| [MK3] Tłumik końcowy - coś lata w środku | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Sie 2006,  19:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | ludzie zadnych strumienic chcesz cos wyciac to wycinaj ale wstaw poprostu rurke.
 pozdrawiam
 |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Sie 2006,  20:32 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | MARIUSZ.B napisał/a: |  	  | Tłumiki seryjne, brak katalizatora, zamiast kata zwykła rura. | 
 I chyba tez bede musial tak zrobic, bo mam teraz puszke po katalizatorze i dzwiek jest taki nieprzyjemnie metaliczny...
 
 Tylko czy na przygladzie sie nie przyczepia jak zobacza wspawana rurke
   |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Sie 2006,  07:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wczoraj byłem na przeglądzie. Ale byłem u siebie tzn. w małej miejscowości pod Warszawą. To jest parodia przeglądu a nie przegląd w porównaniu do Warszawy. Zawsze przeglądy robiłem w Wawie ale teraz byłem akurat u siebie i dlatego tam pojechałem.
 Po wjechaniu na kanał facet sprawdza hamulce i luzy na przednich kołach, potem przeszedł się pod autem wyszedł i kazał włączyć światła. I to cały przegląd.
 Śmiechu warte. Ale ważne że jest pieczątka a co autu dolega to i tak wiem sam.
 Śmiało wywalajcie katy przegląd to pestka. Oni też z czegoś muszą żyć
   |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dark57 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Sie 2006,  09:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jak wizualnie stwierdzić czy kat jest zły; odkręciłem tłumiki i nieco widać katalizator- kolor jasno brązowy tzn według mnie jest dobry; dmuchałem przez niego powietrze z drugiej strony wylatuje gładko (tzn nie jest tłumione) Kiedyś fiesta brała mi ok 1llitr oleju na 1000km. Jak to się ma do stanu katalizatora.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Sie 2006,  16:15 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | dark57 napisał/a: |  	  | Jak wizualnie stwierdzić czy kat jest zły; odkręciłem tłumiki i nieco widać katalizator- kolor jasno brązowy tzn według mnie jest dobry; dmuchałem przez niego powietrze z drugiej strony wylatuje gładko (tzn nie jest tłumione) Kiedyś fiesta brała mi ok 1llitr oleju na 1000km. Jak to się ma do stanu katalizatora.
 | 
 jedynie metoda to chyba go ostukac jakims gumowym mlotkiem i posluchac czy cos sie tłucze w srodku... jesli nie to wkład jest cały, albo go w ogole nie ma  :-D (ale to jest mozliwe tylko przy naprawde duzym przebiegu)
 |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.