| Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014,  21:06
 | [MK2] Zwiększenie dawki paliwa | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Presto   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`89
 Wersja: CL
 Silnik: 1.6D/54KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 45
 Dołączył: 28 Paź 2005
 Posty: 203
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Kwi 2006,  22:35   [MK2] Zwiększenie dawki paliwa |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam   Może mi ktoś powiedzieć czy śrubę odpowiedzialną za dawkę paliwa na pompie wtryskowej należy wkręcać czy wykręcać aby zwiększyć dawkę
     
 Ile obrotów należałoby wykonać aby poczuć minimalną różnicę
     
 Pytam sie bo moja fieścina coś za słabo chodzi po remoncie pompy wtryskowej...nawet nie chce na czarno kopcić..ona wogóle nie chce kopcić
   |  
				| _________________ Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.
 
 Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Lut 2010,  21:14, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mdcs   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 25 Paź 2004
 Posty: 161
 Skąd: Płock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Kwi 2006,  22:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak nie kopci to się ciesz. SKontroluj spalanie. Jak jest zbyt niskie to kombinuj z dawką. Może zwiększ sobie tylko dawkę maksymalną... |  
				| _________________ było
 Fiesta 1.1i - 91r
 Fiesta 1.8D ABS - 94r
 Escort 1.8TD 90PS - 96r.
 
 jest
 Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
 140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Presto   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`89
 Wersja: CL
 Silnik: 1.6D/54KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 45
 Dołączył: 28 Paź 2005
 Posty: 203
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Kwi 2006,  23:26 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | mdcs napisał/a: |  	  | Może zwiększ sobie tylko dawkę maksymalną... | 
 a jak się zwiększa maksymalną
   |  
				| _________________ Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.
 
 Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mdcs   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 25 Paź 2004
 Posty: 161
 Skąd: Płock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Kwi 2006,  23:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | w 1,6D nie wiem... |  
				| _________________ było
 Fiesta 1.1i - 91r
 Fiesta 1.8D ABS - 94r
 Escort 1.8TD 90PS - 96r.
 
 jest
 Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
 140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Presto   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`89
 Wersja: CL
 Silnik: 1.6D/54KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 45
 Dołączył: 28 Paź 2005
 Posty: 203
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Kwi 2006,  23:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | a w 1.8D ??? ...bo pompy są podobne...obie rotacyjne..ja mam Boscha |  
				| _________________ Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.
 
 Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mdcs   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 25 Paź 2004
 Posty: 161
 Skąd: Płock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Kwi 2006,  00:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | W książce od mk3 jest opisana pompa. Ja mam Lucasa (CAV rotodiesel).
 |  
				| _________________ było
 Fiesta 1.1i - 91r
 Fiesta 1.8D ABS - 94r
 Escort 1.8TD 90PS - 96r.
 
 jest
 Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
 140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Presto   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`89
 Wersja: CL
 Silnik: 1.6D/54KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 45
 Dołączył: 28 Paź 2005
 Posty: 203
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Kwi 2006,  19:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | a czy czasem ustawienie dawki maksymalnej to nie jest to samo co ustawienie max obrotów silnika....czyli ustawienie śruby odpowiedzialnej za max wychylenie dźwigni obrotów na pompie     |  
				| _________________ Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.
 
 Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mdcs   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 25 Paź 2004
 Posty: 161
 Skąd: Płock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Kwi 2006,  02:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak jakby   |  
				| _________________ było
 Fiesta 1.1i - 91r
 Fiesta 1.8D ABS - 94r
 Escort 1.8TD 90PS - 96r.
 
 jest
 Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
 140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Darekmk3   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 41
 Dołączył: 30 Lip 2005
 Posty: 917
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Kwi 2006,  08:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | pisze bo widze co jest grane Jackowi chodzilo o to w która strone nalezy krecić tą srubą zeby zwiekszyc dawke ja nie wiem bo tez jestem ciekaw,a widze ze konkretow nie ma... ;-)   |  
				| _________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 www.fiesta-squad.prv.pl
 www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 cos dla grupy jebax teoretix
 fiesta rs 1300 w akcji
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mdcs   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 25 Paź 2004
 Posty: 161
 Skąd: Płock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Kwi 2006,  12:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czegoś tu ogólnie nie kumam. PRzecież zwiększając dawkę w dieslu tej generacji poodnosimy jego obroty. Po prostu dawka wtrysku  regulowana jest pedałem przyspieszenia! Oprócz tego reguluje się dawkę minimalną i maksymalną. W silnikach z turbiną występuje jeszcze regulator dawki wtrysku, który zwiększa ją podczas pracy turbiny (wtedy z wiadomych względów zapotrzebowanie na paliwo rośnie). Do tego można dorzucić regulację (pneumatyczną lub elektryczną) kąta wyprzedzenia wtrysku, który zmienia się w funkcji obciążenia silnika i/lub temperatury płynu chłodniczego. |  
				| _________________ było
 Fiesta 1.1i - 91r
 Fiesta 1.8D ABS - 94r
 Escort 1.8TD 90PS - 96r.
 
 jest
 Seat Cordoba 1.9TDI - 2000r.
 140KM - 310Nm, climatronic, komp., ABS, kontrola trakcji, 15" alu...itd, itd
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Presto   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`89
 Wersja: CL
 Silnik: 1.6D/54KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 45
 Dołączył: 28 Paź 2005
 Posty: 203
 Skąd: Rybnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Kwi 2006,  12:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | mnie chodzi o stałą dawkę regulowaną śrubą a nie pedałem gazu....może dzisiaj na spocie ktoś mi cyknie fote pompy to pokaże o co mi chodzi... 
 [ Dodano: Nie Kwi 16, 2006 23:46 ]
 
   
 śruba odpowiedzialna za dawkę paliwa to śruba A a śruba odpowiedzialna za max dawkę paliwa czyli max obrotów to śruba B..odkręciłem śrube B i zwiekszyły sie obroty max ale nie idzie auto tak jak powinno....
 
 mnie teraz głównie tylko i wyłącznie interesuje regulacja śrubą A........
 |  
				| _________________ Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.
 
 Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |