Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] 1.25 Zetec - demontaż alternatora
Autor Wiadomość
Filiph 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 19
Skąd: Lubin
Wysłany: 10 Maj 2013, 09:51   [MK4] 1.25 Zetec - demontaż alternatora

Czy ktoś mi może powiedzieć jak moge wymontować alternator w mk 4 1.25 ZETEC??
Ostatnio zmieniony przez trzeci 10 Maj 2013, 15:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 10 Maj 2013, 15:21   

musisz poluzować napinacz, ściągnąć pasek i odkręcić śruby od altka, nie wiem gdzie tu filozofia
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
blind227 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotr
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 330
Skąd: Wawa/Strubiny
Wysłany: 10 Maj 2013, 15:23   

do tego odkręcić + od alternatora i zaizolować końcówkę albo odłączyć klemę od akumulatora i nie izolować :) .
_________________
Córka Frankensteina
Profil Facebook
 
 
 
Filiph 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 19
Skąd: Lubin
Wysłany: 10 Maj 2013, 17:26   

ok tylko gdzie jest napinacz?? Nie wiem w ktory jest miejscu.
 
 
blind227 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Piotr
Wiek: 42
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 330
Skąd: Wawa/Strubiny
Wysłany: 10 Maj 2013, 17:45   

idz za czarnym paskiem :) tak chyba najprościej
_________________
Córka Frankensteina
Profil Facebook
 
 
 
Filiph 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 19
Skąd: Lubin
Wysłany: 12 Maj 2013, 12:06   

to wiem ale ktore to jest to od napinania tak zebym wiedzial co odkrecac.
 
 
Luffy 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Michał
Wiek: 30
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 11
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Maj 2013, 21:05   

nie zabieraj się lepiej za to ;)
 
 
 
Filiph 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 31 Gru 2012
Posty: 19
Skąd: Lubin
Wysłany: 20 Maj 2013, 11:29   

ok pojde za czarnym paskiem ale w ktorym miejscu tak mniej wiecej jest rokla napinajaca pasek???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.