Przesunięty przez: szynszyl 17 Kwi 2006, 11:18 |
Silnik : uszczelka miski olejowej |
Autor |
Wiadomość |
Thomas [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Paź 2004, 13:04 Silnik : uszczelka miski olejowej
|
|
|
Wiatm...
Czy nie kryje się coś nieprzyjemnego przy wymianie uszczelki misy olejowej w 1,4 CVH? Pytam, bo nie chce niespodzianek. I jeszcze ile kosztuje taka uszczelka?
Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Sty 2011, 22:33, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
virus2
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 7 Paź 2004, 18:36
|
|
|
Popierwsze jest taka lipa ze trzeba odkręcić rozruszniki i alternator bo inaczej nie chce wyjsc, podruba kosztuje 30 a orginał 60zł a zakładaj uszczelke na blok a nie na misę dasz trochę smaru i się będzie trzymać |
_________________ Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi ))
http://streetracers.krakow.pl/ |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Paź 2004, 21:52
|
|
|
nie dawaj smaru !!!! Nie wolno , już lepiej poszukać specjalnego silikonu do uszczelniania silnika . Pytaj w dobrych i dużych churtowniach motoryzacyjnych . Dobre silikony do takich rzeczy sa czarne i bardzo gęste jak smoła . Później trzymaja super . To co kolega pisał to dobry pomysł . A to dlatego ze się często półksiężyce podwijaja i dupa . Cieknie wtedy . Pytaj o szczegóły Żółwika bo on jest znawca tego tematu:) Pare razy to juz w życiu robił . Ja mam opanowane tylko ohvki .
Pozdro |
|
|
|
|
tomas [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Paź 2004, 23:58
|
|
|
a może wie ktoś jak odkrecić miske w 1.3 ohv bo odkreciłem wszystkie ale to wszystkie śrubki i nie mogłem jej zdjąć niewiem co jest grane !! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Paź 2004, 19:37
|
|
|
hehe jak odkręciłeś wszystko to musisz wziąść młotek i kawałek deski i lekko puknąć . Tych śrubek jest dość duzo . Pamiętaj ze sa jeszcze 4 w okolicach półksiężycy . ich czasami nie widać .
Pozdro |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Paź 2004, 11:08
|
|
|
a nie lepiej[prościej]na silikonie to poskładać,po co wydawać 30,- na uszczelke skoro silikon wysokotemperaturowy do silnika kosztuje ok 10,- i jeszcze go zostanie po dokładnym wysmarowaniu powierzchni styku michy z blokiem i trzyma perfekt,nie przeszkadza nawet jak micha jest krzywa. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 9 Paź 2004, 11:35
|
|
|
Nie, chyba nie... lepej założyć uszczelkę... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
.mat. [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Paź 2004, 11:55
|
|
|
dlaczego lepiej uszczelke ???? w ohv jest 4częściowa i zawsze na łączeniach cieknie,ja wole silikon,tylko trzeba umiejętnie go nałożyć. |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 9 Paź 2004, 20:04
|
|
|
co do uszczelek od CVH to niestety najlepiej to robić na silniku wyciągniętym i odwróconym do góry nogami
a tak serjo to trzeba bardzo uważać bo półksiężyce się podwijają i cieknie ( nie poci sietylko cieknie ) a po takim podwinięciu uszczelka jest do wymiany więc zanim ją dokręcisz sprawdźtrzy razy czy dobrze leży .
Pomimo wszystkich wad stosowania samego silikony mrzydaje się on w połączeniu z uszczelką ( przyklej nim uszczelkę do bloku , zwłaszcza w korytkach półksiężyców ) ale pamiętaj że lepiej aby nie miał on kontakty z olejem .
tomas Dioda ma rację - uszczelka czasem sie przykleja ( zwłaszcza korkowa ) puknij w miskę ( ale najpierw sprawdź czy ci śruby nie zostały ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Paź 2004, 15:57
|
|
|
Generalnie jak słysze ze ktoś składa silnik na silicon to mnie dusi . Duzo aut amerykańskich tak jest składanych i długo bez wycieków nie śmigaja . Bo amerykańce to auta na kilka lat i do kosza (przynajmnijej te nowe) . Zastępowanie uszczelek siliconem to najgorszy pomysł na jaki można wpaść . Silicon sie po paru latach rozpusza i zatyka smoki pompy i magistrale olejowe i zazwyczaj sie to kończy remontem . To równie dobry pomysł jak składanie gaźnika na silicon . Powiem wam ze ford przewidział tam uszczelke i ona tam być musi . Zobaczcie ze auta z niemiec nie ciekna bo tam nie ma nikt takich pomysłów . I generalnie nie polecam siliconów produkowanych w polsce ( czerwony jest syfem) . Kupujcie tylko markowe silicony do aut STP itp . One naprawde w połączeniu z uszczelka gwarantuja wysoka szczelność .
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Paź 2004, 20:30
|
|
|
amen |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
tomas [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Paź 2004, 23:38
|
|
|
tak jAK SA 4 SRUBKI PO DWIE KOŁO KSIEZYCY TO JAK MAM DO NICH PODEJSC SKORO MIEDZY SKRZYNIA A SILNIKIEM JEST JAKAS BLACHA I NIE MOZNA NAWET ZOBACZYC CZY SA TE SRUBKI |
|
|
|
|
virus2
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
Wodz
Dołączył: 17 Cze 2004 Posty: 40 Skąd: Okolice Rzeszowa
|
Wysłany: 13 Paź 2004, 07:03
|
|
|
Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w mk1 musisz odkrecic rozrusznik i blache wtedy bez problemu wyciagniesz.Ja osobiscie polecam produkt do uszczelniania,klejenia i wypelniania LOCTITE 5910.Wedlug mnie jest rewelacyjny!!!Ale zarazem drogi :? |
_________________ Ford Fiesta Xr2(mk1)
Fiesta stara ale jara!!! |
|
|
|
|
|