ci wystarczą czy ewentualnie później założysz czerwone lub żółte EBC. Pozdrawiam i przyjemnego ścigania się w niedalekiej przyszłości.
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 22 Sty 2007, 16:03   

PUMA : oczywiście relacja się pojawi, jak tylko etap zaawansowania osiągnie nieco wyższe stadium niż wybebeszenie auta, najprawdopodobniej luty/marzec coś się ruszy w temacie, tzn pojedziemy z klatką itp... chcemy (bo robimy to wspólnie z kumlplem) od razu zrobić prawie wszystko, tzn tak żeby auto jeździło, ale nie będę się tu rozpisywał za bardzo żeby nie zpeszać, w wolnej chwili zapodam do działu o tuningu jakiś topic o tym co się naprawdopodobniej wydarzy devil

losarturos:

jeżeli chodzi o hamulce to na pewno dojeździmy te greenstuffy (zbyt dużo ich zostało żeby wywalać) a później się nad czymś pomyśli innym pewnie, albo nad lepszymi klockami albo nawet nad tarczami od rs2000

a i jeszcze jedna uwaga odnosnie klocków z nieco innej mieszanki niż standardtowa, np greenstuff - zazwyczaj komplet tarcza klocek starcza na tyle samo czyli nie ma opcji, że na jednych tarczach 2 komplety klocków zużyjesz.

to co mam aktualnie to drugi już komplet greenów, poprzednie z gładkimi tarczami EBC styknęły na jakieś 30kkm czyli całkiem przyzwoicie
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Sty 2007, 19:14   

czekamy na relacje :D

a co do klocków to polecam Pagida czerwonego.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
losarturos
[Usunięty]

Wysłany: 23 Sty 2007, 22:42   

Dlatego ciekawiło mnie jak się będzie zachowywać Twój komplecik. Tarcze ATE nie są okrutnie drogie więc spokojnie można je wymieniać razem z klockami. Choć z drugiej strony jak dam 2x więcej na EBC, które może wy3mają 2x dłużej to i tak wyjdzie na to samo.
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 24 Sty 2007, 11:01   

losarturos napisał/a:
I o to właśnie mi chodziło. Wrażenia z dłuższego użytkowania są bardzo przydatne. Jednak warto było odkopać ten prawie zapomniany temat. I już jestem ciekawy jak cały Twój zestaw się sprawdzi w bardziej ekstremalnych warunkach. Zastanawiam się czy greensuffy Ci wystarczą czy ewentualnie później założysz czerwone lub żółte EBC. Pozdrawiam i przyjemnego ścigania się w niedalekiej przyszłości.


sprawdzi sie bo ten zestaw był już wiele razy testowany... lepszych kolcków moim zdaniem nie warto zakładać bo to będzie wyrzucony pieniądz (mam na myśli stary w rajdach na szczeblu amatorskim) ponieważ na green-ach i tak idzie bardzo łatwo zerwać przyczepność przy hamowaniu... kto chodź troche próbował swoich sił w sporcie i majstrował przy hamulcach wie o co mi chodzi pozdro
 
 
losarturos
[Usunięty]

Wysłany: 24 Sty 2007, 12:10   

No tak. Jak widać nie tylko o klocki chodzi. Przecież trzeba pewnie założyć jakieś lepsze opony. Co z tego, że hamulce będą żyleta jak gumki zaczną tracić przyczepność. A w przypadku samochoda z ABS co więcej łapnie klocek na tarczy to puści ABS.
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sty 2007, 00:04   

losarturos napisał/a:
No tak. Jak widać nie tylko o klocki chodzi. Przecież trzeba pewnie założyć jakieś lepsze opony. Co z tego, że hamulce będą żyleta jak gumki zaczną tracić przyczepność.
dokładnie tak
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 26 Sty 2007, 12:01   

co do tarcz ATE POWER DISC........mialem takie i badzo szybko mi sie pokrzywily.....po miesiacu od zalozenia....... wiec niejestem z tej firmy zadowolony.....ale to tylko moje odczucia

pozdrawiam wszystkich
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 26 Sty 2007, 19:25   

bo kupiles produkowane w Polsce :)
trzeba wychaczyc z niemiec:)
podobne problemy sa z Brembo robionymi w Polsce:)
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Chciałem/chciałam się przywitać....
Gość Hyde-Park 2067 19 Sie 2023, 15:14
bosscarpl
Brak nowych postów Przyklejony: CZYM SIĘ WOZI TEAM ZACHÓD
:) czyli nasza galeria i przywitalnia ;)
sowa Team Zachód 38 1 Maj 2013, 18:37
Howser
Brak nowych postów Chciałem się pochwalić pracą Kolegi Rafała
malowanie proszkowe...
bigel Tuning stylistyczny 3 13 Sty 2014, 11:02
TSRules
Brak nowych postów Coś się tłucze w kolumnie kierownicy ?
Grabarz Mechanika 2 4 Wrz 2008, 12:55
Grabarz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.