Przesunięty przez: van 21 Cze 2014,  22:46		 | 
	
			Chcę być piękna i szybka! | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 xr2fun  		  
		 
         
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Maj 2006,  18:16   Chcę być piękna i szybka!
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nastał czas wytężonej pracy. Najpierw blacha.
 
WERYFIKACJA.
 
 
 
 
 
 
 
 
Przy okazji przymiarka rozpórki OMP - trzeba przerobić bo z Puga 309.
 
 
 
AKCJA
 
 
 
Był potrzebny rozpierak aby trochę naciągnąć tył po kolizji poprzedniego właściciela
 
 
 
Malutkie dziurki w podłodze- wina nieszczelnych uszczelek drzwi. Zaspawane, oczyszczone i pomalowane.
 
 
 
W oczekiwaniu na lakierowanie
 
 
 
 
 
 
 
Karoseria jest sztywna ( test podnośnika - drzwi zamykają się same ! )
 
Nakładki prawdopodobnie będą w kolorze nadwozia.
 
Środek będzie jak nowy - komponenty są i dawca również.
 
Fotele Recaro
 
Silnik oprócz głowicy jest gotowy ( czekam na dużą ilość "gratów" z GB ).
 
Skrzynia biegów ze szperą LSD też jest. 8xalu 6x13 RS , 4szt. muszę zrobić na połysk.
 
Jak dobrze pójdzie do końca maja będzie gotowa
 
CDN.... | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Laskosz 2 Maj 2006,  19:20, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2006,  10:17   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A po następnej zimie znowu wylonduje w lakierni . niestety taki już los spawanych samochodów że po zimie zawsze coś gdzieś wychodzi . Ale brawo za wytrwałość . I czekamy aż sie ujawinisz ze swoim pięknym wynalazkiem . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2006,  10:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | xr2fun napisał/a: | 	 		  | Jak dobrze pójdzie do końca maja będzie gotowa  | 	  
 
 
3mam kciuki    może jakiś zlot jeszcze zaliczysz    | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 xr2fun  		  
		 
         
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2006,  11:04   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Trochę uściślę. Lakier poza małymi poprawkami ( na p. klapie, błotniku i tylnym pasie )oryginalny. Częściowa blacharka - nadkole zew. prawe, fragmenty podłogi była robiona 5 lat temu, konserwacja też.
 
Dioda - myślę, że po następnych 5 zimach auto będzie wyglądać tak samo jak po tym remoncie.
 
Na pewno Xr pojawi się w Kielcach na torze aby trochę powalczyć z czasem. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2006,  20:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | a ile km robisz dziennie ?? swoja XR i czy jeździ zima po drogach publicznych ?? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 xr2fun  		  
		 
         
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2006,  20:27   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Stoi pod chmurką, jeździ codziennie po drogach publicznych i trochę prywatnych. Kilometrów od blacharki zrobiła ok. 25tkm ( i dużo i mało ) to nie jest auto na długie jazdy tylko lokalne -za twardo i za głośno!  Ten stan się zmieni Xr dostanie zadaszony kąt ale zimą musi jeździć. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Maj 2006,  20:58   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja robie ok 100 km dziennie może dlatego ruda atakuje z taka siła . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 xr2fun  		  
		 
         
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Maj 2006,  19:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Długo oczekiwane fanty nadeszły. Na zdjęciu tylko część z wielu.
 
 
 
Teraz "rzeźba" głowicy, polerowanie pokrywy, poskładanie i silnik gotowy.
 
Hamulce powinny być brzytwa na tych przewodach i klockach EBC.
 
Kolektor Ashley kupowałem używany na Ebay, na zdjęciach wyglądał na skorodowany w rzeczywistości rury i reszta są jak nowe.
 
Auto jutro pomalowane i do składania.
 
Oczywiście CDN. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Laskosz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`79 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Piotr 
                  Wiek: 39  Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Maj 2006,  20:35   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               2 webery      kolktor rurowy      eeeee no miodzio    składaj do kupy dokładnie i dawaj fotki    miło patrzeć jak rodzi sie kolejna mk2   
 
 
Pozdro | 
             
						
				_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Daras84  		  
		 
         King of Bednary 2011
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15 Maj 2006,  22:37   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ten kolektor to orginał?? bo wyglad ami na samorubke.... | 
             
						
				_________________ AUTO LAWETA 24H
 
SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 xr2fun  		  
		 
         
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Maj 2006,  09:08   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Oryginalny Ashley. Ładnie by wyglądał z polerowanej nierdzewki ale wtedy auto by było na wystawę. Po zataśmowaniu i tak nie będzie widać rur. Najważniejsze, że nie jest skorodowany. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Maj 2006,  09:31   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | xr2fun napisał/a: | 	 		  | Na pewno Xr pojawi się w Kielcach na torze aby trochę powalczyć z czasem. | 	  
 
 
Jak bedziesz sie wybierał do kielc to daj mi znać, bardzo chetnie Cie poznam osobiście oraz zobacze twoje dzieło.
 
 
Widze że autko rozebrane do rosołu    
 
mam pytanie co to za LSD bedzie?? z Escorta Turbo?? Jesli tak to czy chcesz całąskrzynie wsadzać czy przekłądać szpere??
 
 
I czy nie masz może 2 kompletów przewodów hamulcowych w oplocie??  8)  Sorki za OT | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 xr2fun  		  
		 
         
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Maj 2006,  19:30   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | PUMA napisał/a: | 	 		   	  | xr2fun napisał/a: | 	 		  | Na pewno Xr pojawi się w Kielcach na torze aby trochę powalczyć z czasem. | 	  
 
 
Jak bedziesz sie wybierał do kielc to daj mi znać, bardzo chetnie Cie poznam osobiście oraz zobacze twoje dzieło.
 
 
Widze że autko rozebrane do rosołu    
 
mam pytanie co to za LSD bedzie?? z Escorta Turbo?? Jesli tak to czy chcesz całąskrzynie wsadzać czy przekłądać szpere??
 
 
I czy nie masz może 2 kompletów przewodów hamulcowych w oplocie??  8)  Sorki za OT | 	  
 
 
Na pewno dam znać ale czy w lipcu tego nie wiem na pewno.
 
LSD jest z Escorta cała skrzynia, szkoda koszty robić.
 
Niestety nie mam i nie wiem czy pasują do następnych generacji. Kupiłem dedykowane do Xr2 Mk2. Ogólnie z przewodami jest krucho ( mówię o małych pieniądzach ) bo jest wielu chętnych. Dla orientacji za te na zdjęciu zapłaciłem 19 funtów z przesyłką - myślę, że niewiele za taki sprzęt.
 
 
P.S.
 
Auto już pomalowane, pojutrze jedzie do składania | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Maj 2006,  19:36   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jeśli dobrze zrozumiałem wkąłdasz całąskrzynie z ERST?? ona ma dłuższy dyferencjał 3,82:1 chyba że dopadłeś z wersji S1 bo tam ponoć sie zdażały jakieś 4,26:1 (czy coś takeigo - nie pamietam dokładnie). | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 xr2fun  		  
		 
         
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Maj 2006,  19:40   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Właśnie mam ten krótki z czego się niezmiernie cieszę. Kto wie o co chodzi wyciągnie wnioski. Mam jeszcze skrzynię "5" z 1,1 i tam też jest krótkie przełożenie ale czy może wytrzymać przeszło 100% mocy na kołach tego niestety nie wiem. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 noxx  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/84KM 
                  Imię: Maciej 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Paź 2005 Posty: 53 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Maj 2006,  09:23   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jak można wiedzieć  to co poza gaźniczkami i obrobioną głowića i wydechem będzie w samym silniku ?? i jakie jakźniczki dellorto  dhla , webery DCOE?? 40'? a może 45'??:> | 
             
						
				_________________ www.mrcleaner.pl 
 
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 xr2fun  		  
		 
         
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Maj 2006,  09:54   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Całkowity remont silnika - nowe panewki, tłoki, wałek Kent 22, aparat zapłonowy etc.  gaźniki Mikuni Solex 40 na kolektorze Bilas i tej samej firmy obudowa filtra. Elektryczna pompa paliwa FACET, regulator ciśnienia Solex albo King ( jeszcze nie wiem, który ) Do zawieszenia doszły sprężyny progresywne SPAX. 
 
Auto już pomalowane jedzie do składania - fotki niebawem. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 noxx  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/84KM 
                  Imię: Maciej 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Paź 2005 Posty: 53 Skąd: Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Maj 2006,  22:27   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hmmm solexy niemają powrotu paliwa czasem ?? bo wtedy regulator niepotrzebny 
 
 
a co do  pompy to mam pytanie bo sam bym taką potrzebował daj znać jeżeli jeszcze ci jej niewysłali czy szukasz kompana do przesyłki    | 
             
						
				_________________ www.mrcleaner.pl 
 
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 xr2fun  		  
		 
         
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/96KM 
                  Dołączył: 18 Sie 2005 Posty: 625 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Cze 2006,  20:53   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzisiaj wyjechałem. Auto praktycznie w 99% poskładane ( brakuje parę stylistycznych dociągnięć ). Chciałem zrobić fotki ale pogoda nie taka jak trzeba. Myślę, że do poniedziałku mi się uda je umieścić.
 
Jedynie "serce" czeka na transplantację, do lata powinno być wszczepione! 
 
 
[ Dodano: Sob Cze 03, 2006 20:40 ]
 
Pogoda zrobiła się odpowiednia i mogę wrzucić parę zdjęć.
 
 
 
Kierownica MOMO F1 Benneton
 
 
 
Fotele na razie bez pasów szelkowych ( do normalnej jazdy lepsze są seryjne )
 
 
 
Niestety przednie białe kierunkowskazy nie dojechały z GB.
 
 
 
Brakuje jeszcze czerwonego paska z boku i emblematu
 
 
 
 
 
 
 
Trzeba wkleić w zderzaki czerwony klin.
 
 
 
 
 
I na koniec została transplantacja silnika, zawieszenia i paru innych rzeczy, których nie widać.
 
Ładna to chyba już jest a na pewno będzie szybka! 
 
 
[ Dodano: Sob Cze 03, 2006 20:53 ]
 
Ciąg dalszy nastąpi niebawem | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Cze 2006,  09:14   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Wszystko ładnie i pięknie, ale kiera jest chyba zabardzo kolorowa... | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |