[MK3] Problemy z odpaleniem po wymianie popychaczy |
Autor |
Wiadomość |
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 18 Paź 2010, 11:35 [MK3] Problemy z odpaleniem po wymianie popychaczy
|
|
|
Kolejny problem. Po wymianie popychaczy, nie odpale. Przekręci, szarpnie jakby chciało ale nie mogło, po czym czasem strzeli w filtr i amen. Może to być wina stożka? Ani na benzynie ani na LPG. Przy okazji. Jak najlepiej ustawić zapłon? |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Paź 2010, 21:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 18 Paź 2010, 21:49
|
|
|
devill1991 napisał/a: | Jak najlepiej ustawić zapłon? |
zaplon sie nie reguluje,
On ma czujniki i sie optymalnie sam ustawia.
Ustawiłeś zawory :yyy: ?? |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 18 Paź 2010, 21:53
|
|
|
nie zawory
tylko czy wycisnąłes olej z popychaczy.... |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 19 Paź 2010, 21:43
|
|
|
a jeśli nie wycisnołem?
[ Dodano: Czw Paź 21, 2010 19:38 ]
pomoże ktoś?
[ Dodano: Pią Paź 22, 2010 19:15 ]
cd. tematu. Na ssącym 1 i 2 garu, i na wydechu 2 wyrwało szpilki od dźwigni z gwintem. Co mogło być przyczyną? |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.