[MK3] Czujnik poziomu paliwa 1.1 |
Autor |
Wiadomość |
Bez
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:33 [MK3] Czujnik poziomu paliwa 1.1
|
|
|
Witam
Mam taki problemik a mianowicie po wymianie czujnika poziomu paliwa nie wiem czemu ale coś mnie oszukuje. Jak bak jest pełen to pokazuje rezerwę a jak jest pusto to pokazuje że mam full. próbowałem zamiany kabelków nic nie dało macie jakieś pomysły ?? |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
|
|
|
|
|
przemo_rsr
Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
|
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:37
|
|
|
a to ten w liczniku? |
_________________
|
|
|
|
|
Bez
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:39
|
|
|
nie niestety w baku w baku |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
|
|
|
|
|
przemo_rsr
Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
|
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:42
|
|
|
może źle zamontowałeś czy coś |
_________________
|
|
|
|
|
Bez
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:43
|
|
|
wydaje mi się że dobrze w sumie źle tego się nie da zamontować |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:48
|
|
|
To ile tam idze kableków ze próbowałeś zamiany,,, wydawało mi się ze jeden,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Bez
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:59
|
|
|
jeden ale to w wersji z pompką w silniku a 2 w wersji z pompką w baku |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
Bez
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 00:04
|
|
|
nie taki sam jak był znaczy się oznaczenia bo mój był biały a ten jest zielony |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 00:08
|
|
|
Bez napisał/a: | jeden ale to w wersji z pompką w silniku a 2 w wersji z pompką w baku | No to drugi przewód jest od zasilania pompki - nie powinno się ich zamieniać bo nie wiadomo co się stanie z czujnikiem jak dostanie +12 na wejście zamiast masy,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Bez
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 00:10
|
|
|
do pompki lecą 2 i do czujnika lecą dwa !!
od pompki nie ruszałem kabli tylko te od czujnika |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
|
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 00:31
|
|
|
Bez napisał/a: | macie jakieś pomysły ?? | Rozebrać licznik i zamienić oznaczenia... Najmniej kombinowania... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Maki
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 16:06
|
|
|
Cytat: | No to drugi przewód jest od zasilania pompki - nie powinno się ich zamieniać bo nie wiadomo co się stanie z czujnikiem jak dostanie +12 na wejście zamiast masy,,, |
Nic się nie stanie bo czujnik to zwykły potencjometr, czyli drut oporowy. To tak samo jak byś miał podłączyć odwrotnie żarówkę i miała by się spalić przez to. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 16:23
|
|
|
Maki, ja to pisałem w przeświadczeniu że jeden przewód to czujnik a drugi to zasilanie pompki,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Bez
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 21:16
|
|
|
Dziś wziąłem i położyłem obok siebie dwie płytki starą i tą co kupiłem. Doszedłem do wniosku że to tak musi być ponieważ na staraj jest gdzie indziej początek układu a na taj co kupiłem jest gdzie indziej więc to normalnie nie pojedzie może da się coś zmienić w zegarach ?? |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 21:23
|
|
|
W zegarach nie ma co zmieniać, najprościej będzie kupić czujnik o odpowiedniej charakterystyce (im więcej paliwa tym mniejszy opór) albo dorobić odpowiedni okład który przetłumaczy to co daje nowy czujnik na to co zrozumie wskaźnik, przy okazji można zrobić kontrolkę rezerwy i dokładnie pokalibrować wskaźnik,,, nie znam się już dobrze na elektronice, ale to będzie kilka elementów po parędziesiąt groszy,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Bez
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 123 Skąd: Orzysz (NPI)
|
Wysłany: 2 Paź 2010, 21:28
|
|
|
W sumie dałem mi dobry pomysł w piątek albo środę podjadę do kumpla elektryka i pogadam z nim o tym. Wielkie dzięki |
_________________ Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
|
|
|
|
|
|