| Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015,  21:23
 | [MK4] fiesta 1.7 project | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | baq [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Sie 2006,  20:22   [MK4] fiesta 1.7 project | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam jakos dluzo czasu zlecialo zanim sie wzialem za opisanie modyfikacji no ale najwazniejsze ze wreszcie sie wzialem
   
 wiec tak .. pewnego pieknego popoludnia stwierdzilem ze silnik 1.25 w mojej fiescie mimo ze byl calkiem zwawy juz mi nie wystarcza .. poczytalem troche o mozliwosciach wymiany silnika i doszedlem do wniosku ze chyba najlatwiejszym przeszczepem serducha dla mojej fiesty bedzie silnik 1.7 od pumy..
 
 niestety znalezienie egzemplarza nie zajechanego zajelo mi prawie 5 miesiecy
 i owszem silnik sie znalazl ... zgodnie z tym co mowil handlarz z Gubina silnik w stanie igielka, maly przebieg przeglady itd ( no wiec udalem sie w daleka podroz do Gubina)
 na miejscu okazalo sie ze silnik owszem jest ale ma troche wiekszy przebieg niz na poczatku mowil sprzedawca ale wszystko gra
 Kupilem wraz z silnikiem wiazke, komputer, przepustnice, oba kolektory w zasadzie chyba caly osprzet .no moze poza tym ze zapomnialem o przeplywomierzu ( emocje ah te emocje ) skrzynie biegow zostawilem seryjna wiedzac z doswiadczenia kolegow z UK ze bedzie pasowac ... oraz seryjne zostalo kolo zamachowe ... zostawilem je specjalnie
 lzejsze kolo zamachowe (samochod straci troche stabilnosci na jalowym biegu ale bedzie sie szybciej wkrecal na obroty )
 
 swap mial byc dosyc prosty i owszem obylo sie bez wiekszych problemow .. pewnie za sprawa zakladu w ktorego to rece zostawilem moje cudenko
   
 w zasadzie wszystko przewidzialem moze procz immobilajzera ktory trzeba bylo przeprogramowac
  hehe o tym jakos niepomyslalem   bylo z tym troche problemow bo kilka minut po odpaleniu ecu zgubilo kod kluczyka i trzeba bylo jeszcze raz przechodzic cala procedure
   
 jedynie problemow narobil seryjny przeplywomierz
  oraz sonda lambda ktora nie wiedziec czemu sie chwilke pozniej zepsula   
 po kolejnym podlaczeniu do kompa i wymianie/zmianie wadliwych urzadzen wyjechalem z zakladu
   
 oczywiscie mocno spracowane seryjne zawieszenie nie dawalo rady
 wiec zostalo zmienione na sprezyny eibacha - 40 i amortyzatory gazowe
 
 w fiescie zrobilo sie potwornie twardo
 ale na pewno bylo wiecej funu
   
 potem przyszla kolej na oponki
 wymiana seryjnego ogumienia 165/70/13
 na yokohamy 185/50/14 + alufelgi ( wczesniej jezdzilem na stalowkach)
 dlugozreszta zastanawialem sie nad rozmiarem i stwierdzilem ze nie ma sensu zakladac 195/45/15 od pumy bo sa to wielkie jak na fieste walce ktore tylko pogorsza osiagi auta i zwieksza spalanie
   ktore teraz notabene wynosi okolo 9.5 /100
 
 hamulce z escorta 1.6 wentylowane ...... nie daja rade wiec pewnie jakos niebawem bedzie swap na cos wiekszego i wymiana na tarcze z tylu zamiast seryjnych bebnow
  narazie w planach   
 kolejna zmiana dotyczyla bardziej wizualnej strony samochodu i mimo tego ze absolutnie mnie nie interesuje wyglad samochodu to mimo wszystko taka mala popierulka sprawi mi przyjemnosc
   wiec lotka wraz z tylnim swiatlem stopu zawedrowala pod klape fiesty
 
 potem wymienilem seryjne fotele bo troche nie bardzo trzymaly i czlowiek latal jak glupi w zakretach
 najprostrzym rozwiazaniem okazaly sie fotele od pumy 1.7
 ktore teraz goszcza w samochodzie
   
 i tak sobie jezdzilem przez jakis czas ..
 wiele razy stawalem na swiatlach z puma 1.7 i w sumie dzieki mniejszej masie bez problemu dawalem rady
   fiesta wazyla wtedy 914 kilo i nie miala grama elektroniki zadnych podnoszonych szyb lusterek czy nawet wspomagania
   no ale oczywiscie przyszedl taki dzien ze stwierdzilem ze albo zmieniam samochod na cos szybszego albo zrobie cos by fiesta bardziej dawala rade
   
 wiec ... WRESZCIE
 - wymiana przeplywomierza na mondeo 2.0
 - dolot -- zestaw 57i k&n
 - wymiana wydechu na custom made 57 mm z nierdzewki
 - kolektor wydechowy 4-2-1 pro-tech'a
 - a nastepnie kilka dni temu usunalem ograniczenie mocy na 1 biegu do 100km ktory seryjnie posiada puma 1.7 i w zasadzie macie obraz co do tej pory zostalo zrobione w fiescie
  ahh zapomnialbym dodac totalnie wybebeszony tyl samochodu  zreszta beda zdjecia 
 w zasadzie wiekszosc zmian tych co chcialem juz jest
 
 w planach na niedaleka przyszlosc wymiana walkow na jakies takie 285 kenta badz pipera
 i strojenie
 to w zasadzie bylo by wszystko co chcialem zrobic z fiesta
 nie zamierzam ingerowac w silnik, zadnych planowan glowicy albo cos takiego ... aczkolwiek nie zaprzeczam ze moze mi strzelic do glowy kolektor ssacy od pumy racing + throttle bodies(szczegolnie ze ostatnimi czasy sporo sie na ten temat naczytalem)
 
 w zalozeniu byl to projekt samochodu drogowego ktorym bez problemu bede sie poruszal po bulki i spalanie nie bedzie mnie jakos szczegolnie meczyc finansowo >10l/100km
 
 no i jak narazie tak jest
   na deser polecam kilka zdjatek
 wygladem nie poraza ale nie to bylo sensem przerobek
   
 fiesta1
 fiesta2
 fiesta3
 fiesta4
 fiesta5
 fiesta6
 fiesta7
 fiesta8
 fiesta9
 fiesta10
 fiesta11
 fiesta12
 fiesta13
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez LOY 22 Lip 2008,  23:40, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Sie 2006,  20:33 | 
 |  
               | 
 |  
               | ładnie ładnie  ciekawe co Ci strzeli do głowy   |  
				| _________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bad_Boy__Zabrze   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adrian
 Wiek: 39
 Dołączył: 25 Gru 2005
 Posty: 81
 Skąd: Zabrze
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Sie 2006,  21:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wreszcie   
 Brawo Baqu
     
 a teraz kilka pytań:
 
 1) Jakie hamulce masz??
 2) z tego co sie zoriętowałem masz skrzynie od 1,25, cyz bedzie ta z 1,7?? i jak sie mają one wzgledem siebie przełożenia i przełożenie główne??
 3) Co miał zmienić przpływomierz od Mondeo?? większa średnic??
 
 Co do planów to bym polecął zrobienie głowicy:
 spasoanie kolektorów i dolizanie kanałów oraz odrobine splanować tym bardziej jesli bedą wałki ostre i co za tym idzie koła również.
 
 Pozdrawiam i gratuluje projektu: Według mnie zasługuje na Aleje zasłużonyc".
 
 Życze Pumy Racying w nadwoźiu MK4
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Arkadius   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Arek
 Wiek: 35
 Dołączył: 17 Lip 2006
 Posty: 637
 Skąd: Sępólno Kraj.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Sie 2006,  21:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | Fajne  Ja bym się jeszcze pokusił o wywalenie aka do bagażnika   
 Ile wyszło Ciebie zrobienie wydechu?
 
 P.S. Delikatnie drażni mnie to totalnie skorodowane uszko od końcowego tłumika
   |  
				| _________________ Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
 Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
 Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
 Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Sie 2006,  21:34 | 
 |  
               | 
 |  
               | Baq - gratulacje ( lepiej późno niż wcale )  trafiasz do Aleii Zasłużonych ale warunkowo . Musisz zacząć uczestniczyć w życiu Klubu . Pojaw sie na paru spotach ( jak to w ZG 2006 powiedział Dioda " my nie gryziemy , conajwyżej nieco śmierdzimy ale nie gryziemy " ) więc zapraszamy   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | baq [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Sie 2006,  09:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | moze zaczne od  pytan Pumy :0 1. hamulce sa od escorta no i pumy czyli zadna rewelacja wentylowane 240 mm srednicy 20mm grubosci
 a tyl bebny od fiesty 1.25
 wiec absolutnie zadna rewelacja i to jest pierwsza rzecz jaka chcialbym zmienic jak macie jakies pomysly to bardzo chetnie ich wyslucham
  tylko prosze pamietac ze to nie jest mk3   
 2. jesli chodzi o skrzynie biegow to obie maja oznaczenie ib5 roznia sie tak jak napisalem przelozeniami ktorych rzecz jasna nie pamietam ae jak wroce do domu sprawdze w microcacie i napisze
   
 3. jesli chodzi o przeplywomierz od fiesty mial stanowczo za mala srednice jesli to Cie interesuje moge walnac fotki jednego i drugiego
  roznica ktora bez hamowni jest absolutnie widoczna to duuza roznica przy pracy podczas duzego obciazenia .. to jest praca przy wiekszych predkosciach... samochod stanowczo latwiej przyspiesza   
 natomiast nie wiem czy sie wogle brac za modyfikacje silnika w  sumie nie mam narazie nawet zakladu do ktorego mialbym na tyle zaufania zeby bez problemu i obawy oddal fiescinke w jego rece
 no zreszta zobacze moze dam sie namowic
   
 jesli chodzi o skorodowane uszko no coz pewnie jakbym to wlasnorecznie robil to bym chociaz przeczyscil
   jeslli chodzi o wydech to komplet z kolektorem + montaz to koszt okolo 3000 - 3200 zl
 
 natomiast jesli chodzi o spoty to juz wielokrotnie sie wybieralem heh
  moze w koncu sie zmobilizuje  w kazdym razie obiecuje poprawe  hehe a wogle to tak sobie z kumplem jezdzilismy po miescie i on krecil to aparatem ... a potem zrobil mi mila niespodzianke i heh zaraz wystawie filmik
   
 prosze bardzo o to filmik
  oczywiscie kumpel ma fantazje i heh oczywiscie na maxa pojechal  filmik zajmuje 56 megasow wiec jest co sciagac  hue hue |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Sie 2006,  14:20 | 
 |  
               | 
 |  
               | <brawo> niezly wymiatacz  a najbardziej zazdroszcze ci tego wydechu   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Sie 2006,  17:02 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dzieki za szczegółową odpowiedź   
 jesli chodzi o przepływke to tak sie domyślałem,
 
 Hamulce to ci polecam RS2000 bez problemu sie spasuje ( mówie o przodzie) tył tym bardziej.
 
 
 Natomisat na przeróbke i modyfikacje silnika zapraszam do OBR-u, taka mała reklama
   
 
 
 Teraz małe OT za co przepraszam.
 
 Daras damy rade z wydechem u ciebie;)
 |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Darekmk3   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 41
 Dołączył: 30 Lip 2005
 Posty: 917
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Sie 2006,  20:38 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | PUMA napisał/a: |  	  | 
 
 
 Teraz małe OT za co przepraszam.
 
 Daras damy rade z wydechem u ciebie;)
 | 
 żółw mnie chyba zabije:P heh Marcin ale z tego co wiem to Daras nie chciał miec głośno
  hahah pozdro i sorki za OT
   |  
				| _________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 www.fiesta-squad.prv.pl
 www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 cos dla grupy jebax teoretix
 fiesta rs 1300 w akcji
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Sie 2006,  21:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | swietnie ze juz baq Twoj temat zostal podwieszony. nalezy Ci sie
  ) ja poki co walcze ze swoim 1,25
  i nie bede go jak narazie zmienial 
 pozdrawiam
 |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Sie 2006,  21:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ehh jak by tu... moze od tego ze widac ogrom pracy i czasu, do tego dobieranie odpowiednich komponentow ktore daja efekty... co widac na filmiku... i jednym i drugim... efekt bardzo ladny i zaslugujacy na uznanie za co wilekie
       Teraz to proponowal bym hamownie zeby obalic mity itd...
   No i mam pytanko od jakiej predkosci do tych 170km/h "wierciles" bo szybko to to szlo...
   
 Pozdrawiam
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | djpleban [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Sie 2006,  22:07 | 
 |  
               | 
 |  
               |   ej ziom
  wpadaj na spota   zrobisz sobie ustawkę z seryjnym rs1800
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | baq [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Sie 2006,  07:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | Hej dzieki wszystkim i teraz powoli...
 Zefir naskrobalem ci kilka dni temu na prv
  bo mam kilka patentow na 1.25 Fordon zaczalem o ile sie nie mylie cos od 45-50 i doszlo do rowniusio 170 ale licznikowego wiec kto tam wie
   mam filmik bez kompresji gdzie dokladnie wszystki widac jak bedziesz chcial to ci moge na majla heh tyle tylko to 100 mb
   natomiast jesli chodzi o hamownie to nastepny raz odwiedze dopiero po walkach i strojeniu
  heh i nie wtedy kiedy bedzie 35 stopni ciepla  swoja droga nie ma zadnych mitow nie twierdze ze fiesta ma 170 km i 3.5 sec do setki nawet jak dla mnie nie jest wystarczajaco szybka wiec  tych konikow stanowczo jest za malo   no i fakt na spota kurcze musze konecznie wpasc
  i dac sie zloic seryjnej rs1800   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Sie 2006,  08:28 | 
 |  
               | 
 |  
               | Chłopaki żaden OT - wszystko co traktuje o TM jest na wagę złota ( nawet jak jest okraszone pewna dawką ożywczego spamu )   
 Baq przyznam że miło widzieć jak sie rozkrecasz , a po Twoich postach widzęże najprawdpopdobniej jak pojawisz sie na spocie znajdziemy tzw wspólny język .
 Muszęsie publicznie przyznać iżod dawna sceptycznie podchodziłem do Twojej fiesty ( uważałem ja raczej za swego rodzaju miejską legendę ) ale ostatnie dni pokazały iż sie myliłem co z przyjemnością przynaję .
 
 Trzymaj tak dalej
   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | baq [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Sie 2006,  09:10 | 
 |  
               | 
 |  
               | hej no wiec bez czczego gadania postaram sie opisac co i jak z tym limiterem mocy na jedynce
 otoz tak jak pisalem juz wczesniej ma on sluzyc ochronie skrzyni biegow ktora ponoc jest dosyc wrazliwa
 ( moje subiektywne wrazenie jest nieco inne po tym jak przy 130 zamiast 4 wbilem 2 - owszem bylo to chyba najszybsze hamowanie w moim zyciu ale poza tym i przekreceniem sie obrotomierza nic sie nie stalo
  ) 
 no dobra ale do rzeczy
 
 wiec zacznijmy od tego ze trzeba znalezc wtyczke ktora jest schowana prosze spojrzec na zdjecia - UWAGA zdjecia nie sa mojego autorstwa zostaly sciagniete z forum /www.zsoc.com
 
   
   
   
   
   
   
   
 
 najlepiej zdemontowac akumulator i obudowe  - to kilka srobek a wtedy dostep do wtyczki bedzie bardzo wygodny
   kablem ida 3 przewody zolty brazowy oraz czarno-brazowy
   nas interesuje kabelek czarno brazowy
   mozna go poprostu przeciac i zabezpieczyc ewentualnie tak jak naprzyklad w moim przypadku wlutowac w nie wlacznik
  i sobie zamontowac przy pulpicie   u mnie wyglada to tak jak na  filmiku
 w zasadzie to cala filozofia
 ot i tyle .. wrazenia po zdjeciu ogranicznika sa mile ..
  samochod wyraznie jest zwawszy na jedynce ale ciezko znaezc trakcje w okolicach 4000obr poza tym zbyt szybko sie wkreca ( ehh ta krotka skrzynia i lekki zamach)i lapie odcinke  a ja musze zmieniac w okolicach 6200 a  6500 odcinka wiec   oki to tyle jakby ktos chcial jeszcze jakies info to prosze prv
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zefir   
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Piotruś
 Wiek: 39
 Dołączyła: 30 Wrz 2004
 Posty: 1562
 Skąd: Łódź/Ozorków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Sie 2006,  10:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | wlasnie wylazlem spod swojego auta chyba czeka mnie podobna robota   ale znajac mnie moge sie mylic i cos zle wylukalem
   |  
				| _________________ Cific TypeS r18a2 140KM  180NM
 ...drin team....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Sie 2006,  13:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | filmik wypas idzie to pieknie  mam nadzieje ze pojawisz sie na przyslzorocznym ogolnopolskim zlocie Fiesty  chcialbym zobaczyc jak pojdzie z Si 16 V na kresce   
 Puma mam nadzieje ze damy
  bo moj czas sie powoli zbliza   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Sie 2006,  21:51 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: |  	  | Baq - gratulacje ( lepiej późno niż wcale )  trafiasz do Aleii Zasłużonych ale warunkowo . Musisz zacząć uczestniczyć w życiu Klubu . Pojaw sie na paru spotach ( jak to w ZG 2006 powiedział Dioda " my nie gryziemy , conajwyżej nieco śmierdzimy ale nie gryziemy " ) więc zapraszamy   | 
 
 znam baq'a osobiscie ;P z Toya users
   drania spotkac mozna na jakis nocnych "legalnych" czwartkowych imprazach
 |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Papa [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Sie 2006,  22:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dobra robota. Wiecie, ponieważ bardzo lubię moja fiestę MK4 to zawsze mnie korciło by do niej włożyć 2.0T z Eclipsea, tylko najlepiej z całym napędem 4x4, bo jak sobie wyobrażę 300 a nawe 400KM na ośce to chyba nie ma to sensu. Kliperek ma ten minus że waży ze 300Kg więcej, a taka fiesta to dobiero był by cichociemny.
 Na razie pozostawię to w sferze fantazji a gratulacje należą się tylko tym co się zdecydowali i wytrfali przekładkę do końca
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |