Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Włączenie halogenów bez włączania postojówek
Autor Wiadomość
Kam1l 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Posen
Wysłany: 6 Maj 2014, 23:22   Włączenie halogenów bez włączania postojówek

Ma ktoś jakiś patent na uruchamianie halogenów bez konieczności uruchamiania postojówek?
Chce założyć sobie dzienne na oryginalnej instalacji i zamienić tylko halogeny na drl.
Chce mieć możliwość włączenia i wyłączenia ręcznie świateł a nie automatu. Dywagacje czy jest to wpełni legalne oraz dlaczego tak a nie inaczej mnie nie interesują :)

Pytanie:
Czy konieczność uruchomienia halogenów dopiero po uruchomieniu postojówek jest sterowana elektronicznie (wtedy można przesterować komputer) czy jakoś mechanicznie (jakaś dźwigienka lub przekaźnik)??
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 6 Maj 2014, 23:46   

Nie wiem jak jest w MK7, ale w MK6 jest to fizycznie niemożliwe, po prostu włącznik świateł nie pozwala na taki manewr... :bezradny:

PS.
Ja mam dzienne przez przekaźnik, że się wyłączają po włączeniu postojówek, ale mam przycisk że dzienne mogą świecić z włączonymi wszystkimi światłami ozor
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Kam1l 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Dołączył: 26 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Posen
Wysłany: 7 Maj 2014, 18:27   

W focusie też fizycznie nie szło włączyć. Trzeba było rozebrać i poprowadzić rowek prowadzący takie bolce w inny sposób żeby działało.
A mk7 jest przycisk i pewnie jakiś układ :sad:
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 7 Maj 2014, 22:10   

Osobna instalacja pracująca równolegle z obecną - roboty kilka razy mniej niż grzebanie z kablami i elektroniką w obecnej. Plus możliwość bezbolesnego demontażu, gdyby się kiedyś znudziło/przestało podobać.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Brak nowych postów [MK4] włączenie świateł mijania = włączenie wentylatora.. po
donrobako Elektryka 2 4 Sie 2008, 14:54
Gość
Brak nowych postów brak tylnych świteł, postojówek, klaksonu + przeciwmgielnych
he.. tego nie było..
szynszyl Elektryka 6 13 Lis 2006, 12:06
diodalodz
Brak nowych postów [MK6] Przełączniki do włączania pompy paliwa .
Żółwik Tuptuś Elektryka 11 20 Sty 2009, 00:21
Żółwik Tuptuś


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.