Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: akumulator, ladowanie, mk3

[MK3] Nie można naładować akumulatora
Autor Wiadomość
draglukasz 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 87
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 8 Sie 2010, 22:22   [MK3] Nie można naładować akumulatora

Ostatnio dostałem od kuzyna prawie nowy akumulator niemiecki.
chciałem go do fieściny założyć ale był rozładowany na maxa...
nie wiem czemu ale jak podpinam go pod prostownik to na amperomierzu wogóle wskazówka nie drgnie...
ładowałem kilka godzin i wogóle nic sie nie naładował... :/
Prostownik działa...
o co chodzi?
ps. woda w aku jest...
Ostatnio zmieniony przez bidżej 27 Sie 2010, 11:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Sie 2010, 22:34   

Szlag trafił aku, za długo stał rozładowany,,, jedynie do czego się przyda to do oddanie w sklepie jako kaucja za nowy,,, co prawda można się bawić w reanimację, ale to tylko czas i koszty i niepewny akumulator potem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 9 Sie 2010, 18:15   

Zmierz mu napięcie na klemach - to powie wszystko :)
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
draglukasz 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 87
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 9 Sie 2010, 18:48   

nie ma żadnego napięcia ;/
słyszałem coś o odsiarczaniu... ale czy pomoże...
szkoda mi tego aku... jest prawie nowy i szwabski...
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 9 Sie 2010, 19:04   

draglukasz napisał/a:
nie ma żadnego napięcia ;/

To ani tego nie tykaj :)

Nawet jak go naprawisz (a jak widzę "słyszałem coś o odsiarczaniu", to mam prawo w to wątpić), to więcej się przy tym narobisz niż będziesz miał z tego pożytku :) Nie warto :)

A to, że:
draglukasz napisał/a:
jest prawie nowy i szwabski...
nic nie znaczy. To nie te czasy, że "niemieckie jest najlepsze", a u nas jest deficyt wszystkiego i się człowiek bawi w naprawy typu "skórka za wyprawkę" :)
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Sie 2010, 19:48   

draglukasz napisał/a:
jest prawie nowy i szwabsk
co z tego jak popsuty,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 17 Sie 2010, 21:07   

A może masz tak jak ja ze akumulator ma na klemach 12V a jak przekręcę stacyjką to nawet się kontrolki nie zaświeca;)
Podobno mam jakiś łącznik urwany bo niema przejścia ale napięcie jest ;-|
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Sie 2010, 21:21   

znajomy19 napisał/a:
A może masz tak jak ja ze akumulator ma na klemach 12V a jak przekręcę stacyjką to nawet się kontrolki nie zaświeca;)
Napięcie akumulatora to jedno a wydajność prądowa to drugie,,, ja mam akumulator który się pięknie ładuje po nocy jest pełny, auta nie zapalisz, bo rozrusznik tylko burknie, ale światła się pół dnia będą świecić,,, albo radio będzie ładnie grać,,, a jak chcesz trochę więcej prądu wziąć to siada jka by był pusty,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 17 Sie 2010, 21:30   

Sorki ze się tak doczepiam pod temat.
W pełni Joe się z tobą zgadzam ale mi o coś innego chodzi
Ale jak może być napięcie na akumulatorze jak jest przerwa między sekcjami akumulatora?? bo ja nie rozumie.( bynajmniej ja tak mam)
I wiecie co może być przyczyną zerwania tego mostka i czy gwarancja mi to uzna?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Sie 2010, 21:50   

znajomy19 napisał/a:
co może być przyczyną zerwania tego mostka
Uderzenie mechaniczne, wada produkcyjna, przeciążenie, przeładowanie,,, nie wiem,,,
znajomy19 napisał/a:
czy gwarancja mi to uzna?
Zależy,,,

[ Dodano: Wto Sie 17, 2010 21:53 ]
BTW:
znajomy19 napisał/a:
A może masz tak jak ja ze akumulator ma na klemach 12V a jak przekręcę stacyjką to nawet się kontrolki nie zaświeca
znajomy19 napisał/a:
Ale jak może być napięcie na akumulatorze jak jest przerwa między sekcjami akumulatora??
Jak jest przerwa to faktycznie nie powinno być napięcia, ale elektrolit sam w sobie przewodzi prąd, a voltomierz do pomiaru napięcia zużywa ułamki ampera,,, więc możliwe że na voltomierz starcza przepływu,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
znajomy19 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: z daleka
Wysłany: 17 Sie 2010, 21:53   

czyli jak zwykle będzie z winy złego użytkowania ....
ja go tam nie tłukłem tego akumulatora ani nie rzucałem w sumie to nie wiadomo ile potrzeba na niego zerwanie pewnie...
nawet się ładuję po 4 h ładowania z 7 V jest 12.3v wiec coś musi w tym być
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 17 Sie 2010, 22:07   

znajomy19 napisał/a:
z 7 V jest 12.3v

:yyy:

Jak masz 7V na aku, to jest on ewidentnie zepsuty...
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Link do strony na której można sprawdzić VIN
Freeman Przed zakupem 0 1 Sie 2014, 20:04
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.