Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:30 |
[MK6] Zawor EGR - odłączenie. |
Autor |
Wiadomość |
jmac
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 18 Sty 2012 Posty: 32 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Lis 2012, 19:07 [MK6] Zawor EGR - odłączenie.
|
|
|
Witam,
Posiadam fieste mk6 sprzed liftu i chcialbym odpiac kabel zasilajacy od zaworu egr zeby zobaczyc czy nie jest przyczyna problemow z moca/spalaniem. Czy da sie go podlaczic i odlaczyc bez rozbierania czegokolwiek? Z tego co wiem on sie znajduje gdzies pod filtrem paliwa i dostep do niego od gory jest raczej trudny.
Z gory dzieki |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 17 Lis 2012, 19:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
misiak
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 33 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 314 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 18 Lis 2012, 12:46
|
|
|
jak by to powiedzieć- temat wałkowany z 10 razy.
Podciśnieniowy EGR jest bardzo prosty. Odłączasz przewód doprowadzający podciśnienie, potem go zaślepiasz (np. włożyć śrubę). I gotowe. EGR nie ma w sumie aż takiego wielkiego wpływu jak niektórzy sądzą. Najlepsza opcja to wyjąć go, wyczyscić na tip top, założyć z powrotem i zostawić niepodłączony. Jeśli EGR się powiesi to to że odłączysz go nic nie da. |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 18 Lis 2012, 12:51
|
|
|
albo najprosciej jak kolega misiak napisał zaślepić przewody (rurki metalowe) do niego |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
misiak
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 33 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 314 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 18 Lis 2012, 15:00
|
|
|
przewody są gumowe. Cały 1 idzie do EGR-u. |
|
|
|
|
jmac
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 18 Sty 2012 Posty: 32 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Lis 2012, 19:20
|
|
|
Dzieki za odpowiedzi ale pytanie bylo troche inne . |
|
|
|
|
przemo_rsr
Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
|
Wysłany: 18 Lis 2012, 23:32
|
|
|
jmac, jak chcesz sprawdzić czy jest dobry to trzeba go zdemontować i zobaczyc czy jest zamknięty, czy nie. jak bedzie otwarty to do wymiany, lub poprostu zaślepiasz go blaszkami wejście bądź wyjście z niego, wtedy nie musisz ząslepiać przewodu podciśnienia,.
Jeśli się zaciął na otwartym to możesz odczuć spadek mocy |
_________________
|
|
|
|
|
misiak
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 33 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 314 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 19 Lis 2012, 16:34
|
|
|
Jeśli się zaciął na otwartym to i tak nie ma to wielkiego wpływu. EGR puszcza CZĘŚĆ spalin z powrotem do przepalenia w celu uzyskania rozpadu węglowodorów na niższe. Krótko mówiąc świni powietrze wlatujące do cylindrów. Ja osobiście nie odczułem jakieś spadku/przyrostu mocy. Jedyna różnica, że silnik szybciej reaguje na gaz i może ciutek lepszą elastyczność ma |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.