Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Padły światła pozycyjne, podświetlenie całego kokpitu
Autor Wiadomość
Zadura 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Maciej
Wiek: 34
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Mar 2010, 11:03   [MK3] Padły światła pozycyjne, podświetlenie całego kokpitu

mk3 96' 1.1 , nie mam pozycyjnych świateł, podświetlenia zegarów, podświetlenia regulacji ogrzewania, mam za to światła mijania, lampke oświetlającą wnętrze, radio działa, zegar działa, nawiew też, bezpieczniki wstępnie sprawdzone , ma ktoś na to radę?

jeżeli sie powtarza to przepraszam ale nie udało mi sie nic na ten temat odszukać, świeżak ze mnie:)
_________________
14letnia buda bez rdzy i 96tyś na liczniku, po dziadku:D
Ostatnio zmieniony przez trzeci 13 Mar 2010, 11:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Mar 2010, 11:05   

Przełącznik przy kierownicy, to co włączasz te wszystkie żaróweczki,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
HAWRAN 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 37
Skąd: Katowice
Wysłany: 13 Mar 2010, 11:34   

Wpisz ten temat w "szukaj" i ustaw tylko na wyszukiwanie tytułu i szukaj wszystkich słów : Zegary i deska rozdzielcza .
_________________
HAWRAN
 
 
 
Zadura 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Maciej
Wiek: 34
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Mar 2010, 16:03   

tak więc rozebrałem przełącznik zespolony,wszystko wydawało sie byc w najlepszym porządku, poczyściłem, poskładałem i dalej nic, możliwe że to jakiś przekaźnik nawalił?
ps w archiwum nie ma nic o moim problemie, jedynie podobnie w temacie o czyszczeniu zespolonego, generalnie przeczyszczenie nic nie zmieniło.

klakson też nie działa, czy to jakaś podpowiedź?
_________________
14letnia buda bez rdzy i 96tyś na liczniku, po dziadku:D
Ostatnio zmieniony przez Zadura 13 Mar 2010, 20:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Mar 2010, 16:06   

Młotkowałeś ten przełącznik albo sprawdzałeś czy jest na pewno dobry? Napięcie na kostce jest?

[ Dodano: Sob Mar 13, 2010 16:08 ]
...uprzedzając pytanie które pewnie będzie postawione - trzeba sprawdzić w/g schematu.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5651
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Mar 2010, 16:21   

hm jak jest usterka to jest w pałąku od migaczy na samym końcu pod plastikową zaślepką . Jak rozebrałeś srodek przełącznika to tak nic nie ma związanego z postojówkami . Ale też bym stawiał na przekaźnik , musisz zrobić mostek kawałkiem drutu w kostce przełącznika na odpowiednie piny . kolorów przewodów ci w tym momencie nie podam bo nie mam pod ręką schematu mk3
 
 
 
shyfx 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: S
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 29
Skąd: Lublin
Wysłany: 15 Mar 2010, 21:52   

Jeśli w MK3 jest taki sam zespolony jak w MK4 to tu masz opisane jak zmostkować pozycje z mijania http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23622
 
 
 
Zadura 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Maciej
Wiek: 34
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16 Mar 2010, 20:09   

jutro będę więc czarował z tym co podrzucił shyfx <thx> i zobaczymy, bo czysciłem styki w pałąku, ale na wszelki postaram sie zewrzeć klasycznie śrubokrętem i zobacze co będzie, jak nie zadziałą to chyc nowy zespolony z allegro, na wszelki posprawdzam przekaźniki ale widze ze szykuje sie wymiana zespolonego..

[ Dodano: Sro Mar 17, 2010 18:20 ]
niestety nie udało się zrobić tak jak radził shyfx:( zadna z kombinacji spięć kabli nie powodowała zapalenia sie tylnich pozycyjnych, ale za to kilka razy miałem klakson, i przednie pozycyjne, znaczy ze padł mi zespolony, cóż, pora zamawiac z allegro, dzięki za pomoc drodzy koledzy:)
_________________
14letnia buda bez rdzy i 96tyś na liczniku, po dziadku:D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Kompleksowy opis wygłuszenia całego auta
poradnik i fotoralacja z wygłuszenia Fiesty mk6
slawomirro Car Audio i CB 0 3 Wrz 2017, 22:23
slawomirro
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.