| 
		[MK3] Walek rozrządu od 15.01.1994 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 maerik  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Wiek: 42  Dołączył: 13 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Sty 2006,  20:15   [MK3] Walek rozrządu od 15.01.1994
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czym różni się wałek robiony przed 15.01.1994 od tego robionego po tej dacie.
 
I czy w silnikach 1.4i CVH EFI wałki maja jakiekolwiek czujniki? Jeśli tak to jakie?
 
2ga sprawa - krzywki na wałku wyrobione max. ok. 1mm to dużo czy nie? | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez szynszyl 11 Lut 2009,  19:34, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Sty 2006,  22:31   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               osobiście myśle że nie różnią sie niczym. jedynie datą produkcji ale moge sie mylić.
 
co do czujnika to na wałku chyba nie wystepije żaden. jesli coś by było to musiało by być widoczne w okolicach kolektora wydechowego. ale nie sądze żeby wprowadzili. | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 maerik  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Wiek: 42  Dołączył: 13 Kwi 2005 Posty: 722 Skąd: Kraków 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Sty 2006,  01:52   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | OK, super. A jak z krzywkami? Powinno byc 37,2 a jest momentami 36, niektore tylko 37, a srednio 36,5 - oplaca sie wkladac taki walek od XR? Tak czy siak musze wymienic bo ten co byl nie ma juz w ogole krzywek... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Sty 2006,  09:13   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zrób post w tuningu to bedziesz miał odpowiedź    a tak poważnie to tak ale nie tylko sam wałek. jesli wykożystasz jeszcze głowicer z xr2i, niewiem jak wygląda kolektor w 1,4 ale jesli gorzej niż w 1,6 to też użyjesz wtrysków zr2i, przepustnicy to bedzie fajnie, choć potrzebne może być mapowanie, lub zmiana koma na ten od xr2i.
 
jak masz aparat to zrób fotki listwy wtryskowej i pokarz. 
 
 
Możesz zrobić mały Tunn który powinien pozwolić ci wyciągnąć około 90KM z tego 1,4 ale to troche bedzie kosztować. 
 
zresztą jest już takie auto w FKP ale niestety jeszcze nie zmapowane wiec nie ma żadnych konkretów. 
 
jesli masz na to i chcesz włożyć troche PLN w silnik to możesz uzyskać całkiem niezły wynik z 1,4. Takie xr1,4i     | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.