| Błędne wskazania wskażnika poziomu paliwa | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | doogi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Gru 2006,  20:32   Błędne wskazania wskażnika poziomu paliwa | 
 |  
               | 
 |  
               | witam. mam takie pytanko bo od dluzszego czasu nie tankowałem beznyny pow 50zł od dna baku.
 dzisiaj zdarzyo mi sie zatankować za 100zł i kreska wacha sie na 0,25 baku, a za te kwote powinno być przynajmniej 0,5. wydaje mi sie ze plywak sie zablokował/utonął
 i tutaj pytanie czy od sam sie podniesie czy czy odblokuje, czy musze coś grzebać tam ??
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 19 Kwi 2010,  22:47, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | goku   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Sylwester
 Wiek: 45
 Dołączył: 20 Lip 2006
 Posty: 226
 Skąd: Makowisko/J-aw
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sty 2007,  13:27 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | doogi napisał/a: |  	  | sam sie podniesie czy czy odblokuje | 
 
 Miałem identyczną sytuacje, u mniepo przejechaniu paru kilosów wrusiło do normy.
 
 
  	  | doogi napisał/a: |  	  | zablokował/utonął | 
 
 Utonąć może jeżeli pływak jest dziurawy.
 
 Jak ci się chce podnieś tylną kanape odkręć dekielek o baku i zobacz co i jak
   |  
				| _________________ http://img193.imageshack....36/ninjauhd.gif
 
  [/quote] |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sty 2007,  18:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | Albo zalej do pełna, większa ilość paliwa powinna go wycisnąć do góry. |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sty 2007,  19:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | wydaj 150 zł zeby sprawdzić czy pływak sie topi.. 	  | MARIUSZ.B napisał/a: |  	  | zalej do pełna, | 
  doogi,  weź dupsko wsadź do samochodu.. podnieś tylna kanapę i wyciąg pompę.. odrobina sprytu przy tym nie zawadzi. uważaj tylko na platikowy kruciec na końcu węza paliwa.. żeby go nie połamać.. delikatnie kombinerkami i ciąg równolegle o rurki metalowej pompki 
 [ Dodano: Pon Sty 01, 2007 19:52 ]
 aaa..
 no i odczep pływak..osusz i do szklanki z woda.. jak sie utopi
  ....... |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sty 2007,  19:57 | 
 |  
               | 
 |  
               | Przecież te 150 zeta nie wywali w błoto i tak trzeba lać i tak trzeba lać. Osobiście zawsze tankuję do pełna. Przynajmniej nie mam potem problemu z pływakiem   |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Sty 2007,  01:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | co do zatopienia pływaka to raczej mało prawdo podobne . W 90 % uszkodzony zostaje potencjometr wskaźnika , zazwyczaj to kara za jazdę na rezerwie bo wtedy w zbiorniku jest dużo więcej wilgoci i korodują slizgacze . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | doogi [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Sty 2007,  16:02 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | diodalodz napisał/a: |  	  | co do zatopienia pływaka to raczej mało prawdo podobne . W 90 % uszkodzony zostaje potencjometr wskaźnika , zazwyczaj to kara za jazdę na rezerwie bo wtedy w zbiorniku jest dużo więcej wilgoci i korodują slizgacze . | 
 
 gdzie ten potencjometr sie znajduje ??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Sty 2007,  19:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | do potencjometru przyczepiony jest drut a do druta balinik (pływak) . Są dwa rodzaje potencjometrów albo sa ścieżki z grafitu albo sa z drutu oporowego . Z drutu jak jest usterke widać odrazu bez gadania . Zobacz czy pływak sobie swobodnie chodzi . Z tego co wiem w mk3 pływak chyba jest wyposażony w tłumik drgań za co głowy sobie obciąć nie dam casami do tłumika wpada rdza i potrafi sie zawiesić . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.