| 
		Stożek w MK3 1.3i | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Sobot  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 42  Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 67 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Wrz 2006,  18:52   Stożek w MK3 1.3i
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jako, że już dawno temu szukałem sposobu i cześci na podłączenie stożka do mojej FoFi wreszcie ubiegłej niedzieli (wczoraj   ) zmalazłem na giełdzie samochodowej odpowiednie komponenty :lol: Stożek przyszedł dziś i odrazu zamontowałem. Efekt końcowy wygląda jak na razie tak:
 
 
 
 
 
W najbliższych dniach otrzymam conieco kwasówki, narazie aby oddalić stożek od kolektora. Jako następne będzie całwoite połączenie stożka kwasiakiem 75mm i zrobienie ekranu cieplnego.
 
P.S. przy okazji zakupu stożka skorzystał na tym mój synek :     Teraz jego triak wykazuje o wiele większą mocą i bardziej rasowy wygląd:
 
 
 
 
 
Pozdrawiam | 
             
						
				_________________ ..::Fiesta Maximum Attack::..
 
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A 
 
Był Model:Fiat 126p '92 Wersja:FL 2d Silnik: 650ccm/~40KM (4)
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Darekmk3  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Futura 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Darek 
                  Wiek: 41  Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Wrz 2006,  19:01   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hej
 
z czego jest czapka na monowtrysk? jak sie to sprawuje na lpg (wolne obroty)duzo było dłubania przy montazu? 
 
pozdro
 
i gratki oczywiscie teraz tylko rozporke zakladac     | 
             
						
				_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 
www.fiesta-squad.prv.pl
 
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 
cos dla grupy jebax teoretix
 
fiesta rs 1300 w akcji | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcinus  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: Marcin 
                  Wiek: 43  Dołączył: 23 Wrz 2005 Posty: 176 Skąd: Rumia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Wrz 2006,  19:19   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | napisz z jakiego samochodu to kupiłeś i jak podłaczyłes odme jakies zdjecia z bliska ? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Wrz 2006,  19:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wygląda mi to na Opla    ale ja myślałem o Volkswagenie    czas pokaże co zamontuje u siebie   
 
Pozdro | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bit1  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Błażej 
                  Wiek: 39  Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Wrz 2006,  21:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Fajnie ci to wyszło, a jak przy odpalaniu na zimnym silniku? Co bedzie w zime? | 
             
						
				_________________
   
 
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
 
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
 
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 marcus_87  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Calypso 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Wrz 2006,  21:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Marcinus napisał/a: | 	 		  | jak podłaczyłes odme jakies zdjecia z bliska ? | 	  
 
odme to mozna puscic luzem, lepiej napisz co zrobiles z przewodem podcisnieniowym i jak to sie sprawuje, czym zalepiles dziure z kolektora wydechowego?
 
polecam wymiane uszczelki pod klawiatura koszt ok 7zl w intercarsie.
 
ps. uklad recyrkulacji sam zakladales czy masz auto bez katalizatora seryjnie? | 
             
						
				_________________ Dołącz do Lublin Squad!
 
 
Fiesta calypso RS1300 sprzedana... | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez marcus_87 4 Wrz 2006,  23:04, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Wrz 2006,  22:12   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No widzisz Pawel     teraz tylko do mnie przyjedz tzn. do Krzycha na stadnine i robimy zimna strefe z ryflowanego alu do twojej FoFi    wszelkie nie dociagniecia poprawimy na miejscu   
 
 
Pozdrawiam | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Sobot  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 42  Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 67 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Wrz 2006,  22:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | napisz z jakiego samochodu to kupiłeś | 	  
 
Jest to cześć z VW Passat/Audi. Jest tylko mały problem bo średnica wewn tej "czapki" wynosi ok 120mm a średnica wtrysku 100mm. Zastosowałem gumową redukcję i porzsądną opaskę. Przedów gumowy jest nie wiem od czego (po prostu dopasowałem)
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | a jak przy odpalaniu na zimnym silniku | 	  
 
Zobaczymy rano    Jak dojade do pracy to napisze
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | co zrobiles z wezykiem do mapa i przewodem podcisnieniowym i jak to sie sprawuje, czym zalepiles dziure z kolektora wydechowego | 	  
 
Przy seryjnen "patelni" miałem właśnie dwa wężyki - odma i jakiś podciśnieniowy. W tej "czapeczce" są okurat dwie dziurki na dwa wężyki    Ze starej patelnii wytnę stary kruciec od podciśnieniowego wężyka (wydaje mi się że chodzi również o odpowiednią średnicę dziurki w krućcu)
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | ps. uklad recyrkulacji sam zakladales czy masz auto bez katalizatora seryjnie | 	  
 
Układ był jak już go (FoFi) kupiłem, kat też był ale jużgo nie ma     
 
 
 
 
Jak już pisałem układ dolotowy będzie jeszcze dopieszczany. Zrobiłem dopiero 2km na nim i jeszcze wszystko jest oki. Tylko jak jest ciepło to zaciąga cholernie dużo ciepłego powietrza no i nie ciągnie jak powinien. Spoko jest czas zrobie   
 
 
 	  | Cytat: | 	 		  | teraz tylko do mnie przyjedz tzn. do Krzycha na stadnine i robimy zimna strefe z ryflowanego alu do twojej FoFi  | 	  
 
Dokłądnie też o tym myślałem. Jak bedzie czas to oczywiście się zamelduje   
 
 
Dokładniejsze części podzespołów porobie niebawem
 
Pozdro i dobranoc 
 
 
[ Dodano: Wto Wrz 05, 2006 12:48 ]
 
No i dojechałem do pracy. Rano (7:30) odpalił jak zwykle na gazie za 2 razem i nie było większych problemów. W czasie jezdy w okolicach 4000 rpm zaczyna jakby przymoolać ale przy ok 5000rpm znowu ciągnie jak poje****. Jak dla mnie to tylko uszczelnienie układu dolotowego, oddalenie stożka i zimna strefa i będzie oki.
 
Pozdrawiam | 
             
						
				_________________ ..::Fiesta Maximum Attack::..
 
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A 
 
Był Model:Fiat 126p '92 Wersja:FL 2d Silnik: 650ccm/~40KM (4)
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Wrz 2006,  20:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               No i poprawki czas dostawic... rurki nie szukalem nawet bo czasu brak... ale na next weekend mozemy sie zmowic i porobic przy naszych Fionach...   
 
 
Pozdrawiam | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Przepol  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 42  Dołączył: 21 Wrz 2005 Posty: 170 Skąd: Anglia-Exeter 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Sobot  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 42  Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 67 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Paź 2006,  07:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Przepol napisał/a: | 	 		  Ja testowalem  przewod od podcisnieia i wydaje mi sie ze mozna do zaslepic,
 
a auto chodzilo normalnie | 	  
 
 
To w takim razie po co on wogóle jest ?? Przecież jakąś funkcję spełnia. Ja zrobiłem tak jak było seryjnie czyli podłączony przez króciec do czapki na wtrysk i jest ok,
 
Pozdrawiam | 
             
						
				_________________ ..::Fiesta Maximum Attack::..
 
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A 
 
Był Model:Fiat 126p '92 Wersja:FL 2d Silnik: 650ccm/~40KM (4)
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Przepol  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 42  Dołączył: 21 Wrz 2005 Posty: 170 Skąd: Anglia-Exeter 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Paź 2006,  08:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zgoda po cos on jest, ale zauwaz ze wen wezyk łaczy sie porzez jakis trojnik z drugim i potem dopiero do mapa idzie, i zamiast trojnika zwykle kolanko wstawic to moim zdanie tez by bylo, bo fekt taki sam jak zatkanie tego wezyka. | 
             
						
				_________________
  
 
 
 
http://pl.youtube.com/watch?v=MCGdXRCfP0s - FKP movie | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kolin  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 37  Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Paź 2006,  07:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a filter kolega jaki kupil? jakis spycjalny przeznaczony to Forda Fiesty??     czy jaki to      bo ja dzis tez wyruszam na poszukiwanie obudowy wtryskiwacza    | 
             
						
				_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Sobot  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Paweł 
                  Wiek: 42  Dołączył: 04 Lut 2005 Posty: 67 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Paź 2006,  10:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Kolin napisał/a: | 	 		  a filter kolega jaki kupil? jakis spycjalny przeznaczony to Forda Fiesty??     czy jaki to      bo ja dzis tez wyruszam na poszukiwanie obudowy wtryskiwacza    | 	  
 
 
Filterek jest z allegro dopasowany do pojamnosci, nic więcej. Oczywiście nie ma co szalec filterek kupiłem troszkę tańszy niż np. Jacky-iego.
 
Link do filterków na allegro
 
--==klik==-- 
 
 
Pozdrawiam | 
             
						
				_________________ ..::Fiesta Maximum Attack::..
 
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A 
 
Był Model:Fiat 126p '92 Wersja:FL 2d Silnik: 650ccm/~40KM (4)
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Kolin  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 37  Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Paź 2006,  16:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wiec tak jezdzilem dzis i dopasowalem czapeczke wtryskowa od Opla Astry 1.6i na mono:) lekko bedzie trzeba przerobic zaplacilem za to 50 zl    stożek zakupiony tez i lącznik do power rury
 
 
http://www.allegro.pl/ite...sty_67_5mm.html
 
 
http://www.allegro.pl/ite...ess_od_s_s.html
 
 
 
jutro zaczne kombinowac jak towar dojdzie:) i bede dalsze relacje opisywal:) oczywiscie zdjecia porobie:) 
 
 
[ Dodano: Sob Paź 07, 2006 14:05 ]
 
Dumalem kombinowalem i filterek zalorzylem:D gra i buczy wszytko jak nalerzy  moje odczucia rowniejsza praca silnika szybciej sie wkreca na obroty,natychmiastowa reakcja na wcisniecie pedalu gazu,od 4 tys obrotow zaczyna huczec ladnie i ciagnac jak dzik:D | 
             
						
				_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tommy  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Tomek 
                  Wiek: 38  Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Mar 2007,  10:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Cytat: | 	 		  | Zgoda po cos on jest, ale zauwaz ze wen wezyk łaczy sie porzez jakis trojnik z drugim i potem dopiero do mapa idzie, i zamiast trojnika zwykle kolanko wstawic to moim zdanie tez by  , bo fekt taki sam jak zatkanie tego wezyka. | 	  
 
 
Ja wczoraj dopasowałem kopułkę z astry 1.6 na monowtrysku i oto do czego doszłem w związku z tym podciśnieniem: kiedy zostwaiłem ten przewód luźno, silnik na luzie pracowal na zdecydowanie wyższych obrotach niż przedtem, z kolei jego zaślepienie spowodowało ich spadek nieco poniżej normalnego poziomu (silnik nie przygasał, ale było odczuwalne lekkie drżenie), tak więc wychodzi na to, że ma on jakiś związek z sterowaniem obrotami na biegu jałowym. Dzisiaj po jego przedużeniu podłączyłem go do w/w kopułki i wszystko wróciło do normy. Tak więc moim zdaniem zaślepienioe tego przewodu nie jest najlepszym rozwiązniem. Lepiej chwilę się pomęczyć i go podłączyć  ;-) | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KacpeRS [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Kwi 2007,  01:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               polecam zrobić w 1.3i coś takiego mi to przyniosło troche odczuwalne efekty
 
 
 
moja teraz pali buty przy alusach 195/50 r15 | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 marcus_87  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Calypso 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Dołączył: 22 Sie 2005 Posty: 464 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KacpeRS [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Kwi 2007,  16:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | nie tylko polerowałem ale powiekszyłem kanały frezem | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Tommy  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Tomek 
                  Wiek: 38  Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Kwi 2007,  19:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A jak wygląda spalanie po tym zabiegu? | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |