  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
			| 
		[MK3] Uszczelniacze zaworów - wymiana | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Fornal  		  
		 
         
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 42  Dołączył: 25 Maj 2004 Posty: 38 Skąd: Tczew 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Gru 2006,  10:16   [MK3] Uszczelniacze zaworów - wymiana
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czytałem wcześniejsze posty na forum i mam pytanie czy przy wymianie uszczelniaczy jest koniczny demontarz głowicy? U mnie sytuacja wygląda następująco: ginął mi olej, powodem z pewnością był wyciek spod koła pasowego, wymieniłem zimmering i po kłopocie, prawie, bo olej dalej ginie. Pojechałm do majstra, sprawdzić kompresje, na trzech cylindrach po 100%, na jednym ponad 80, czyli pierścienie ok, dlatego też obstawiam za uszczelniaczami. Mechanior powiedział, że trzeba ściągać głowice i koszt to conajmniej 300zł., ale jak czytałem na forum, niektórzy piszą, że nie ma konieczności ściągania głowicy, jak właściwie sprawa wygląda, dzięki cześć. | 
             
						
				_________________ wcześniej   mk2 1.6D '84
 
teraz          mk3 1.1i   '91 | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Kwi 2010,  17:08, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 sgarwa  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Wiek: 49  Dołączył: 10 Gru 2006 Posty: 17 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Gru 2006,  11:44   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ponoć jest sposób bez inwazyjny. Biorą świecę wywalają porcelankę, do niej montują przewód do sprężarki (spawają aby się trzymał) i to wkręcają. Dalej już się można domyśleć. Mają takie domowe metody co niektórzy i cena wtedy wynosi 150 zł. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 anjko  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Imię: Mariusz 
                  Wiek: 45  Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Gru 2006,  19:42   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wykręca sie świece i wkłada sie do cylindra jakis wygiety drut zeby poderzec zawór a od góry odbezpieczasz wyciągasz spreżyne i wymieniasz uszczelniacz po wszesniejszym sciągnieciu pokrywy zaworów oczywiscie    i tak ze wszystkimi zaworami na wszystkich cylindrach. W tym silniku nie jest to zbyt skomplikowane i nie powinno kosztowac wiecej niz 100 zł za robote uszczelniacze 10 zł max i ewentualnie 8 zł za uszczelke zaworów. | 
             
						
				_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
 
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r. 
 
strach pomyśleć co będzie dalej ???    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Fornal  		  
		 
         
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 42  Dołączył: 25 Maj 2004 Posty: 38 Skąd: Tczew 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Gru 2006,  00:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Aha czyli żeby było taniej to mam szukać takiego, który będzie wiedział jak zrobić to bez ściągania głowicy.  To poszukam takowego, może się jakiś znajdzie. Dzięki za wyjaśnienia. | 
             
						
				_________________ wcześniej   mk2 1.6D '84
 
teraz          mk3 1.1i   '91 | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |