Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: uszczelka

Przesunięty przez: szynszyl
17 Kwi 2006, 11:18
Silnik : uszczelka miski olejowej
Autor Wiadomość
Thomas
[Usunięty]

Wysłany: 7 Paź 2004, 13:04   Silnik : uszczelka miski olejowej

Wiatm...
Czy nie kryje się coś nieprzyjemnego przy wymianie uszczelki misy olejowej w 1,4 CVH? Pytam, bo nie chce niespodzianek. I jeszcze ile kosztuje taka uszczelka?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Sty 2011, 22:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
virus2 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 75
Skąd: Kraków
Wysłany: 7 Paź 2004, 18:36   

Popierwsze jest taka lipa ze trzeba odkręcić rozruszniki i alternator bo inaczej nie chce wyjsc, podruba kosztuje 30 a orginał 60zł a zakładaj uszczelke na blok a nie na misę dasz trochę smaru i się będzie trzymać
_________________
Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi :) ))
http://streetracers.krakow.pl/
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Paź 2004, 21:52   

nie dawaj smaru !!!! Nie wolno , już lepiej poszukać specjalnego silikonu do uszczelniania silnika . Pytaj w dobrych i dużych churtowniach motoryzacyjnych . Dobre silikony do takich rzeczy sa czarne i bardzo gęste jak smoła . Później trzymaja super . To co kolega pisał to dobry pomysł . A to dlatego ze się często półksiężyce podwijaja i dupa . Cieknie wtedy . Pytaj o szczegóły Żółwika bo on jest znawca tego tematu:) Pare razy to juz w życiu robił . Ja mam opanowane tylko ohvki .
Pozdro
 
 
 
tomas
[Usunięty]

Wysłany: 7 Paź 2004, 23:58   

a może wie ktoś jak odkrecić miske w 1.3 ohv bo odkreciłem wszystkie ale to wszystkie śrubki i nie mogłem jej zdjąć niewiem co jest grane !!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 8 Paź 2004, 19:37   

hehe jak odkręciłeś wszystko to musisz wziąść młotek i kawałek deski i lekko puknąć . Tych śrubek jest dość duzo . Pamiętaj ze sa jeszcze 4 w okolicach półksiężycy . ich czasami nie widać .
Pozdro
 
 
 
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 9 Paź 2004, 11:08   

a nie lepiej[prościej]na silikonie to poskładać,po co wydawać 30,- na uszczelke skoro silikon wysokotemperaturowy do silnika kosztuje ok 10,- i jeszcze go zostanie po dokładnym wysmarowaniu powierzchni styku michy z blokiem i trzyma perfekt,nie przeszkadza nawet jak micha jest krzywa.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Paź 2004, 11:35   

Nie, chyba nie... lepej założyć uszczelkę...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
.mat.
[Usunięty]

Wysłany: 9 Paź 2004, 11:55   

dlaczego lepiej uszczelke ???? w ohv jest 4częściowa i zawsze na łączeniach cieknie,ja wole silikon,tylko trzeba umiejętnie go nałożyć.
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 9 Paź 2004, 20:04   

co do uszczelek od CVH to niestety najlepiej to robić na silniku wyciągniętym i odwróconym do góry nogami :)
a tak serjo to trzeba bardzo uważać bo półksiężyce się podwijają i cieknie ( nie poci sietylko cieknie ) a po takim podwinięciu uszczelka jest do wymiany więc zanim ją dokręcisz sprawdźtrzy razy czy dobrze leży .
Pomimo wszystkich wad stosowania samego silikony mrzydaje się on w połączeniu z uszczelką ( przyklej nim uszczelkę do bloku , zwłaszcza w korytkach półksiężyców ) ale pamiętaj że lepiej aby nie miał on kontakty z olejem .

tomas Dioda ma rację - uszczelka czasem sie przykleja ( zwłaszcza korkowa ) puknij w miskę ( ale najpierw sprawdź czy ci śruby nie zostały )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Paź 2004, 15:57   

Generalnie jak słysze ze ktoś składa silnik na silicon to mnie dusi . Duzo aut amerykańskich tak jest składanych i długo bez wycieków nie śmigaja . Bo amerykańce to auta na kilka lat i do kosza (przynajmnijej te nowe) . Zastępowanie uszczelek siliconem to najgorszy pomysł na jaki można wpaść . Silicon sie po paru latach rozpusza i zatyka smoki pompy i magistrale olejowe i zazwyczaj sie to kończy remontem . To równie dobry pomysł jak składanie gaźnika na silicon . Powiem wam ze ford przewidział tam uszczelke i ona tam być musi . Zobaczcie ze auta z niemiec nie ciekna bo tam nie ma nikt takich pomysłów . I generalnie nie polecam siliconów produkowanych w polsce ( czerwony jest syfem) . Kupujcie tylko markowe silicony do aut STP itp . One naprawde w połączeniu z uszczelka gwarantuja wysoka szczelność .
Pozdrawiam
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Paź 2004, 20:30   

amen
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
tomas
[Usunięty]

Wysłany: 12 Paź 2004, 23:38   

tak jAK SA 4 SRUBKI PO DWIE KOŁO KSIEZYCY TO JAK MAM DO NICH PODEJSC SKORO MIEDZY SKRZYNIA A SILNIKIEM JEST JAKAS BLACHA I NIE MOZNA NAWET ZOBACZYC CZY SA TE SRUBKI
 
 
virus2 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 75
Skąd: Kraków
Wysłany: 12 Paź 2004, 23:43   

Trzeba blache odkrecic :D
_________________
Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi :) ))
http://streetracers.krakow.pl/
 
 
 
Wodz


Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 40
Skąd: Okolice Rzeszowa
Wysłany: 13 Paź 2004, 07:03   

Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w mk1 musisz odkrecic rozrusznik i blache wtedy bez problemu wyciagniesz.Ja osobiscie polecam produkt do uszczelniania,klejenia i wypelniania LOCTITE 5910.Wedlug mnie jest rewelacyjny!!!Ale zarazem drogi :?
_________________
Ford Fiesta Xr2(mk1)
Fiesta stara ale jara!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów [MK2] Uszczelka miski olejowej 1.6D
FIESTA Moondust Sprzedam 0 2 Sty 2021, 22:20
FIESTA Moondust
Brak nowych postów [MK3] Wymiana łożysk, uszczelka miski olejowej
sawcio1234 Mechanika 2 11 Sie 2007, 08:40
sawcio1234
Brak nowych postów [MK3] Demontaż miski olejowej
Gość Mechanika ogólna 1 5 Lip 2007, 01:52
diodalodz
Brak nowych postów [MK4] Wymiana miski olejowej
ferdynand70 Mechanika silnika 7 4 Lip 2014, 20:19
mario3991


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.