Przesunięty przez: szynszyl 1 Kwi 2010, 20:06 |
[MK3] XR2i 1.8 a RS 1800 - różnice + parę pytań |
Autor |
Wiadomość |
cinot [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Sty 2006, 19:15 [MK3] XR2i 1.8 a RS 1800 - różnice + parę pytań
|
|
|
Własnie czym oprócz spoilerów i foteli różnią się te samochody?? Bo oba mają silnik 1800 130 km a legendą obrosła xr2i a rs jakoś mniej czemu?? I czemu w ogóle jest mniej rs-ek nż xr-ek??
I parę pytań odnośnie rs 1800
Jakie były:
1. Opony montowane fabrycznie w fieście rs 1800?( producent, rozmiar)
2. Radio montowane fabrycznie w rs 1800?
3. Wyposażenie fiesty rs 1800 ( w wersji najbogatszej)
4Amortyzatory montowane fabrycznie w rs 1800?? ( sachsy??)
5 Była jakaś fabryczna apteczka, trójkąt, i te wszyskie pierdólki co się z nowym wozem dostaje??
6 Wie ktoś jakie były oryginalne wycieraczki( kto dostarczał wtedy do fordów takie rzeczy jaka firma??)
jak macie jakies linki to poproszę, super będzie jak ma ktoś fotki. |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 20 Wrz 2010, 13:21, w całości zmieniany 6 razy |
|
|
|
|
Jareczek [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Sty 2006, 20:17
|
|
|
Napewno byłą inna kierownica |
|
|
|
|
Kowal [Usunięty]
|
Wysłany: 10 Sty 2006, 21:13
|
|
|
Tyle co teraz ci napisze to tak :
1. Alusy 5,5 x 14" opona 185/55 HR x 14 PIRELLI P700
2. Stereo Radio/Cassette - Model 2006 RDS ( Keykoded )
Jak znajde to wrzuce prospekt RS1800 i jak ktos chce RS Turbo bo jestem w takowych posiadaniu |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 10 Sty 2006, 23:39
|
|
|
kiedys <z 3 lata temu ogladałem rs1800 sciagnieta z niemca> to miała kompl. ospojlerowanie rs, takie poszerzenia jak sa w futurce i si, i jedno co mnie zdziwilo i pierwszy raz widizałem to te przednie poszerzenia miały zakonczenie na zderzaku <osobny element zaokraglony, chyba przyklejane> oczywiscie brak wspomagania... nizsze zawieszenie, no i felgi 14" model rs z oponami 188/55 opona pirelli p700 <przy okazji kupie taka 1 sztuke moze byc nowa lub uzywka, mam taka jeszcze nowa z niemieckim powietzrem w kole była w zapasie Si |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
cinot [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 00:40
|
|
|
Dzięki za odzew. I proszę o jescze dane na temat wyposażnia, więcej więcej więcej
Darku jak to nie mialy wspomy czemu??? |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 00:42
|
|
|
cinot napisał/a: | Dzięki za odzew. I proszę o jescze dane na temat wyposażnia, więcej więcej więcej
Darku jak to nie mialy wspomy czemu??? |
moge sie mylic nie wiem na 100% czy wszystkie...
a czemu nie miały?? bo zabiera potrzebne konie |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 01:20
|
|
|
o to wszystko co mam
Więc zasadniczo miedzy xr2i 16V a RS1800 różnice tkwiły w detalach i większej mocy.
Pozdro
PS: Po co ci to info?? szykujesz sie do zakupu Fiesty?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
cinot [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 10:26
|
|
|
Puma dzieki wielkie za materiały
A co do twego ps to powiem że ........ w wakacje odbędę dośc długą podróz po pewne 4 kółeczka prawdopodobnie i zbieram matriały bo mam ciekawy pomysł na jaki chyba nikt jeszcze nie wpadł
[ Dodano: Sro Sty 11, 2006 10:28 am ]
Je4szcze pytanie o zderzaki.
Czemu ta rs z prospektu ma zderzaki od xr2i???
Ja mialem na swojej ff zderzaki z rski i były innejak to jest ze zderzakami
O rski miały elektrycznie regulowane lusterka z tego co widze na propekcie to ciekawe.
PS: czy jest w polsce jakaś oryginalna rs 1800 bez przeróbek?? |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 12:21
|
|
|
Cinot ja ci powiem tak.... w plsce przyjeło sie ze xr 16V to poprostu xr2.... a na wyspach chlopaki na to mowia rs 1800... chyb aze sie myle... |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
pablonas [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 12:33
|
|
|
cholera a ja zawsze myślałem że rs1800 to jest ta słabsza wersja 1,8 105 koników... w takim razie niech mnie ktoś oświeci jak sie nazywała fiesta 1,8 16v 105km ? |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 13:10
|
|
|
pablonas napisał/a: | cholera a ja zawsze myślałem że rs1800 to jest ta słabsza wersja 1,8 105 koników... w takim razie niech mnie ktoś oświeci jak sie nazywała fiesta 1,8 16v 105km ? |
ja mam taka 1.8 16 V 105 koni jest to wersja Si 16V. |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
cinot [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 14:33
|
|
|
Daras84 napisał/a: | Cinot ja ci powiem tak.... w plsce przyjeło sie ze xr 16V to poprostu xr2.... a na wyspach chlopaki na to mowia rs 1800... chyb aze sie myle... |
Mi się wydaje że jest tak:
1. xr2- 110 koni nagaźnuiku bez katalizatora i sondy
2. xr2i 1600- na wtrysku z katalizatorem i sondą
3. xr2 1800 130 km_ i tuy mnie zastanawia bo spotyka się wogłoszeniach fiesty xr2i z takim silnikiem 130 konnym z opisem ze jest to xr2i a nie widziałem jesxcze nigdy rs 1800 jak to jest w końcu wie ktoś dokładnie?? |
|
|
|
|
Kowal [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 14:43
|
|
|
XR2i ;-)
|
|
|
|
|
cinot [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 15:41
|
|
|
No i toxr2i wygląda tak samo z zewnątrz jak rs1800 z prospektu ktory wstawił puma.
Zapytam inaczej.
ma ktos zdjęcia lub cos fiesty rs1800 ale na tych zderzakach bez halogenów z przodu, takich jak ja miałem??? Moje autko wygląda tak jak ta rs1800 o która mi chodzi mniej wiecej
http://www.fiestaklubpols...s.php?article=0 |
|
|
|
|
pablonas [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 16:36
|
|
|
cinot napisał/a: | Mi się wydaje że jest tak:
1. xr2- 110 koni nagaźnuiku bez katalizatora i sondy
2. xr2i 1600- na wtrysku z katalizatorem i sondą
3. xr2 1800 130 km_ i tuy mnie zastanawia bo spotyka się wogłoszeniach fiesty xr2i z takim silnikiem 130 konnym z opisem ze jest to xr2i a nie widziałem jesxcze nigdy rs 1800 jak to jest w końcu wie ktoś dokładnie?? |
xr2 - na gaźniku = 96 KM (ale w Mk2 xr2, bo w Mk3 wszystkie xrki miały wtrysk)
xr2i - 1.6 8v bez katalizatora i sondy = 110 km
xr2i - 1.6 8v z katalizatorem i sondą = 104 km
xr2i - 1,8 16v z katalizatorem i sondą = 130 km
więcej ponad 100 konnych fiest (Mk3 ) oznaczonch jako xr2i nie było wg mojej wiedzy. |
|
|
|
|
pvzon
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 16:36
|
|
|
[quote="cinot"] Daras84 napisał/a: | Cinot ja ci powiem tak.... w plsce przyjeło sie ze xr 16V to poprostu xr2.... a na wyspach chlopaki na to mowia rs 1800... chyb aze sie myle... |
Mi się wydaje że jest tak:
1. xr2- 110 koni nagaźnuiku bez katalizatora i sondy
/[quote]
ta wersja 110 km jest też na wtrysku |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 17:07
|
|
|
Panowie z xr2i jest tak:
1989-1992
xr2i 1,6 8v 104KM (najpopularniejsza)
xr2i 1,6 8v 110KM
RS Turbo 1,6 8v Turbo
1992-1994
xr2i 16v - 1,8 16v 105KM
RS1800 1,8 16v 130KM (następca RST)
1994-1996
tylko RS1800.
Utarło sie ze wszystkie xr2i to 130KM ale wystepowały słabsze 105KM.
A ty Darek masz Si czyli 1,8 16v 105KM to jest inna wersia na bazie Futury która miała silnik 1,6 16v. Były jeszcze zwyklaki 1,8 16v 105KM nawet w wersii 5 drzwi.
Wiec panowie RS1800 musi mieś ospoilerowanie xr2i!! i to jest tylko orginalne RS1800 tak jak RST wygląda identycznie jak xr2i oprócz wlotów na masce.
Reasumując Xr2i/rs muszą wyglądać tak samo!! W RS1800 zdażały sie recaro a w RST były seryjnie.
To chyba na tyle.
A ta wersja 1,6 8v 96KM to na gaźniku i była to wersia RS1600/RS Futura gdzie bazą był silnik z escorta xr3.
A ty Cinot miałeś pakiet RS który fabryka przewidywał do każdej opcji silnikowej. Coś jak tuning fabryczny w tamtych latach.
Skończyłem wywód |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
NOWITEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 21 Cze 2004 Posty: 188 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 17:40
|
|
|
PUMA To czemu w Mikrocacie gdzy wpiszę swój VIN to wyskakuje mi Model: XR2, silnik:1.8 16V, moc 130 KM?
Nie wiem czasem czy nie było dwóch takich samych wersji tylko pod inną nazwą np. na Anglię RS 1800 a np. na Niemcy Xr2i |
_________________
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 18:09
|
|
|
Paszczak napisał/a: | PUMA To czemu w Mikrocacie gdzy wpiszę swój VIN to wyskakuje mi Model: XR2, silnik:1.8 16V, moc 130 KM?
Nie wiem czasem czy nie było dwóch takich samych wersji tylko pod inną nazwą np. na Anglię RS 1800 a np. na Niemcy Xr2i |
być może, bo anglicy przywiązani do oznaczeń są RS
ale tak czy inaczej były oba silniki w xr2i 16v |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
virus2
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Sty 2006, 18:14
|
|
|
Panowie jedna rzecz mnie zastanawia na jednym z prospektow jest napisaen ze fiesta posiada kontrolowane strefy zgniotu tak jakby miala wzmocnienia w dzwiach itd, czy takjest w rzeczywistosci,bo umnie np tego niema coprawda nie xr ale jestesm ciekaw czy mocniejsze wersje maja |
_________________ Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi ))
http://streetracers.krakow.pl/ |
|
|
|
|
|