Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
29 Mar 2014, 15:00
[MK3] Odpowietrzenie pompy paliwowej
Autor Wiadomość
gromada 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Krzysztof
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Mar 2010, 10:22   [MK3] Odpowietrzenie pompy paliwowej

Dzień dobry mam taki problem z moim fordem fiesta mk3 1994 . Chyba wyzerowałem paliwo w samochodzie i zdechł mi na drodze. Właściwie przez brata bo mi wyjeździł bezczynne, a ja na pale wsiadłem bo miałem zatankowane ale mniejsza z tym. No oczywiście benzyny mu dolałem ale palić to on dalej nie chce. Przypuszczam że trzeba jakoś go odpowietrzyć. czy może się pompka paliwa spaliła bo wydaje mi się, że jej nie słychać jak przekręcam kluczyk (ma ona jakiś bezpiecznik)? Odkręciłem też tom pokrywę od mono wtrysku i wygląda na to że nie podaje paliwa.

Jakieś pomysły albo rady bardzo mile widziane.
Ostatnio zmieniony przez trzeci 29 Mar 2010, 10:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Mar 2010, 10:44   

Pompka się chłodzi paliwem które podaje więc jak się to skończy to mogła się spalić,,, ile zalałeś tego paliwa bo po takim numerze to z połowę baku minimum by się przydało,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
gromada 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Krzysztof
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Mar 2010, 11:01   

No z 5 litrów wlałem ale to pół baku nie jest
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Mar 2010, 11:20   

Rezerwy jest 8, więc to co wlałeś to może do pompy nie sięga nawet,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
gromada 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Krzysztof
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Mar 2010, 19:51   

No i dupa wlałem mu 15 litrów. Teraz strzałka licznika benzyny jest dokładnie na połowie. Ale nie pali w ogóle. Poza tym patrzyłem do tej pompki paliwa co jest pod siedzeniem i jak przekręcam kluczyk w samochodzie głucho jak makiem zasiał. To w takim razie czy da się pompkę samemu wymienić bo ja jej raczej z pod siedzenia nie wyciągnę bo ytam ten otworek jest za mały. A jeśli to jakieś trudne ile kosztuje mniej więcej takie coś u mechanika i czy lepiej kupić nową pompkę czy używaną.
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 29 Mar 2010, 19:54   

Cytat:
na pale wsiadłem


Ale o co kaman z tym wsiadaniem na pale



Musisz ściągnąć bak by wyjąć pompkę. Musiałeś już mieć ją na wykończeniu bo by się nie zatarła tak od pierwszego braku paliwa.
 
 
 
stahoojedyn 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 314
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 29 Mar 2010, 20:03   

Cytat:
Ale o co kaman z tym wsiadaniem na pale

myslal ze ma paliwo ale niestety jego bracik wyjezdzil
_________________
siedzi USER na swej sofie, w kapciach samych albo bez, ma fiescinke tuz pod domem, dzis na kresce VR6
bo ja mam tak, z FIESTA fun SQUAD :!:
:D
http://inprl.pl/relikt/2986/
 
 
 
gromada 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Krzysztof
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Mar 2010, 20:07   

Maki napisał/a:
Cytat:
na pale wsiadłem


Ale o co kaman z tym wsiadaniem na pale



Musisz ściągnąć bak by wyjąć pompkę. Musiałeś już mieć ją na wykończeniu bo by się nie zatarła tak od pierwszego braku paliwa.


No chodziło mi że nawet nie popatrzyłem na wskaźnik benzyny bo byłem przekonany że jest.
No co do wieku i jej wyglądu myślę ze ona tam od nowości jest czyli jakieś 16 lat, więc no mogla się nawet sama z siebie zjarać. Ale jak trzeba ściągnąć bak to dupa nie mam gdzie grrrrrrr
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Mar 2010, 20:28   

Zawsze możesz powiększyć ten otwór nad pompką :)
Sprawdź miernikiem czy jest na niej napięcie przy przekręcaniu kluczyka.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.