[MK3] Zawory w 1.3 HCS - czy są kasowacze |
Autor |
Wiadomość |
kemot [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Lis 2006, 00:37 [MK3] Zawory w 1.3 HCS - czy są kasowacze
|
|
|
Witam!!!
Pewnie sie powtarzam ale nie bardzo mi idzie opcja "szukaj". Moze ktoś wie czy w fiescie mk3 92r. HCS 1,3 CFI wersja C (dane z motorcrafta) zawory sa samoregulujace sie czy nie?? |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 14 Mar 2010, 13:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Lis 2006, 00:44
|
|
|
raczej nie . Z tego co wiem to dopiero endura ma kasowacze . Jak zdjemiesz dekiel i beda śruby do regulacji to musisz sam wyregulować . Da sie to zobaczyc przez korek wlewu oleju . |
|
|
|
 |
ciaastus [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Lis 2006, 01:01
|
|
|
diodalodz napisał/a: | dopiero endura ma kasowacze |
Nie. Nie ma endura też. A głośne klekotanie to przypadłość 1.3 endura. |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Lis 2006, 12:29
|
|
|
a wiesz czym sie różni endura od zwykłego 1.3 ?? Bo chciałem sobie takie cudo do auta wsadzić a nie wiem jakie sa różnice . Ma juz tulejowany blok albo 5 podpór wału ?? |
|
|
|
 |
ciaastus [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Lis 2006, 00:15
|
|
|
diodalodz napisał/a: | Ma juz tulejowany blok albo 5 podpór wału ?? |
Nie wiem tego.
Ale ponoć oprócz plastikowego dolotu i elektryki to jest to samo wszystko. |
|
|
|
 |
KacpeRS [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Lis 2006, 03:33
|
|
|
endra e 1.3 ma napenwo aluminową miske olejową ponadto są pewne różnice w pokrywie termostatu, ponadto skoro jest pełny wtrysk to kolektor ssący jest inny, kolektor wydechowy i dwórurka jest inna, wałek rozżądu też może być inny bo są inne fazy ssania i wydechu z racji tego że to inne długości kolektorów w mk4 tym silnikiem CHYBA struje już komp 5. Ja osobiście ciekawy jestem czy w 1.4 CFI (gównie eskort) jest większa średnica przepustnicy i innny wtryskiwacz czy to samo co w 1.3 CFI, bo między 1.1 CFI a 1.3 CFI jest różnica 5mm średnicy.
to jest link do aukcji z wałem głownym z 1.3 endura e jak widać ma 5 miejsc podparcia http://allegro.pl/item139..._1_3_98_r_.html
tak wygląda miska olejowa Aluminiowa http://allegro.pl/item139..._1_3_98_r_.html
a tak kolektor wydechowy http://allegro.plitem1399..._1_3_98_r_.html
po znalezieniu tego http://allegro.pl/item139...k_rozrzadu.html zastanawiam się czy aby napewno 1.3 mają tylko łańcuszek rozrządu
jak widać na tym linku z zewnątrz silnik 1.3 endura E bez osprzętu nie różni się niczym szczególnym (oprócz ceny) od silnika 1.3 z lat 89-96 z mk3 http://allegro.pl/item138...300_endura.html
tak silnik 1.3 endura e wygląda z osprzętem http://allegro.pl/item138...ord_fiesta.html (mieszkam niedaleko tej firmy TO ZWYKLI ZŁODZIEJE za głupią pierdołe życzą sobie 100 zł czasami barziej się opłaca kpuwać nowe części w INTER CARS) |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 14 Lis 2006, 00:05
|
|
|
To chyba nie jest silnik z mk3 tylko mk4 - w mk3 są wejścia na te rurki od napowietrzania spalin, a w tym ich nie ma. Chociaż faktycznie wygląda identycznie, poza tym szczegółem. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.