Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
17 Lis 2008, 07:41
czy to moze byc zaolon
Autor Wiadomość
joasiapiotr
[Usunięty]

Wysłany: 25 Sty 2006, 19:02   czy to moze byc zaolon

Witam.
Mam problem z moim potworem.Przyszly mrozy (-10) i z rana zapalic auto to jest koszmar i wcale nie chodzi mi o cisnienie w silniku czy swiece.Mianowicie z chwila jak auto chce zapalic to wyskakuje mi rozrusznik i zebatka z rozrusznika trze po zebach kola zamachowego.Wymienilem zebatke w rozruszniku, automat zalaczajacy, sprawdzilem kolo zamachowe i wszystko wpozadku. Wymienilem rozrusznik z innej fiesty 1.8d i wciaz te same obiawy . Malo tego jak juz uda sie przekrecic silnikiem ze trzy obroty wowczas to zanika (czasem sie powtaza kilka razy to samo) i autko zapala.Czy wina moze byc zaplon???? Pomozcie mi zanim cos sie naprawde rozwali !!!!
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 43
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 25 Sty 2006, 19:10   

nie no skoro rozrusznik się ślizga/trekocze to czemu miałby być winny w takim przypadku zapłon :?:
z opisu wynika (mi się tak wydaje) ze winny jest elektromagnes odpowiedzialny za wysówanie tej zębatki - co nazywasz automatem załączajacym?

czy jesteś pewien ze ten drugi rozrusznik był napewno dobry? może też był uszkodzony?
_________________
 
 
 
BIGL
[Usunięty]

Wysłany: 25 Sty 2006, 21:44   

Może masz koło zamachowe wyrobione w jednym miejscu, a może to elektromagnez.
 
 
Rafal1504
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sty 2006, 08:22   

Witam na mój gust to rozrusznik nie trafia (nie zazębia się) z kołem zamachowym podobny efekt mam przy innym sprzęcie tam dokładnie wszystko widać bo koło zamachowe jest na wierzchu i objaw jest taki że po załączeniu rozrusznika mocno zgrzyta ele on nie ślizga się po zazębieniu lecz obraca się po bocznej stronie koła zamachowego wydając przeraźliwy zgrzyt - przyczyna jeśli zamieniłeś rozrusznik i to samo stawiałbym na koło zamachowe ciekawe co inni na to :?:
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź

Wysłany: 26 Sty 2006, 14:36   

inni na to mowia . Zainstaluj dodatkowy przewód masowy silnika . Jeśli to nie da spodziewanego rezultatu to odczep przwód od elektromagnesu i podłącz na krótko kawałek przewodu i dotykaj prosto do plusa na akku . jeśli nie zazgrzyta to znaczy ze kostka stacyjki jest nadpalona i stawia opory dla prądu .a jeżeli to nie pomaga to zobacz jaka masz skrzynie i czy jest dobrze przykręcona do silnika . pooglądaj też kołnież rozrusznika ten przy silniku czy nie ma jakiś zadr co moga go na zła strone sprowadzic .
 
 
 
joasiapiotr
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sty 2006, 16:56   

Kolo zamachowe sprawdzalem , rozrusznik byl przelozony z fiesty ktora jezdzi caly czas .
Zaskoczyla mnie wypowiedz postu:

--------------------------------------------------------------------------------

inni na to mowia . Zainstaluj dodatkowy przewód masowy silnika . Jeśli to nie da spodziewanego rezultatu to odczep przwód od elektromagnesu i podłącz na krótko kawałek przewodu i dotykaj prosto do plusa na akku . jeśli nie zazgrzyta to znaczy ze kostka stacyjki jest nadpalona i stawia opory dla prądu .a jeżeli to nie pomaga to zobacz jaka masz skrzynie i czy jest dobrze przykręcona do silnika . pooglądaj też kołnież rozrusznika ten przy silniku czy nie ma jakiś zadr co moga go na zła strone sprowadzic .

szczerze mowiac to jest calkiem realne i praktyczne pytanie tylko dlaczego jak jest troszke cieplej to jest wszystko wpozadku .

Sprawdze to wszystko i dodam kometarz dla swietego spokoju sprawdze rowniez zaplon :lol:
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź

Wysłany: 26 Sty 2006, 19:05   

a jestes pewien ze zebnik który zainstalowałes jest do tego silnika , bo z tego co wiem to 1,6 miały dwa rodzaje . a o masie wspominam bo czasami brakuje bradu na silniku podczas pracy swiec zarowych i zazwyczaj winna jest masa silnika.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów [mk3] Co to za czesc, od czego moze byc?
wspomaganie lub uklad hamulcowy
FiFa Mechanika 2 1 Cze 2010, 21:57
FiFa
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi dopiero za drugim razem odpala. co to moze byc ?
dajmos1232 Silniki diesla 3 14 Sie 2015, 09:09
Puff
Brak nowych postów [MK3] Gwint sam przod, moze byc bez sprezyn
Kazzimo_NH Kupię 0 18 Mar 2018, 21:23
Kazzimo_NH


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.