Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: odpalanie, zetec

[Inny] Silnik 1.8 16v problem na rozgrzanym.
Autor Wiadomość
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 23 Kwi 2011, 10:41   [Inny] Silnik 1.8 16v problem na rozgrzanym.

Z potrzeby przesiadłem sie na drugiego escorta 1.8 16v z 94roku.

Problem polega na tym, iż gdy silnik jest ciepły nie można go odpalić, bądz jest to bardzo ciężkie.
Spalanie oscyluje ok 10litrów, przy jeździe 80km/h idzie zejść do 9litrów.
Moje podejrzenie to, to, iż silnik cały czas jedzie na ssaniu, bo gdy zimny pali od strzała, zaś gdy ciepły to trzeba kręcić i kręcić.. Do tego auto ma bardzo dużego muła.. tych 100KM w ogóle nie widać.. 20sekund do setki..

Czy da się jakoś odłączyć te ssanie? chociaż na chwile by sprawdzić czy to tego wina?
Bądź gdzie jest czujnik temp? ten na deskę znalazłem ale do kompa nie mogę.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
Ostatnio zmieniony przez bidżej 11 Cze 2011, 09:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 23 Kwi 2011, 18:45   

czujnik od kompa to ten górny w obudowie termostatu
dolny jest na deske
 
 
dejw 
Perfekcyjna Pani Domu


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dawid
Wiek: 31
Dołączyła: 04 Gru 2010
Posty: 221
Skąd: Bydgoszcz (OSG)
Wysłany: 23 Kwi 2011, 18:53   

lambda mogła pasc lub tez przepływomierz
_________________
^^
K.I.T.T. II :D ;-))
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 23 Kwi 2011, 19:08   

dejw napisał/a:
lambda mogła pasc lub tez przepływomierz

zarówno lambda i przepływomierz podmieniane na inne, lambda dobra przepływka kupiona nowa. Auto zaczeło lepiej jezdzić ale dalej to nie to co byc powinno
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 23 Kwi 2011, 19:59   

a masz katalizator? możne zapchany albo któryś tłumik dlatego auto zamulone
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 23 Kwi 2011, 20:01   

luki napisał/a:
a masz katalizator? możne zapchany albo któryś tłumik dlatego auto zamulone
katalizator jest na miejscu, nie wiem czy to wina tego ;/ raczej wątpie.
Jak to łatwo sprawdzic?
Silnik nie bierze grama oleju więc wątpie aby kat był zabity
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Maj 2011, 14:50   

odkrec wydech i sie przejedz
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 3 Maj 2011, 14:53   

kuba87 napisał/a:
odkrec wydech i sie przejedz

Cisnienie idzie z wydechu ładnie, nawet sprawdzałem czy szczelny jest.

Mnie ciągnie ten czyjnik temp do kompa.
Czy moge odlaczyć przewód od niego i zewrzć do masy?
Wtedy komp będzie widział cały czas ze jest gorący płyn a nie lodowaty i wtedy może ssanie sie odlączy.
Co Ty na to?
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Maj 2011, 15:19   

powaznie mowie
ostatnio miałem astre 2
z zapchanym katem
cisnienie z wydechu tez ładnie szło ale nie miała mocy i sie nie wkręcała wiecej jak 2 tys obrotow
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 3 Maj 2011, 15:35   

kuba87 napisał/a:
cisnienie z wydechu tez ładnie szło ale nie miała mocy i sie nie wkręcała wiecej jak 2 tys obrotow

Escort się{ wkręca, ale troche mułowato.
No ok Odkręcić zaraz za kolektorem czy za katem?

[ Dodano: Wto Maj 03, 2011 16:02 ]
czy to jest ten czujnik temperatury?
cos mi tam śmierdzi dziwnie to zrobione jest, poza tym izolacja gdzieś znikła..



Uploaded with ImageShack.us
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 11 Cze 2011, 13:58   

drzeniow, rozwiazales problem?

U mnie jest podobnie, jak rozgrzany to trzeba troche pokrecic zanim zapali (zazwyczaj za 3cim razem), ale czasem też nie ma w ogóle problemów. Na zimnym zawsze zapali od razu. Poza tym silnik działa bez zarzutu.

Gorszy problem u mnie to przegrzewający się rozrusznik, czasem w ogóle nie kręci po nagrzaniu ;-| Jest to strasznie irytujące w upalne dni. Pytanie czy pomoże regeneracja/wymiana rozrusznika czy ten typ tak ma (bo słyszałem że to trochę wada tego silnika)?
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 12 Cze 2011, 11:22   

u mnie tez problem z rozrusznikiem jest, czasami sobie nie kręci.
Co do odpalania to sie nic nie poprawiło, nie jeżdze juz tym escortem/
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 21 Cze 2011, 08:22   

widze ze sprawa rozrusznika dotyczy wiekszej liczby osob... Co do odpalen. U mnie na cieplym tak jak na zimnym lapie od razu ale w wiekszosci przypadkow faluje przez chwile albo zaraz zgasnie. Jak sie ustabilizuje to niema problemow. Obstawiam czujnik temp albo nieszczelnosci w ukladzie wtryskowym
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
olo_2026 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 36
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 87
Skąd: wąwolnica
Wysłany: 26 Cze 2011, 22:35   

Przyłącze się do tematu
U mnie przy odpaleniu na zimnym silniku zafaluje na 2/5 tys a potem gaśnie.
Za drugim razem wprawdzie nie gaśnie ale muszę trzymać go na 2 tyś bo strasznie szarpie.
Na ciepłym silniku brak takich zachowań i pali na dotyk.
_________________

 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 26 Cze 2011, 22:42   

1. przeplywka
2. krokowiec
3. sonda
4. szczelnosc kolektora ssacego (uszczelki, uszczeleczki, duperelki, uszczelniacze wtryskiwaczy)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
pawelxr2i 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Wiek: 34
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 41
Skąd: Mierzów
Wysłany: 6 Lip 2011, 23:28   

mialem kiedyś escorta i podobny problem tylko moj nie kręcił wgl jak byl ciepły silnik po miesiącach nerwów okazało sie ze masa na rozrusznik nie szła dodatkowy kabel i po problemie ale nie wiem czy u ciebie to bedzie
_________________
zawsze najpierw sprawdzam jak hamuje
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Inny] Inne auta
Pojazdy inne niż Fiesta
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:25
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów [Inny] Zetec 1.6 16v Problem z obrotami.
cpp i zawór bocznikowy sprawny.
drzeniow Mechanika 0 31 Maj 2011, 22:04
drzeniow
Brak nowych postów [Inny] Escort 1.6 16V - problem z obrotami
po podlaczeniu potencjometru przepustnicy, obroty idą na 2000
megabajt Mechanika 4 20 Lip 2011, 22:10
kuba87
Brak nowych postów [MK3] Silnik - na rozgrzanym szarpie, dusi się
Gość Elektryka 16 11 Cze 2010, 22:32
Tommur


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.