| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
		| Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008,  20:15
 | Znowu moja elektryka ! |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Marcinus   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 43
 Dołączył: 23 Wrz 2005
 Posty: 176
 Skąd: Rumia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2006,  15:56   Znowu moja elektryka ! | 
 |  
               | 
 |  
               | Pisałem juz o falujących obrotach byłem dziś w serwise bosch uprzejmy pan mi podłaczył fieste do kompa a tu nic żadnych błedów w komputerze no to jedziemy dalej teraz diagnoza przy pracującym silniku a tu : kod 15 czujnik położenia przepustnicy
 1. to dziwne czy ten czujnik ma wpływ na prace silnka na biegu jałowym Prosze o odp ?
 zrobiliśmy jeszcze raz test na pracujacym silniku i znowu wyswietliło sie cos takiego:
 
 2.kod 50 kod identyfikacyjny modułu EEC4 co to oznacza ?
 
 Teraz pytanie czy jak zrobiłem test na pracującym silniku poraz drugi tojuz niebyło kodu 15 dlaczego czy komp sobie go wykasował ?
 
 Sprawdziłem jeszcze sonde i okazało sie że wykres jest prosty a powinien byc pofalowany i że silnik dostaje zadużo paliwa co to oznacza ?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | dday   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Gru 2004
 Posty: 390
 Skąd: wawa-anin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2006,  20:36   Re: Znowu moja elektryka ! | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Marcinus napisał/a: |  	  | czy ten czujnik ma wpływ na prace silnka na biegu jałowym Prosze o odp ? | 
 tak
   |  
				| _________________ 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Wrz 2006,  21:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | sprawdź omomierzem czujnik przepustnicy . Najlepiej wychyłowym . |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Marcinus   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 43
 Dołączył: 23 Wrz 2005
 Posty: 176
 Skąd: Rumia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Wrz 2006,  18:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | czujnik połozenia przepustnicy wymieniony i żadnych efektów dalej to samo HELP !!!!! |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Wrz 2006,  19:48   dłuuuugi | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam! 
 Posiadam Fofi jak w opisie obok 104KM. Od2 tygodni auto zaczęło szarpać około 1800-2000 obrotów. Przy gwałtownym ruszeniu z wciśniętym gazem tego nie czuć, natomiast przy powolnym ruszaniu i jeździe w mieście na tzw. podtrzymaniu prędkości, gdy obroty znajdą się w okolicy 1800 obr auto wali żabki (od 2 tyg coraz mocniejsze).
 
 1. świece zmienione wczoraj (bez zmian)
 2. na diagnozie był kod 11 (w pmięci brak błędów), potem wykazało kod 35 czyli czujnik położenia przepustnicy (na wyłączonym silniku). I teraz moje prośba, czy ktoś posiadający sprawny czujnik mógłby pomierzyc opory na nim miedzy poszczególnymi nóżkami. Na potencjometrze nie mam opisanych numerów nóżek, ale zerkając na opis z książki błędów to tylko mam jeden pomiar w normie. Trzeci ma identyko silnik, miezyliśmy opór i tez wychodzi, że tylko jeden pomiar jest w zakresie (i stąd moje pytanie - u niego nie ma takiego szarpania).
 3. krokowiec będzie czyszczony na dniach, ale sądzę że to nie on, bo auto się nie dławi. Jest tylko to jedno szarpnięcie w zakresie powyżej.
 4. chciałbym przeczyścić przepływomierz, ale nie wiem gdzie on jest.
 5. czy w tym silniku reguluje się luz zaworowy, czy tez ma on regulacje hydrauliczną?
 6. auto posiadam 2 miechy, ale szybko sie go uczę
 7 zdolności manualne i elektryczne w stopniu podstawowym posiadam to chyba dam radę (z fso truck większe były problemy i dalo sie jeździć
   
 Pozdrawiam i oczekuję szybkiego helpu, bo kupić czujnik za 406 zł w sklepie forda umiem.
 
 
 P.S. Wbrew pozorom czujnik przepustnicy forda da sie rozebrać i przeczyścić be uszkodzenia go, ale to nie pomogło
 
   Te stalowe tulejki działają jak zatrzaski i trzymają go przed rozleceniem sie na 2 połówki. Złożenie go jest trudniejsze, ale możliwe.
   
 21:38 Najwazniejsze, zapomniałem powiedzieć, obroty na biegu jałowym nie chcą zejśc poniżej 1300. Na poczatku schodził bez problemu, potem raz na jakiś czas, a teraz to do 1000 zejdzie raz na 15-20 razy (mimo przegazowania nie spadaja na 1000 - wiem objawy wskazuja na krokowy, ale czy to powoduje ta dziurę?
 
 Sorki za długi post
 
 23:00 Analuzując poprzednie posty z problemami XR-ek kompreska wygląda tak
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Wrz 2006,  22:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ten typ to tak, a spróbuj to zrobić od 1,1 czy 1,3.... Też się da rozebrać, ale to bardzo ryzykowna operacja. 	  | Tommur napisał/a: |  	  | Wbrew pozorom czujnik przepustnicy forda da sie rozebrać i przeczyścić be uszkodzenia go, ale to nie pomogło | 
 |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Wrz 2006,  23:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wiem, że inaczej ten wygląda. Ale za to nie radziłbym tego przewiercać w celu przepłukania. Nie za bardzo widziałem tam miejsce na wiercenia. W 1,1 to inna sprawa. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Wrz 2006,  23:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | Własnie o tym mówię. 1,1 - 1,4 jest inny. Co do wiercenia, to mozna się zagłębić ok 0,5 mm po przejściu wiertła przez obudowe, bo dalej wejdzie już w ten grafit, w twoim też na pewno jest luz, ale skoro można rozebrać, to też bym tak zrobił a nie wiercił 	  | Tommur napisał/a: |  	  | Wiem, że inaczej ten wygląda. Ale za to nie radziłbym tego przewiercać w celu przepłukania. Nie za bardzo widziałem tam miejsce na wiercenia. W 1,1 to inna sprawa. | 
   |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |