Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008,  20:17		 | 
	
			Cewka XR2i | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Qzyn  		  
		 
         
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Wiek: 46  Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Cze 2006,  08:10   Cewka XR2i
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Hej. Jak sprawdzic czy cewka zaplonowa jest ok? Wiem ze na uzwojeniu pierwotnym ma miec 0,5 ohma. A co z wtornym? ksiazka podaje tylko napiecie ktorego i tak nie dam rady zmierzyc. Mozna sprawdzic uzwojenie wtorne jakos inaczej normalnym miernikiem? | 
             
						
				_________________ "Mission impossible" rozpoczęta    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 szynszyl  		  
		 
         EKSTERMINATOR
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 51  Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Cze 2006,  08:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               na moje oko znajomość rezystancji ci niewiele da. no bo np. przbicie na którymś zwoju to tak do końca omomierzem nie wyczaisz, a napięcie indukowane może być nieco inne. a to z kolei  inna jakość iskry... tak sobie rozważam teoretycznie.     
 
najlepiej to weź wykręć świece. nałóż na kabel WN i trzymaj dobrze przy obudowie. i niech ktoś zakręci riozrusznikiem. jak będzie łądnie dawać iskrę, to następny kabel. 
 
 
tylko świeca dobrze przy bloku silnika!
 
uwazaj na wysokie napięcie! gumowe rękawice i za izolacje przewodu WN  !! żeby cie nie zabiło he he    
 
 
a bedziesz sprawdzał.. mam za 167 boscha nówkę.. lub facet_eps za 216zł... | 
             
						
				_________________ 1% dla mojego syna | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Qzyn  		  
		 
         
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Wiek: 46  Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Cze 2006,  12:12   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Hehehe. Spoko spoko, druga cewka lezy w garazu. A co do iskry to tak:
 
1 cylinder w miare ok
 
2 - skacze gdzies i bije po bokach swiecy
 
3 - to samo
 
4 - wogole nie bylo.
 
Pozamienialem swiece i sie okazalo ze to wina siwec bo dana siweca robila tak samo na dowolnym kablu. A byly to polroczne motorcrafty :/ No coz, teraz sprobuje z championami. Moze zbyt bogata mieszanka i doprezony silnik daly tamtym popalic. A cewke to chce sprawdzic kontrolnie.
 
Kable mam nowki    wiec trzymam zawsze gola reka i nic sie nie stalo. No raz poczulem jak inny kabel ze swieca wisial kolo atrapy a ja przystawilem kolanko heheheh. | 
             
						
				_________________ "Mission impossible" rozpoczęta    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.