Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:16 |
Wskażnik temperatury płynu: W jakiej pozycji? |
Autor |
Wiadomość |
WooYownik
Prince of Rally Land 2010

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: T.
Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 1130 Skąd: Pluton
|
Wysłany: 2 Cze 2004, 12:00
|
|
|
ja mam 8v ... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 2 Cze 2004, 12:29
|
|
|
Fucktystycznie :oops: . Ale na 100% masz mniejszą chłodnice niż w Mk3 . |
_________________
 |
|
|
|
 |
molu

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8i16V/130KM
Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 693 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 2 Cze 2004, 13:16
|
|
|
U mnie tez raczej malo wskazuje na wskazniku temperatury
W sumie malo sie tym przejmuje
Natomiast co do spiskowej teorii Lokmena :wink: nie do konca sie zgodze-w polo tez mam prawie 7 litrow plynu i zawsze po chwili nagrzania mam okolo 90 stopni-bo tak mam byc i tak jest optymalna temperatura pracy Ale we fiestach jest widocznie inaczej . |
|
|
|
 |
Jareczek [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Cze 2004, 17:32
|
|
|
A w mojej, to przy konkretnej jeździe zawsze jest w okolicach środka skali i wcale się temu nie dziwię, zwłaszcza w lecie, no i czesto włącza mi się wiatrak jak jadę na górki i tam sie nie da jechac szybciej niż 20 - 30 km/h pod górke, bo są strzaszne dziury i jak już wyjade to wtedy mi się własnie załącza...A dodam, że jedzie sie tak pod ta górkę przez ok.6 km... |
|
|
|
 |
muzz [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Cze 2004, 18:07
|
|
|
no dobra...powiedzmy ze sie zgadzam...ale co moze byc nie tak skoro wczesniej lezala a po zmianie(czegos;P) juz nie...a wiatrak wlacza mi sie powyzej polowy...i wyglada na to ze sie ani nie przegrzewa ani nie jezdzi niedogrzany!...w zime dodam szybko sie nagrzewa...i nie tylko wskazowka szybko idzie do gory ale w miare szybko robi sie cieplo... |
|
|
|
 |
J&Ł [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Cze 2004, 11:10
|
|
|
Mam tez silnik 1.1 z monowryskiem i temperatura utrzymuje sie zawsze po srodku skali. W miescie w korkach troche sie podnosi, no moze na 2/3 wysokosci, a na trasie odrobine spada. |
|
|
|
 |
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 50 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 6 Cze 2004, 14:07
|
|
|
No tak ja mam ZETEC 1,8 i mi też wzkazówka leży w okolicach M, ale mam wrażenie, że coś jest jednak nie teges.
RYCHO |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
 |
Misiek85 [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Cze 2004, 22:49
|
|
|
U mnie utrzymuje się zawsze (odpukać w niemalowane :wink: ) w połowie skali. Mam pytanko: zeszłego lata jak jeździłem fiestą to ani razu nie włączył się wentylator, nawet podczas upałów takich, że ch... by strzelił; czy coś jest nie tak czy wporzo? temperatura na wskaźnikach jak zawsze.
Może jestem przewrażliwiony, ale wydaje mi się ,że dla świętego spokoju powinien się wicher włączyć Nara |
|
|
|
 |
Misiek85 [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Cze 2004, 22:49
|
|
|
U mnie utrzymuje się zawsze (odpukać w niemalowane :wink: ) w połowie skali. Mam pytanko: zeszłego lata jak jeździłem fiestą to ani razu nie włączył się wentylator, nawet podczas upałów takich, że ch... by strzelił; czy coś jest nie tak czy wporzo? temperatura na wskaźnikach jak zawsze.
Może jestem przewrażliwiony, ale wydaje mi się ,że dla świętego spokoju powinien się wicher włączyć Nara |
|
|
|
 |
muzz [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Cze 2004, 22:51
|
|
|
zobacz czy sam wentylator dziala...a swoja droga to jak jezdzisz samochodem a nie stoisz w korkach to sie nie dziw ze ci sie nie wlacza...czasami mozesz go nawet nie slyszec i nie wiedziec ze sie wlaczyl...ja to w zasadzie tylko po wskazniku temp. widze ze sie wlaczyl... |
|
|
|
 |
Misiek85 [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Cze 2004, 22:55
|
|
|
Sory za zdublowanie postów coś się poje... i na ekranie pojawiło się nie wiadomo skąd kilkadziesiąt okienek jedno po drugim :shock: |
|
|
|
 |
Misiek85 [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Cze 2004, 22:56
|
|
|
Jeszcze jedno: jak sprawdzić wentylator? |
|
|
|
 |
muzz [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Cze 2004, 22:58
|
|
|
przewody od zasilania musisz bezp. podpiac do prundu....ale niech ci to dokladniej wytlumaczy ktos kto potrafi bo ja to wiem jak zrobic ale wstrzymam sie od tlumaczenia...hehe |
|
|
|
 |
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 50 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 10 Cze 2004, 00:12
|
|
|
najprościej odpiąć z czujnika włączającego wentylator i zewrzeć jak odpali to git a jak nie to podłącz przewody z aku do wiatraka, żeby wyeliminować możliwość walniętego przewodu, ew sprawdź przewody
jak wszystko git to czeka cię wymiana czujnika. |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
 |
garys [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Cze 2004, 10:01
|
|
|
ja jezdze mk3 '95 1.1 i wskazania temperatury nigdy nie przekraczaja polowy skali, najczesciej jest to w okolicach "M" , u mnie gdy sie pozadnie zagrzeje to wchodzi na "R" i zalacza sie wiatrak (ale to bardzo zadko spotykane u mnie zjawisko) Podzielam zdanie kolegow ze te silniki tak maja.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
lukjar6 [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Cze 2004, 10:34 temperatura
|
|
|
hey!
u mni ejest podobnie. mam mk3 1.1i 91r , tylko ze mi wiatrak sie nigdy nie załaczyl jeszcze chybna mi termostat wysiadl, moze ktos wie czy mozna go wymienic bez spuszczania plynu chlodniczego, a jesli nie to czy pozniej trzeba odpowietrzac uklad chlodzacy i jak to sie robi?? :( |
|
|
|
 |
suchy
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 54 Dołączył: 04 Wrz 2004 Posty: 61 Skąd: sieminowice sl
|
Wysłany: 29 Wrz 2004, 20:56
|
|
|
no to ja mam chyba ok tez na M i tez myslałem ze cos niejest tak |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5674 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Wrz 2004, 23:50
|
|
|
hehe
widze ze dyskusja jest poważna .
A wiec tak .
1 sprawdzanie wentylatora :
Musisz mieć kawałek drutu i zdjąć wtyczke z czujnika wentylatora . W kentach jest zamontowany na wyjścu na chłodnice Pod tym dekielkiem skręcamyn na 2 sruby jest ukryty termostat . jak zdejmiesz wtyczke to zwierasz dwa grube przewody które tam ida (mowie ze grube bo w części aut idzie jeszcze 3 przewód który jest czujnikiem temperatury silnika ) Jak połączysz powinien właczyć sie wentylator . Moze być do tego niezbędny włączony zapłon na stacyjce .
2 . z układu nie musisz spuszczać płynu wyleci tylko troche (ok 300 ml) .
3. Układu nie musisz odpowietrzać . Musisz tylko zalać zbiornik wyrównawczy prawa fizyczne odpowietrza silnik same .
4. Ceny termostatów wahaja sie od 9 zł (podruba z francji) do 50 zł
5 . Do wymiany (w kencie) musisz mieć nóż albo skrobak (w celu usunięcia starej uszczelki oraz klucz 13mm(nasadowy ale płaskim też dacie rade)
Wiekszość termostatów pada w fordach w pozycji "otwarte" lub "uchylone".
Poprostu krzywią sie osie termostatów i banieczka z ciecza klinuje sie w prowadnicy.
6 termostat warto wymienić bo w moim przypadku zużycie LPG spadło o ok 2 L/100km .
7. Termostat zaczyna sie otwierać w okolicy połowy moze 1/3 skali .
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
orelek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 45 Dołączył: 27 Wrz 2004 Posty: 29 Skąd: Pajęczno
|
Wysłany: 30 Wrz 2004, 10:15
|
|
|
witam, w mojej fiescie temperatura jest minimalnie poniżej połowy skali i zawsze tak jest.W korku w upalne dni podnosi się ale niewiele.
Pozdrawiam |
_________________ www.cb-radio.pl |
|
|
|
 |
bash [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Wrz 2004, 10:17
|
|
|
i mnie w 1.4i jest na początku białego pola, w korkach lub w cieple dni podnosi sie do polowy skali, ostatnio nawet przy 160 km/h nie przekroczyl polowy skali - spalanie LPG 8,5-9,2 trasa , do 10 z miastem |
|
|
|
 |
|